DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2121 Del Skrevet 30. april 2010 Altså, det var meningen at de skulle hoppe på hver sin side da, men de molboene hører jo ikke på meg, de holder visst med venstresiden Det er ikke like lett å holde kontroll på disse hoppetussene bestandig Men hovedsaken er at de hopper for 32 uker!!! Hopp hopp! Jøss, er jeg havna blant de überintelligente blomsterpikene på Paradise her eller? Jeg synes det ser så utrulig dumt ut å ha Det Perfekte Livet der ungen aldri skriker og fødselen er en utelukkende fantastisk opplevelse Ja huff det er dumt.. Men samtidig er det heeeelt utrolig hvor mye syting og "det er så synd i meg" det er der inne.. Det er liksom INGEN mellomting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. april 2010 #2122 Del Skrevet 30. april 2010 Må prøve meg litt på dette jeg også; :hjerte: Tenk Dinedama, om noen uker skal du gjennom blomsten din bli mamma til verdens vakreste lille skapning som du og mannen din har laget gjennom det vakreste to mennesker kan gjøre sammen. :hjerte: Nei, takke meg til KG hvor man kan være litt negativ pessimist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2123 Del Skrevet 30. april 2010 Uff det blir så klissete Men veldig fine farger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. april 2010 #2124 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, rooooosaaaaaaaaaaaaa Blir omringet av mye rosa om dagen da. Tenkte egentlig ikke vi skulle kjøpe så mye rosa klær til henne, men jammen ble det ikke det allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2125 Del Skrevet 30. april 2010 Det har litt lett for å ta av... Vi er jo bare 70% sikre på at det kommer ei jente, men jaggu har det ikke sneket seg endel rosa i kleskommoden allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. april 2010 #2126 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, må gi meg selv forbud mot å gå i barnebutikker omtrent, er jo så mye søtt! Er redd vi har altfor mye allerede + at vi helt sikkert får masse! Hehe, her er det ganske så sikkert, ihvertfall var hverken hun på ordinær ultralyd eller hun på 3d i tvil. Så hvis det kommer ut en gutt har vi driti litt på draget, med så mye jenteklær Blir ikke rosa rom, ihvertfall, også litt fordi vi ikke gidder å male barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2127 Del Skrevet 30. april 2010 Gidder heller ikke å styre med noe barnerom TIl å begynne med sover hun på vårt rom, og nå skal vi starte med utbygging og da er planen at hun skal få nytt soverom i utbygget Så da gidder vi ikke å ordne på det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 #2128 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ja hva pokker er det med at ALT av klær til de små skal være rosa... leter og leter for å finne andre ting, vært litt heldig.. men det er ALT for mye rosa... Var innom Kapphal i dag og der har de fått en sånn knall tøff kolleksjon til småtasser Er sånn vintage klære 60-talls tror jeg og der er det ikke ROSA... men mere blomster da, men gud så søtt!!! Nei den ungen her skal presses ut av dåsemor, kanskje det blir litt sprekk og revn.. hvem vet... skal banne og sværte mannen opp og ned, men ut skal ho. Blodig og skrikende, det er sjarmbildet sitt det tenker jeg Blomst meg her og blomst meg der.... kjøss meg en plass sola aldri skinner, for alt er ikke så rosenrødt som folk skal ha det til.. og de som klager på alt mulig og ikke noe... det vet virkelig ikke hvordan en lei dag er tror jeg. Endret 30. april 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2129 Del Skrevet 30. april 2010 Glufsa kommer nok til å revne i alle retninger skal du se Jeg lurer på om jeg skal prøve å smøre med sånn der jordnøttolje på mellomkjøttet... det skader jo ikke itilfelle det virker? Jeg har handlet en del kjønnsnøytralt på Cubus faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. april 2010 #2130 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg liker denne typen språk bedre Må forresten sjekke ut det tipset ang. Kappahl. Jeg liker sånne klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2131 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg merker jeg begynner å stresse litt med innkjøpene nå Siden formen har vært rimelig crappy lenge så har liksom ikke handling til den lille kommer vært første pri Så i dag har jeg fått kjøpt sengekant og stellematte for å ha på stellebordet Da er ihvertfall det på plass Det eneste vi virkelig MÅ ha nå er vel egentlig bilstol... og sånne små stellesaker som bleier og salve og slikt... Klær regner jeg med vi kanskje får litt av folk i gave Og om vi ikke gjør det så blir vi jo liggende en stund på sykehuset så jeg kan sende Ælen ut på byen for å handle det vi evt trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 #2132 Del Skrevet 30. april 2010 Hadde jeg bodd oppi traktene dine skulle jeg søren meg ha laget en bleie kake til deg Vi må ønske oss babyshower vettu.... da får vi jo så mye fint Sengekant, DET trenger vi også!!! Men vet ikke hvor jeg skal begynne å lete. Stelematte har jeg enda ikke funnet som er fin Bilsete skal svigers kjøpe Linelia: du må helt klart ta en tur innom Kapphal Var så knall søte og nydelige ting. Litt utenom det vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. april 2010 #2133 Del Skrevet 30. april 2010 Den råsa sangen dere! Hvis det er mulig å velge det, så er det veldig godt å få melding på tlf, og ikke hentelapp Glufsa kommer nok til å revne i alle retninger skal du se Jeg lurer på om jeg skal prøve å smøre med sånn der jordnøttolje på mellomkjøttet... det skader jo ikke itilfelle det virker? Jeg tror det kan funke Ei jeg gikk i klasse med ifjor, hun brukte det og jeg tror det var bare flott Jeg skal nå hvert fall prøve, kan jeg redde glufsa litt så gjør jeg det Blomsten kan ikke visne lzzm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2134 Del Skrevet 30. april 2010 "Blomsten kan ikke visne lizzm" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. april 2010 #2135 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) kan jo ikke revne eller noe lzzm, hvordan skal det gå da Endret 30. april 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 #2136 Del Skrevet 30. april 2010 Æsj, jeg liker nesten det rosa blomsterspråket bedre jeg, kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. april 2010 #2137 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Endret 30. april 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. april 2010 #2138 Del Skrevet 30. april 2010 Enig med Devilina, dere må ønske dere babyshower, da kan man spørre om ting som ikke bare er klær jeg håper jeg får bleiekake på min babyshower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. april 2010 #2139 Del Skrevet 30. april 2010 Bleiekake er utrolig stilig! Lagde ei sånn da gudbarnet mitt ble født, og den falt i smak! Jeg smurte også med jordnøttolje, jeg har trua på at sånt noe kan funke. Det føltes en smule snodig å sitte der og gnikke, den skal jo masseres inn, ikkesant... Nå fikk ikke jeg testa om det funker eller ikke, men jeg kommer nok til å gnikke neste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2140 Del Skrevet 30. april 2010 Nei blir dårlig stelt med revning når man tar keisersnitt Men jeg tror jeg skal prøve det altså... bedre å ha prøvd enn å ikke gjøre det mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå