Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaaah... :humpe: og frokost er unnagjort... resten av dagen skal tilbringes i aller største ro...! Bekkenet mitt krangler bare mer og mer for hver dag :grine:

Det har jeg ikke tid til... :riste:

Egentlig skulle man dratt fram grillen i dag og grillet litt kjøtt :nigo: Det er strålende sol ute :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. slappe av ja :rolleyes:

Jeg som tror jeg er så flink å slappe av for mye er vistnok ikke det.. :fnise:

Jeg har vasket rundt soverommet, vasket tre maskiner klær, hevet ut hele senga vår til lufting (bare ramma som står igjen på rommet), skrudd sammen og vasket senga til Lisja og attpåtil vært på jobb en tur og klippet et par stykker :ler:

Men jeg kjenner at jeg skulle nok tatt det med ro altså.. :glare: Bekkenet er ikke noe godt nå :sukk:

Men NÅ blir det sofa resten av kvelden altså.. jeg lover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt svett av deg :ler:

Du må huske å roe ned litt da... kanskje ikke rart bekkenet skrangler... viktig å ha energi til gode når minidina skal ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til å slappe av jeg :fnise:

Nei det går i ett framover nå... :sukk: Det eneste positive med at jeg er så travel og opptatt er at ukene kommer til å fly avgårde og plutselig er det fødsel på gang, og jeg får møte mageokkupanten samt få et normalt liv med en normal diabetes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do i disse dagene....:

*Jobb mandag

*Ring diasykepleier

*Møte med eksamensansvarlig på VGS

*Ring NAV

*Handle

*Slappe av

*Pakke litt på salongen

*Ta urin og blodprøver på helsesenteret

*Ring dialege og få legeerklæring på diabetes+graviditet

*Jobbe onsdag

*Lese litt til engelsk muntlig

*Lese til andre eksamener

*Ring studieplassen min og høre om jeg kom opp i naturfag (onsdag)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk... :fnise:

Men han var en sånn spesialagent da, så mange ting måtte jo forklares flere ganger før han skjønte hva jeg skulle fram til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke sånne :dåne:

Jeg har jobbet med en slik, men jeg følte meg mer som et barn enn en voksenperson da han begynte å forklare å komme med grunnleggende eksempler om ting som jeg faktisk skjønte og gav utrykk for at jeg skjønte..

:tommelopp: for at du fikk klarhet i det du lurte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer klarhet iallefall :jepp:

Han kunne ikke svare på absolutt alt for han måtte prate med eksamensansvarlig i den kommunen jeg er meldt opp i først, men han regnet med det skulle ordne seg :Nikke:

Jeg blir litt rastløs av å se på den lista mi.. :glare: Jeg har klart å slappe av i nøyaktig en halv time nå, men jeg tenker konstant på at jeg skulle ha gjort noe annet.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du driver med da! Nå får du la rastløsheten vente og slappe av litt mellom slaga, di tullmus :ler:

Bra det med eksamen ordnet seg litt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg var vist flink å slappe av i dag alikevel ;) Fikk meg et par timer horisontalt på sofaen :jepp:

Meeen jeg lurer på om kroppen sier i fra nå om at jeg må slappe av... helt siden jeg våknet har magen strammet seg skikkelig... tror det er kynnere, men jeg vet ikke for jeg har ikke opplevd det før :klø:

Men ubehagelig er det iallefall.. :glare: Og lisja er roligere kjenner jeg... det kjennes ut som om hun har festet hodet i bekkenet nå de siste dagene for hun sitter liksom mer fast på en plass og det er ikke leven overalt slik som før....

Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

magebilde :bolledeig: fiiiine magen :rødme:

edit:leif

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...