Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal bli rart å holde henne i armene.. :sjenert: Jeg har aldri likt babyer og har bestandig vært livredd for å holde dem :fnise: Må vel forhåpentligvis bli litt annerledes når det er min egen :ler:

:klem:

:sjenert: Jeg liker heller ikke babyer... Eller barn i det hele tatt... :flau: Så jeg satser veldig på at det blir annerledes med mine egne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg liker heller ikke babyer... Eller barn i det hele tatt... :flau: Så jeg satser veldig på at det blir annerledes med mine egne...

Regner med det blir et eller annet instinkt som slår til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen der... føler meg som en klossete utilpass person til tider. Hva skal man si og gjøre liksom.

MEn regner med at det garantert blir andeledes med egne ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er annerledes med egne :jepp: Jeg liker ikke babyer jeg heller, hadde knapt holdt en baby før jeg fikk lillemann, og det gikk så fint atte. Ble glad i han og alt :lol:

Det forandrer seg det der hele tida. Jeg irriterer meg grønn over unger som er hakket eldre enn min, men de fleste som er på alder med min er liksom helt greie :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å få 7 åring i hus jeg.. :roll: Da er de ekle og frekke... Ska kjøpe masse grønnsåpa til munnvask iallefall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på en lekeplass i går, og der var det to gutter på rundt seks tipper jeg, og den ene hadde med lillebroren sin på ca tre. Fy for noen ekle unger, de hylte og ropte og herjet, dyttet hverandre og konkurrerte om alt mulig, og for et språkbruk :dåne: Vi gikk til slutt vi. Den dagen min unge blir sånn gir jeg ham bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg blir så sur på unger som er stygge i munnen, er slemme mot andre, ikke eier respekt osv..

Hvordan får de det til, hvordan tør de, hvordan er de oppdratt? :klø:

Jammen skal jeg være flink med barna mine, så de ikke blir sånn :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg til å få 7 åring i hus jeg.. :roll: Da er de ekle og frekke... Ska kjøpe masse grønnsåpa til munnvask iallefall :lol:

Du det der har jeg merket lite og ingenting til - lille superprinsesse har blitt 8 år og har fortsatt til gode å være frekk :hjerte: Tøye grenser derimot - det kan hun :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma og bestemor har vært her i dag og vasket til meg :strix: Snillingene! Tørket støv , banket mattene, vasket vinduer og gulvene :hjerter:

Så har jeg vært på salongen for siste gang og hentet siste rest og sveipet gulvene der.. Nå er jeg helt ferdig der! Må bare huske å ringe å si opp strømavtalen på mandag :jepp:

Ælen har montert MP3-spilleren min i bilen også, så nå har jeg iallefall ordentlig spiller.. :fnise: Mangeler bare ordentlige høytalere :rolleyes:

Så har jeg begynt å sy sammen lappeteppet til lisja :Nikke: Fant ut at det er vel på tide å gjøre det itilfelle hun kommer før.. :sjenert:

Bpde mamma og bestemor sa at magen min har sunket, og jeg kjenner det selv også for jeg får bedre til å puste nå enn jeg har gjort på en stund :fnise:

I kveld blir det enten lapskaus eller indrefilet med fløtepoteter :lol: Valgets kval... :klø:

Og selvfølgelig Eurovisjon! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...