DDuck Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2381 Del Skrevet 19. mai 2010 Nei jeg har skriftlig engelsk om ne uke Er mye sterkere skriftlig enn muntlig så satser på at det går litt bedre der Jeg liker ikke muntlige prøver der man får drøfte oppgaver for da får jeg ikke tenkt ordentlig før jeg må svare og da blir det mye famling etter de rette ordene og sammensetning av setninger.. Ble trukket på det i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mai 2010 #2382 Del Skrevet 19. mai 2010 Muntlig er bæsj.. Men du får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2383 Del Skrevet 20. mai 2010 Åååh for en sløv morgen Våknet i halv ni tida av at jeg hadde halsbrann, måtte tisse, vondt i magen og skikkelig strekk i mageskinnet Så jeg sto opp og gikk på do, spiste et halv rundstykke og tok medisinen min.. Så la jeg meg litt på sofaen og klart jammen å sovne igjen.. Men nå er jeg våken Har store planer om å ringe NAV, så jeg må manne meg opp med streng-Dina stemmen først! Dumme folka klarer aldri å gjøre noenting rett der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. mai 2010 #2384 Del Skrevet 20. mai 2010 Kick some NAV-ass :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2385 Del Skrevet 20. mai 2010 Teite NAV Teite dusjen vår! Gjett hvilken farge det ble på vannet etter at jeg hadde såpet meg inn i håret og kroppen? Joda... Brunt! Dvs. ingen kjøring av oppvaskmaskin eller vaskemaskin heller... og sannsynligvis enda mer sand i varmvannstanken HÆLVETTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mai 2010 #2386 Del Skrevet 20. mai 2010 Det kommer bedre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2010 #2387 Del Skrevet 20. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2388 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk for kosing dere Jeg er i bedre humør nå... Tror det er for at jeg har fått sove noen timer på sofaen og spist pølser I morgen står Norsk hovedmål på eksamensplanen Har en rimelig god magefølelse allerede.. er det for tidlig kanskje? Men norsken har jeg hatt jevne og gode resultater i hele året, så det føler jeg skal gå bare bra Snart leggetid Soving er min favoritthobby om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2010 #2389 Del Skrevet 21. mai 2010 Lykke til med eksamen i dag også! Du sitter sikkert allerede og skriver så blekket spruter regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. mai 2010 #2390 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg ville ha stolt på magefølelsen min Dette har gått kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #2391 Del Skrevet 21. mai 2010 Tror det gikk fint Idiotiske skolen har ikke klart å melde meg opp på rett plass i engelsk enda så nå er jeg sint på dem! Skal ringe dem og snakke hardt til dem nå! Så skal jeg ringe NAV å snakke hardere til dem atter en gang etterpå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. mai 2010 #2392 Del Skrevet 21. mai 2010 Only 35 days to go Hvor har graviditeten din fløyet??? :dåne: La di få smake på graviditetshormonene dine du, regner med ting fikser seg fortere en svint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2010 #2393 Del Skrevet 21. mai 2010 Masse lykke til på eksamen i dag! En måned igjen nå! Du kan jo i teorien føde når som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #2394 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja ting kan skje når som helst nå sånn helt egentlig.. Jeg satser på at jo mer hissig jeg blir jo fortere går det Det er rart det at man kan ringe NAV gang på gang å møte på folk som ikke kan hjelpe eller sier alt er i orden, men ingenting skjer... også ringer man for n'te gang og treffer på noen som faktisk bare gjør jobben sin... jeg satt i telefonen i to minutter med en dame og vips så er faktisk alt i orden Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan ansette bare sånner damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2010 #2395 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan ansette bare sånner damer? Det har jeg lurt på også, for selv om jeg jobbet på den kommunale siden og ikke statlig, så er det utrolig slitsomt å være en sånn som du møtte på i dag, og måtte forholde seg til alle de andre... Godt du traff på en som fikset det på null-komma-niks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #2396 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja endelig Etter å ha ringt 5 ganger fra før og ikke truffet på fult så greie damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. mai 2010 #2397 Del Skrevet 21. mai 2010 Sånne folk som hun dama er gull verdt. Saksbehandleren min er en sånn. Jeg har lyst til å sende han blomster hver gang jeg tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. mai 2010 #2398 Del Skrevet 21. mai 2010 Bare så synd at det er ti udugelige for hver flinke... Fikk du ordna opp i engelsktullet? Det er jo helt utrolig at de greier å melde deg opp på feil sted da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #2399 Del Skrevet 21. mai 2010 Har ordnet litt opp tror jeg Forberedelses dagen er tirsdag og da må jeg jo møte opp for å få oppgaven, men dama jeg snakket med skulle sende den på mail til meg så jeg slapp å kjøre hele veien bare for å hente den, så det er bra Samtidig så er det hun som har glemt (!!!) å melde meg ordentlig ut av systemet i den kommunen og det gjør at jeg ikke kan innmeldes i min kommune fordi at det er ulovlig å stå som deltaker i to kommuner... meeeen hun skulle prøve å ordne alt på tirsdag slik at jeg kunne møte opp i min kommune å ta eksamen på onsdag... håper bare hun får det til.. hvis ikke så venter jeg til i desember med å ta den.. Jeg skal uansett ta historie i desember, så høsten er ødelagt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. mai 2010 #2400 Del Skrevet 21. mai 2010 Får du ikke konte i august? Du må vente til desember? Velvel, du er jo i perm uansett, så et par måneder fra eller til har kanskje ikke noe å si da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå