Neytiri Skrevet 5. mai 2010 #2221 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja da flagges det vilt hjemme hos mamma forundrer meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mai 2010 #2222 Del Skrevet 5. mai 2010 Hmmhmm, 24 eller 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2010 #2223 Del Skrevet 6. mai 2010 19 juni! ...måtte bare kaste meg på rosabølgen her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2224 Del Skrevet 6. mai 2010 Tji hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mai 2010 #2225 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er lov med drittdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mai 2010 #2226 Del Skrevet 6. mai 2010 Har vel ikke dritt dag i dag og vel? Ja noen ganger er det det der med å stå opp med feil bein... selv om det er alltid det samme beinet her i gården da...funker som det vil Ha en knall dag Jeg stikker nok innom her senere og...noe må man jo slå i hæl tiden med når man er hjemme og ikke har noe å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2227 Del Skrevet 6. mai 2010 Har ikke dritt dag enda nei Dritt dagen i går kom jo kastet på meg etter jobb av ingen grunn Men i dag tror jeg det skal gå bra Jeg sitter hjemme med ny norsk prøve akkurat nå, så skal jeg på jobb en tur etterpå, men det er bare for en time ca skinner og det er deilig vårvær! Det er deilig etter at vi bare har hatt snø og slaps i en uke Men snøen skulle komme tilbake til helga, så man må vel bare nyte denne sola mens den er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2228 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg blir helt svett Det er kul umulig å få svar på ting man lurer på når man må ringe kommune/fylke/statsansatte :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mai 2010 #2229 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva er det du har prøvd å finne ut nå da? Merkelig det der at det faktisk er så innkompetente folk som svarer i tlf... aldri noen som har snøring på hva man lurer på og så setter de tlf videre til nestemann.... hva med en kurs og innføring i ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2230 Del Skrevet 6. mai 2010 Er en hel mase styr med disse eksamenene mine.. ikke får jeg beskjed om når jeg skal ha de, må ta de i feil kommune.. så da måte jeg jo ringe men møter da en dame som setter meg over til en annen dame, som setter meg over til en annen dame som ikke er på jobb så jeg blir satt tilbake til damen som da vil prøve å sette meg over til en tredje dame. Den tredje damen sier jeg må ringe en mann i min kommune og spørre fint om jeg kan få ta eksamen her, så jeg gjør jo det... Mannen jeg snakker med må jo være dum eller noe for ikke skjønte han hva jeg ville fram til og bare avbrøt meg, så da satte jeg streng-Dina stemmen i han og ba han om å la meg snakke ferdig før han begynte å kverulere sånn at han kunne forstå... Det endte opp med at han fant ut at jeg skal komme på kontoret hans i morgen så skulle vi snakke om det da.. Såååå er det NAV.. som betalte ut for lite sykepenger til meg.. har enda ikke sett snurten av pengene som jeg ringte ¨å etterlyste for en uke siden.. Også er det Nordlandssykehuset som ber meg om å komme til sjekking og sånt.. og det er helt greit, men det er ikke så greit når jeg får beskjed om å ta med vedlagte skjema og levere blod og urinprøver en uke før timen, men vedlagte skjema ikke var vedlagt.. Labben her i kommunen tar INGEN prøver, ikke blodtrykksmåling engang, så lenge man ikke har skjema fra lege.. Såe jeg er spent på om jeg får tatt prøvene... Jeg har iallefall fått navnene på de prøvene jeg skal ta, så jeg får omså bestille meg time til lege for å få han til å skrive på et skjema til meg... Frikort er kjekt å ha Så det er min telefondag... *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mai 2010 #2231 Del Skrevet 6. mai 2010 Hjelpe meg! Skjønner godt at du måtte bli 100% sykemeldt, ellers hadde du jo aldri rukket alle telefonene! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mai 2010 #2232 Del Skrevet 6. mai 2010 for en kommune.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2233 Del Skrevet 6. mai 2010 Nesten så galt at man må være 100% sykemeldt for å rekke over alt Enda har jeg hatt 5 timers ny norsk prøve i dag pluss noen timer på jobb.. så skal jeg tilbake en tur på jobb klokka seks.. så dagen er enda ikke over.. Har mest lyst å bikke om på sofaen og sove noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mai 2010 #2234 Del Skrevet 6. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. mai 2010 #2235 Del Skrevet 6. mai 2010 Hjelpe meg! Skjønner godt at du måtte bli 100% sykemeldt, ellers hadde du jo aldri rukket alle telefonene! :dåne: Men det er jo helt håpløst da. :dåne: Håper du har fått noen timer på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2236 Del Skrevet 6. mai 2010 Klemzer tilbaks på er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. mai 2010 #2237 Del Skrevet 7. mai 2010 Puh, jeg blir helt svett bare av å lese om det stresset jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. mai 2010 #2238 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg og.... pass på, er ikke bra å stresse for mye heller Men jeg blir faktisk mere svett av å se at Tusle har vært her inne før 08:00!!! :gjeiper: Hvordan har du tid til KG så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. mai 2010 #2239 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg og.... pass på, er ikke bra å stresse for mye heller Men jeg blir faktisk mere svett av å se at Tusle har vært her inne før 08:00!!! :gjeiper: Hvordan har du tid til KG så tidlig? I'm a morning person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2240 Del Skrevet 7. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå