Disco Biscuit Skrevet 31. mai 2010 #2541 Del Skrevet 31. mai 2010 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2542 Del Skrevet 31. mai 2010 Så veldig spennende er det ikke Har vært til jordmoren i dag Alt er bra som vanlig Også er vi enige om at det er modning på gang, men det kan jo gå mange uker før det skjer noe mer Har investert i støttestrømper også, så får vi se om det funker på elefantføttene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. mai 2010 #2543 Del Skrevet 31. mai 2010 oi her begynner det å bli spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2544 Del Skrevet 31. mai 2010 Har vært fri for vondter i formiddag, men nå er de kommet litt tilbake... Jeg har faktisk vurdert å begynne å pakke baggen i dag.. Jeg vil tro det kan være lurt sånn bare helt i tilfelle noe plutselig skulle skje? Også vurderer jeg også å kjøpe inn litt bleier og slikt å pakke i stellekommoden... slik at vi slipper å stresse med det når vi kommer hjem med liten baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #2545 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er nok lurt Jeg trodde noe var på gang i uke 35, og har hatt en del maserier og kynnere siden det, og da fikk jeg litt småpanikk fordi jeg ikke hadde pakket sykehusbagen eller vasket alle babyklærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2546 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjenner du noe framgang nå du da? Det kan jo skje når som helst for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #2547 Del Skrevet 31. mai 2010 Fortsatt mange kynnere, men har ikke helt trua Ble forsøkt strippet i dag, men tror ikke han fikk gjort så mye, for det gjorde så inni h*** vondt Hadde ca 2 cm åpning sa han. Hatt innmari mange kynnere etter det, men ingen rier, gitt. Men pga svangerskapsforgiftning så får jeg mest sannsynlig en dag for igangsetting om en ukes tid, så da er det jo uansett ikke så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mai 2010 #2548 Del Skrevet 31. mai 2010 Gøy når andre får babyer Regner ikke med det blir like gøy å få selv akkuat mens det står på Ja Det spørs vel det Gå å pakk bagen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2010 #2549 Del Skrevet 31. mai 2010 Kroppen har nok begynt med modninga sånn at du skal få ut fingern og pakke bagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2550 Del Skrevet 31. mai 2010 Fortsatt mange kynnere, men har ikke helt trua Ble forsøkt strippet i dag, men tror ikke han fikk gjort så mye, for det gjorde så inni h*** vondt Hadde ca 2 cm åpning sa han. Hatt innmari mange kynnere etter det, men ingen rier, gitt. Men pga svangerskapsforgiftning så får jeg mest sannsynlig en dag for igangsetting om en ukes tid, så da er det jo uansett ikke så lenge igjen Ååå spennende Jeg håper jeg slipper å gå helt til uke 39 jeg Er klar i kveld! Allerhelst i går Ja Det spørs vel det Gå å pakk bagen din nå! Kroppen har nok begynt med modninga sånn at du skal få ut fingern og pakke bagen! Jada masejenter.. Jeg skal bare gjøre litt andre ting først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #2551 Del Skrevet 31. mai 2010 Var klar for flere uker siden jeg også Har vært til sjekk enten hos jordmor eller på sykehuset annenhver dag en stund nå, og innlagt to ganger. Begynner å bli PASSE lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 31. mai 2010 #2552 Del Skrevet 31. mai 2010 Jada masejenter.. Jeg skal bare gjøre litt andre ting først Pakk NÅ, din rampejente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2553 Del Skrevet 31. mai 2010 Var klar for flere uker siden jeg også Har vært til sjekk enten hos jordmor eller på sykehuset annenhver dag en stund nå, og innlagt to ganger. Begynner å bli PASSE lei Skjønner godt du er lei da Jeg har maaaaangge kontroller på sykehuset og hos jordmor og lege jeg også, så jeg er rimelig klar for å slippe det Heldigvis ingen tegn på SF her enda Pakk NÅ, din rampejente. Jadaaa... Skal gjøre det i dag.. jeg lover Jeg må bare sove litt først... holder på å dø Også skal jeg spise litt middag etterpå... og kanskje dra en tur på butikken... så blir det pakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #2554 Del Skrevet 31. mai 2010 Fikk konstatert SF da jeg var rundt 36+5 mener jeg. Har vært utrolig kjedelig å ikke få lov til å gjøre noenting de siste ukene Skal bli deilig å slippe de kontrollene, ja.. Hva blir det til middag i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2555 Del Skrevet 31. mai 2010 Spaghetti og kjøttsaus POwernappen er unnagjort, så nå er det mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2010 #2556 Del Skrevet 31. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mai 2010 #2557 Del Skrevet 31. mai 2010 Og så pakking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. mai 2010 #2558 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg er sikker på at du aldri får ferdig sykehusbagen før jenta kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2559 Del Skrevet 31. mai 2010 Tilogmed Ælen har begynt å mase her Men jeg måtte kose med pusi litt... :rødme: Og nå skal jeg tisse litt og tørke litt klær... Jeg vet ikke helt hva jeg skal pakke oppi der? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mai 2010 #2560 Del Skrevet 31. mai 2010 Hmm, fant en liste - Toalettsaker - Hårstrikk - Lypsyl og håndkrem (veldig tørr luft på sykehuset) - Simplex (egentlig en øyekrem, men er genial mot såre brystvorter!) - Joggebukse og tights - 3 stk løse topper/tunika - Hettegenser - Amme-bh, sokker og truser - Slippers - Morgenkåpe - Nattbind - Lesestoff - Ipod/ørepropper hvis du har musikk på mobilen - Kamera - Skrivepapir og kulepenn - Kjeks - Hentesett til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå