DDuck Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2361 Del Skrevet 17. mai 2010 Huset vårt ligger oppå en liten bakke så heldigvis får vi ikke noe problemer med vann i kjelleren eller noe Vi er kommet oss til pappa nå... han bor en mil unna oss, så her blir vi værende så lenge veien ikke åpner igjen... Liker best å være hjemme jeg... Det var bare såvidt vi kom oss avgårde... Når vi skulle kjøre hadde kommunen stengt veien så vi ble stående en god stund å vente til noen fikk snakket med kommunefolket og vi fikk kjøre over... Lyktestolpene sto bare å svaiet nedi elva så det kan hende de blir tatt.. Når vi dro var det vann overalt!! Jeg har aldri sett så mye vann! Flere av veiene og bruene i bygda er stengt, flere bruer har rast sammen og vannet er nesten helt på E6 også, så jeg er spent på om den også kan bli stengt etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. mai 2010 #2362 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er jo helt sykt! Det har aldri vært så ille før??! Det er litt rart også, siden det var høvelig lite snø helt til all snøen kom på en gang i slutten av februar/begynnelsen av mars... Jeg ser at elva her også er kjempestor, og den har gått over stier og slikt, men det er jo ingenting i forhold! Blir mange nye veier nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. mai 2010 #2363 Del Skrevet 17. mai 2010 Enn pus forresten? Har dere henne med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2364 Del Skrevet 17. mai 2010 Har med pusi ja Lar ikke henne være alene når vi ikke vet når vi kommer oss hjem igjen Nå er hele grenda evakuert og veiene skikkelig stengte... Evakuering av hjemplassen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2365 Del Skrevet 18. mai 2010 Ooooog så var vi hjemme igjen Veiene var helt tørre og elva har krympet en del, så vi tok sjangsen Det er meldt varme igjen i morgen så da får vi se om det tar av igjen.. Ironien i det hele er at enda så mye vann som er i elva her og overalt ellers, så er vi fri for vann i kranene :dåne: Elva har vistnok tatt med seg hovedvannledningen eller noe sånt.. Håper ikke det tar så lang tid å få det fikset... nå er det jo ikke noe snø vi kan smelte heller. I dag har vi vært på sykehuset på sjekk.. Alt er fint og flott som vanlig Langtidsblodsukkeret mitt har gått enda mer ned Og lisja vil ikke vise fram noen ting som vanlig En hånd over ansiktet og beina i kryss I morgen skal jeg har første eksamen... engelsk muntlig.. bør vel tenke på å åpne boka snart.. Jeg er så strukturert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. mai 2010 #2366 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Her har det jammen skjedd ting!! Herlighet, så skummelt Håper alt ordner seg! Og lykke til med eksamnene Endret 18. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2367 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg har åpnet boka Men så kom pusi å la seg oppå den, så jeg fikk ikke lese noe... Takk Minttu Det skal gå fint tror jeg Er fornøyd bare jeg står egentlig Endret 18. mai 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. mai 2010 #2368 Del Skrevet 18. mai 2010 Good luck tomorrow! Remember: USA is the big one, and UK is the little one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2369 Del Skrevet 18. mai 2010 What about Australia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. mai 2010 #2370 Del Skrevet 18. mai 2010 Australia is the one down under. Easy peasy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #2371 Del Skrevet 18. mai 2010 Aaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. mai 2010 #2372 Del Skrevet 18. mai 2010 What about Canada? Husker da jeg var oppe i Engelsk muntlig, those were the good days! Lykke til med eksamen, dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2010 #2373 Del Skrevet 19. mai 2010 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 #2374 Del Skrevet 19. mai 2010 Good luck!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2375 Del Skrevet 19. mai 2010 tænk ju leidis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. mai 2010 #2376 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er litt sent ute; vel overstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2010 #2377 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper eksamen gikk fint i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2378 Del Skrevet 19. mai 2010 Gikk helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mai 2010 #2379 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 #2380 Del Skrevet 19. mai 2010 Det var bra! Er du ferdig med engelsk nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå