DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2101 Del Skrevet 29. april 2010 Gløder som en ildflue jeg gitt ehh.. eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. april 2010 #2102 Del Skrevet 29. april 2010 Tenk hva som hadde skjedd om jeg gikk inn og skrev at jeg synes gravide ser rare ut. Hadde vært et spennende eksperiment. Men jeg er litt for ung til å prøve. Har tenkt å leve litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2103 Del Skrevet 29. april 2010 hihihihi Syns du skal prøve det jeg Får bare lage deg et nick som f.eks *16årogvoksen* eller noe :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2010 #2104 Del Skrevet 30. april 2010 Herregud Dinedama, denne boka di vokser jo i eksponensiell fart!!! Mye fortere enn vesla i magen ihvertfall!! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2105 Del Skrevet 30. april 2010 Ja den har tatt litt av de siste dagene her MEn vi har jo så mye spennende å snakke om Ha en fin fredag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. april 2010 #2106 Del Skrevet 30. april 2010 OMG lizzm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2010 #2107 Del Skrevet 30. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2010 #2108 Del Skrevet 30. april 2010 Ja den har tatt litt av de siste dagene her MEn vi har jo så mye spennende å snakke om Ha en fin fredag du også Hvis du kjeder deg og har lyst til å gjøre noe frisørfaglig, kan du hjelpe meg med å finne en kul og rocka frisyre der det fortsatt er mulig å beholde mye lengde på håret? *smisker og prøver dådyrøyne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2109 Del Skrevet 30. april 2010 Kan se hva jeg finner litt senere.. Er på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. april 2010 #2110 Del Skrevet 30. april 2010 Er det lenge siden du henta den? :klø: Nope, så pengene burde være inne i dag og senest mandag!!! Ellers har posten bøffa penga dine Sånn som man blander med fargetubene i frisørsalongen Det er det som får fargen til å oksydere og gå inn i håret Hvis jeg ikke husker teorien helt feil.. Heeeeelt riktig Tenk det vakre Dinedama, om noen uker skal du presse verdens mest velskapte lille mellon ut av blomsten din, som du gav til din mann. Husk Dinedama, du er selv en vakker blomst! :dåne: WHAT THE F**k Lizzm Produktiv dag på jobben skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2010 #2111 Del Skrevet 30. april 2010 Kan se hva jeg finner litt senere.. Er på jobb nå Snille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2010 #2112 Del Skrevet 30. april 2010 Posten styrer litt om dagen.. Jeg venter på en pakke som ble sendt fredag forrige uke.. Normalt sett skulle jeg ha denne seinest tirsdag denne uka.. Fremdeles ikke kommet.. Har hørt at det ikke er uvanlig at betalinger tar opp mot 14 dager gjennom posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2113 Del Skrevet 30. april 2010 Okei men da så Hadde enda ikke fått inn noe på kontoen skjønner du Så jeg stussa litt på om jeg hadde skrevet på feil kontonr eller noe, men ting kan jo fort ta tid mellom postbanken og andre banker Jeg har også vært plaget med posten i det siste Icing.... fikk lapp om at en pakke kom til å bli sendt i retur snart om jeg ikke hentet den på postkontoret, men jeg hadde aldri fått noe hentelapp til å begynne med så jeg viste jo ikke at den var kommet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2010 #2114 Del Skrevet 30. april 2010 De er seg noen fininger de i posten Norge, for tiden :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2115 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Dere: I dag er jeg kommet til uke 32! Den rosa uken Ifølge menstermin skulle jeg være 33+1 i dag... liker den bedre jeg.. ----------- Om en time skal vi være i banken og skrive under på alt av papirer så da er prosjekt utbygging offisielt i gang Endret 30. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. april 2010 #2116 Del Skrevet 30. april 2010 Liker menstermin bedre jeg også, for da hadde jeg vært i uke 23 i dag.. Mon tro om hun kommer litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. april 2010 #2117 Del Skrevet 30. april 2010 :hoppe: Uke 32 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. april 2010 #2118 Del Skrevet 30. april 2010 Altså, det var meningen at de skulle hoppe på hver sin side da, men de molboene hører jo ikke på meg, de holder visst med venstresiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2010 #2119 Del Skrevet 30. april 2010 for 32 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. april 2010 #2120 Del Skrevet 30. april 2010 Jøss, er jeg havna blant de überintelligente blomsterpikene på Paradise her eller? Jeg synes det ser så utrulig dumt ut å ha Det Perfekte Livet der ungen aldri skriker og fødselen er en utelukkende fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå