Spatula Skrevet 30. april 2010 #2141 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ler så jeg griner Denne boka er redningen på en crapy uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2010 #2142 Del Skrevet 30. april 2010 Kan ikke annet enn å le slik at tårene kommer etter all den artige lesingen her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. april 2010 #2143 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Men jeg tror jeg skal prøve det altså... bedre å ha prøvd enn å ikke gjøre det mener jeg Ikke sant Og om det funker, så er jo det utrolig bra! Du må fortelle om det funker da Haha ær vi itte morrosamme Endret 30. april 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2144 Del Skrevet 30. april 2010 Bra dere blir underholdt av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. mai 2010 #2145 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hva pokker er det de kaller den oljen igen... :klø: Jo..... fødselsforberedende olje Så alt må prøves, lurer til og med på å prøve sånn modningsakupunktur jeg, skal ha ungen før eller på termin jeg, NEKTER å gå over Endret 1. mai 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mai 2010 #2146 Del Skrevet 1. mai 2010 :klø: Hva er en bleiekake??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mai 2010 #2147 Del Skrevet 1. mai 2010 Kake som ser ut som en bleie med bæsj i Ufattelig ekkelt - men ganske morsomt å få har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mai 2010 #2148 Del Skrevet 1. mai 2010 Kake som ser ut som en bleie med bæsj i Ufattelig ekkelt - men ganske morsomt å få har jeg hørt isj isj isj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 1. mai 2010 #2149 Del Skrevet 1. mai 2010 Nei, nei, nei Bleiekake er en "kake" laget av bleier, bodyer, smokker, tåteflasker og andre gavet til den nyfødte Alt er bare formet som en kake - derav navnet Kjempeflott presang! Prøver å legge til en link til et bilde jeg fant på google så dere får se http://2.bp.blogspot.com/_8fySdUbEX0Y/SgXe64WD4tI/AAAAAAAABaM/Ny_mwza_xQU/s400/bleiekake.jpg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #2150 Del Skrevet 1. mai 2010 Kunne sikkert laget Diddels versjon av bleiekake til servering i en babyshower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. mai 2010 #2151 Del Skrevet 1. mai 2010 Kake som ser ut som bleie med bæsj i???? *ugg* Jeg lagde ei av den typen Smaragd linker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mai 2010 #2152 Del Skrevet 1. mai 2010 da har noen lurt meg - igjen :dåne: Somebody`s getting their ass kicked..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. mai 2010 #2153 Del Skrevet 2. mai 2010 Hahaha ja bleiekake er sånn som Smaragd har linked til.....MEN det finnes en babyshower lek(har vært med en i usa) og det er hosten som tar bleier og "lager" forskjellig bæsj for moren så å gjette hva som ser normalt og ikke ut.......bæsjen blir ofte laget av smeltet sjokolade og formet opp igjen.......men en av de ofte er rød eller grønn....det må jeg si er en ekkel lek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mai 2010 #2154 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja æsj... det der har jeg sett på TV... ser ufint ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2010 #2155 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg føler det var bra jeg spurte, så har vi fått klarhet i opptil flere ting sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #2156 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja det er bra Neferet -------- mmmmiddag på gang Fullkornspasta med ostesaus og urtemarinert svinefilet I dag har vi vært på besøk til pappa en snar tur Også har jeg fått tegnt ferdig grovskissene til utbyggingen av huset, så vi skal dra å levere de til han som skal tegne det ordentlig etter maten Så blir det visst Wall-E i kveld ifølge Ælen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mai 2010 #2157 Del Skrevet 2. mai 2010 Wall-E!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #2158 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja den er koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mai 2010 #2159 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg liker Wall-E :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2160 Del Skrevet 3. mai 2010 Da har jeg vært til jordmor Alt er fint som vanlig Men jeg har gått opp i vekt! hele 600 gram Så nå er total vektoppgang 1kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå