Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Takk dere :klemmer:

Jeg leste at akkurat nå er livmoren på sitt høyeste under graviditeten og det kan gjøre at man får vondter her og der i ribbeina og slikt... så det skal bli godt når magen begynner å sige litt ned :Nikke: Da får man bedre plass til å puste også... må si jeg er riiiiimelig tungpustet om dagene :ler: Blir sliten bare av å gå opp en trapp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepsi! :nigo:

Nå koser jeg meg med saft is :hjerte:

Har fått tak i former så jeg kan fryse med fun light saft i :) Sukkerfri-is :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig bilde med pusen og magen. :)

Du får være flink til å ta det med ro nå. Spise is og se på at Ælen gjør husarbeid. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får gjøre det :Nikke:

Flinkingen er ute og organiserer alt salongrotet mitt som står i en henger... jeg rydder litt inne i papirer og småting... Skal starte på middagen snart tror jeg, så kommer svigers over fjellet på besøk litt senere og de skulle hjelpe Ælen med siste rest av salongutstyret mitt :) Det var kjekt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å få et kakestykke i posten. For jeg har bestemt at Dinedama skal sende kake i posten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd de nei :riste:

Men vi har en annen isbil som kommer hit vi.. :sukk: Så jeg får sikkert ikke tak i slike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går inn på hjemis.no så kan du bestille der og så ser du også hvor de leverer :) Dere har kanskje isbilen hos dere? Skal ha sånne type is de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det :Nikke: Den har bare en type som er uten sukker og den har jeg tenkt å kjøpe neste gang :lur: Sist han skulle være her var det kristi himmelfart så da kom den ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det :Nikke: Den har bare en type som er uten sukker og den har jeg tenkt å kjøpe neste gang :lur: Sist han skulle være her var det kristi himmelfart så da kom den ikke...

Men det som er så fint er at man kan bestille på nett og så kommer de innom deg og levere på døra utenom kjøreruten sin etc ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh ja vi har den siste :jepp:

Norge Rundt isbilen :lol: Stakkars de som kjører den må være SÅ ufattelig lei av norge rundt sangen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...