Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Altså, det var meningen at de skulle hoppe på hver sin side da, men de molboene hører jo ikke på meg, de holder visst med venstresiden :ler:

Det er ikke like lett å holde kontroll på disse hoppetussene bestandig :fnise: Men hovedsaken er at de hopper :jepp:

:hoppe: for 32 uker!!! :hoppe:

:hoppe: Hopp hopp!

Jøss, er jeg havna blant de überintelligente blomsterpikene på Paradise her eller?

Jeg synes det ser så utrulig dumt ut å ha Det Perfekte Livet der ungen aldri skriker og fødselen er en utelukkende fantastisk opplevelse :lol:

Ja huff det er dumt.. :fnise: Men samtidig er det heeeelt utrolig hvor mye syting og "det er så synd i meg" det er der inne.. :lol:

Det er liksom INGEN mellomting.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må prøve meg litt på dette jeg også;

:hjerte: :hjerte: Tenk Dinedama, om noen uker skal du gjennom blomsten din bli mamma til verdens vakreste lille skapning som du og mannen din har laget gjennom det vakreste to mennesker kan gjøre sammen. :hjerte: :hjerte:

:filer:

Nei, takke meg til KG hvor man kan være litt negativ pessimist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rooooosaaaaaaaaaaaaa :fnise:

Blir omringet av mye rosa om dagen da. Tenkte egentlig ikke vi skulle kjøpe så mye rosa klær til henne, men jammen ble det ikke det allikevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har litt lett for å ta av... :sjenert:

Vi er jo bare 70% sikre på at det kommer ei jente, men jaggu har det ikke sneket seg endel rosa i kleskommoden allerede.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må gi meg selv forbud mot å gå i barnebutikker omtrent, er jo så mye søtt! Er redd vi har altfor mye allerede + at vi helt sikkert får masse!

Hehe, her er det ganske så sikkert, ihvertfall var hverken hun på ordinær ultralyd eller hun på 3d i tvil.

Så hvis det kommer ut en gutt har vi driti litt på draget, med så mye jenteklær :fnise:

Blir ikke rosa rom, ihvertfall, også litt fordi vi ikke gidder å male barnerommet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder heller ikke å styre med noe barnerom :fnise: TIl å begynne med sover hun på vårt rom, og nå skal vi starte med utbygging og da er planen at hun skal få nytt soverom i utbygget :jepp: Så da gidder vi ikke å ordne på det gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva pokker er det med at ALT av klær til de små skal være rosa... leter og leter for å finne andre ting, vært litt heldig.. men det er ALT for mye rosa...

Var innom Kapphal i dag og der har de fått en sånn knall tøff kolleksjon til småtasser :nigo:

Er sånn vintage klære 60-talls tror jeg og der er det ikke ROSA... men mere blomster da, men gud så søtt!!! :nigo:

Nei den ungen her skal presses ut av dåsemor, kanskje det blir litt sprekk og revn.. hvem vet... skal banne og sværte mannen opp og ned, men ut skal ho. Blodig og skrikende, det er sjarmbildet sitt det tenker jeg :fnise:

Blomst meg her og blomst meg der.... kjøss meg en plass sola aldri skinner, for alt er ikke så rosenrødt som folk skal ha det til.. og de som klager på alt mulig og ikke noe... det vet virkelig ikke hvordan en lei dag er tror jeg.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Glufsa kommer nok til å revne i alle retninger skal du se :ler: Jeg lurer på om jeg skal prøve å smøre med sånn der jordnøttolje på mellomkjøttet... det skader jo ikke itilfelle det virker? :vetikke:

Jeg har handlet en del kjønnsnøytralt på Cubus faktisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg liker denne typen språk bedre :skratte:

Må forresten sjekke ut det tipset ang. Kappahl. Jeg liker sånne klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg begynner å stresse litt med innkjøpene nå :fnise: Siden formen har vært rimelig crappy lenge så har liksom ikke handling til den lille kommer vært første pri ;)

Så i dag har jeg fått kjøpt sengekant og stellematte for å ha på stellebordet :jepp: Da er ihvertfall det på plass :nigo:

Det eneste vi virkelig MÅ ha nå er vel egentlig bilstol... og sånne små stellesaker som bleier og salve og slikt...

Klær regner jeg med vi kanskje får litt av folk i gave :Nikke: Og om vi ikke gjør det så blir vi jo liggende en stund på sykehuset så jeg kan sende Ælen ut på byen for å handle det vi evt trenger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bodd oppi traktene dine skulle jeg søren meg ha laget en bleie kake til deg :nigo: Vi må ønske oss babyshower vettu.... da får vi jo så mye fint ;)

Sengekant, DET trenger vi også!!! Men vet ikke hvor jeg skal begynne å lete.

Stelematte har jeg enda ikke funnet som er fin :sukk:

Bilsete skal svigers kjøpe :hoppe:

Linelia: du må helt klart ta en tur innom Kapphal :) Var så knall søte og nydelige ting. Litt utenom det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den råsa sangen dere! :ler:

Hvis det er mulig å velge det, så er det veldig godt å få melding på tlf, og ikke hentelapp :Nikke:

Glufsa kommer nok til å revne i alle retninger skal du se :ler: Jeg lurer på om jeg skal prøve å smøre med sånn der jordnøttolje på mellomkjøttet... det skader jo ikke itilfelle det virker? :vetikke:

Jeg tror det kan funke :Nikke: Ei jeg gikk i klasse med ifjor, hun brukte det og jeg tror det var bare flott ;)

Jeg skal nå hvert fall prøve, kan jeg redde glufsa litt så gjør jeg det :fnise:

Blomsten kan ikke visne lzzm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Enig med Devilina, dere må ønske dere babyshower, da kan man spørre om ting som ikke bare er klær

jeg håper jeg får bleiekake på min babyshower :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiekake er utrolig stilig! :jepp: Lagde ei sånn da gudbarnet mitt ble født, og den falt i smak!

Jeg smurte også med jordnøttolje, jeg har trua på at sånt noe kan funke. Det føltes en smule snodig å sitte der og gnikke, den skal jo masseres inn, ikkesant... Nå fikk ikke jeg testa om det funker eller ikke, men jeg kommer nok til å gnikke neste gang også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir dårlig stelt med revning når man tar keisersnitt :lol:

Men jeg tror jeg skal prøve det altså... bedre å ha prøvd enn å ikke gjøre det mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...