Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm.. kanskje? :sjenert:

Eller iallefall hente nybilen min og dra på biltilsynet og få den registrert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ny-ny bil??

Vi begynte også å snakke om at vi må kjøpe ny bil i går. Det er absolutt ikke plass til noe barnesete i den vi har i dag, så noe må skje. Jeg kjenner jeg skal lene meg litt tilbake og la mannen styre det der.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida det er en 97-modell :Nikke:

Orker ikke å kjøpe noe ny-nybil nå når vi skal bygge ut huset og slikt :fnise: Syns vi har nok lån helt plutselig ;)

Veldig greit å kunne betale bilen cash uten å tenke på noe lån :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: 4hjullstrekk regner jeg med? Må vel ha det borti bakkene og bygda der? :lol:

Fant nettopp ut av vi pokkern meg må kjøpe nye dempere bak på bilen vi har kjøpt... riktig nok 6 år gammel bil, men hallo... kjære tok den med til en kompis som er mekaniker i går... de skulle smøre opp noe greier... men så ser de at demperen på den ene siden har KNEKT på tre steder!!! :sjokk: de ringene altså... jeg er SIKKER på at forrige eier viste om dette altså.... :kjefte: og så har vi sånne litt sota vinduer som er gjort hos en proffesjonell fyr og det er livdtidsgaranti på rutene etc... men tror du ikke kjære ble stoppet da... og må på visning innen 2 uker. Måtte ta av sotingsfilmen forran. Hjalp ikke at det var gjort hos en proff etc... det måtte være gjort på fabrikken og levert orginalt. Er så vidt sota liksom... biltilsynet altså... men men...

De forrige eierene hadde ikke noe trøbbel, sikkert fordi kjerringa som kjørte bilen og da ble hun vel aldri stoppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænk ju, tænk ju :nigo:

Jada det er firhjulstrekk :Nikke: Og boxermotor off course :lur:

Den er gått ganske langt og bærer preg av det innvendig, men vi skal ta en rens på interiøret og fikse litt så blir den så fin atte :nigo: Som sagt kjempegreit å slippe å ta opp lån for å kjøpe den :strix:

Jeg er bileier uten billån :hoppe:

Ja soting er dem strenge på :fy_fy: Bake kan man sote så mye man bare vil, men framdørene kan man bare tone så så mange prosent... vi har tenkt å gjøre det på denne bilen bare sånn littegrann... jeg fikk nesten helt noia av at det var så masse vinduer når jeg kjørte den :ler: Er ikke vant med stasjonsvogn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan tone til 80%, vi har 75% på vår, men siden det ikke var orginalt fra fabrikken måtte det av gitt... for noe tull altså. Er kjempe fin sikt ut. Han fyren hadde aldri giddi å sett etter hadde det ikke værrt for at kjære hadde vindu opp på motsatt side og han så et mikro hakk øverst på vindus filmen og da måtta han bort å glane..... irriterende, men sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænk ju tænk ju :nigo:

Tror Ælen syns det er gøy med ny bil på tunet :fnise: Han har bare vært inne og spist middag og resten av dagen har han vært ute og vasket og polert bilen både utvendig og innvendig :ler:

Jeg har slengt sammen lasagne og en liten brøddeig nå i kveldinga, så det blir ferske brød til kvelds :sikle:

Nå blir det MGP og skåling i saft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ojojoj!! Bare 4 uker igjen!! :dåne: Dette går jo fortere enn det går an å tro! (selv om det har vært perioder der det har kjentes ut som lenge for deg da.... :sjenert: ) Tenk at lisja snart melder sin ankomst! :nigo:

Grattis med ny bil også!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men uansett hvor uendelig langt det har kjentes ut der og da, så har det gått veldig fort når jeg tenker tilbake på det :Nikke:

Det skal bli rart å holde henne i armene.. :sjenert: Jeg har aldri likt babyer og har bestandig vært livredd for å holde dem :fnise: Må vel forhåpentligvis bli litt annerledes når det er min egen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det blir litt annerledes når det er din egen ja! :ler: Hvis ikke får bare Ælen ta seg av alt stellet og kosen de første par månedene, men jeg tror ikke det er en ideell løsning.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg har båret på ungen i ni månder så er det vel bare rett og rimelig at han tar seg av den de første ni måndene etterpå? :vetikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur: Jeg synes det var en god idè at han tar seg av ungen i 9mnd etterpå :nigo:

Grattis med ny bil forresten :hoppe:

Og bare fire uker igjen :hakeslepp: Hvor ble tiden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...