DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2061 Del Skrevet 29. april 2010 Men jeg har ikke tid til å gjøre husarbeid på alle dagene jeg har... Skal jo som sagt jobbe fram til 17.mai, så har jeg eksamen ihvertfall 21.mai og 26.mai... Neste helg skal vi i en bursdag på Ælen's hjemplass og regner med vi blir der hele helga.. Siste helga i mai skal lillebroren min konfirmeres... Det er liksom noe som skal skje hele tida.. og itilegg må jeg flytte ut alt fra salongen OG vi må få ordnet alt med banken og søke kommunen om utbyggingen, få tegnet utbygget og finne en ny bil.. Så egentlig har jeg nok å gjøre.. Tenker jeg ringer mamma og ber henne på vaske-besøk Hun MÅ jo stille opp når den høygravide (snart) datteren trenger hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. april 2010 #2062 Del Skrevet 29. april 2010 Det var litt det ja Ja, da kan enten mamma eller Ælen vaske litt Ellers kan jeg komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2063 Del Skrevet 29. april 2010 Ja alle som vil komme å vaske er hjertelig velkommen Jeg skal slå på stortromma å bake muffins til alle som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. april 2010 #2064 Del Skrevet 29. april 2010 Siste helga i mai skal lillebroren min konfirmeres... Min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2065 Del Skrevet 29. april 2010 Hva skal dere gi i gave? :klø: Jeg sitter litt fast på det området... han er liksom ikke noe spesielt interesert i noen ting og jeg vil ikke gi han penger som han sløser vekk på et eller annet tull heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. april 2010 #2066 Del Skrevet 29. april 2010 Penger er dumt å gi.. Jeg sløste bort det meste. Det er så utrolig flaut, og jeg aner ikke hva det gikk til.. Du får spørre han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2067 Del Skrevet 29. april 2010 Han ønsker seg penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2010 #2068 Del Skrevet 29. april 2010 Vi gav 1000 kr når min lillebror ble konfirmert samt billetter til fotballkamp Penger fikk han fordi han skulle bygge seg pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. april 2010 #2069 Del Skrevet 29. april 2010 Vi søskenene skal visst gi han barbermaskin. Han trenger det ikke enda, men da slipper han i alle fall å bli flau for å spørre mamma og pappa om en når han trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. april 2010 #2070 Del Skrevet 29. april 2010 Ungdommen er så kjedelig! Konsertbilletter, festivalbilletter, gavekort, noe som kan hjelpe til en hobby eller noe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2071 Del Skrevet 29. april 2010 Hobbyen hans er penger sier han Festivaler og konserter her i nærmiljøet er bestandig 18års grense på og alt annet arrangeres så langt unna at det ikke er vits liksom.. Ikke er han noe spesielt intressert i musikk heller.. Vanskelig gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2010 #2072 Del Skrevet 29. april 2010 Gavekort på kjøretimer? Så kan han kjøre opp på sykkel? er det god holdbarhet på gavekortet kan han spare det til kjøretimer på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 #2073 Del Skrevet 29. april 2010 Vi ga litt penger + mansjettknapper og slipsnål til broren min i forfjor. Kjedelige ting, men ihvertfall noe man ellers ikke gidder å bruke penger på (ihvertfall i den alderen), pluss at det er varig og koselig å ha. Jeg baker muffins nå jeg, så jeg gidder dessverre ikke å stille på vaskedugnad hos deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. april 2010 #2074 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg vil ha muffins!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 #2075 Del Skrevet 29. april 2010 Mmmm, nå var det godt med muffins... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2076 Del Skrevet 29. april 2010 Kom å vask Træmpis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2077 Del Skrevet 29. april 2010 Er helt overgitt over Babyverden forumet jeg... Alle som er der driter jo rosa skyer og er så glade i alle disse vakre damene som skal føde og åpne seg som blomster og bla bla bla :dåne: Kjenner jeg blir kvalm... Nå har jeg vært så "uheldig" at jeg har postet innlegg i såkalte "hva syns dere?"-tråder to ganger som har vært av en annen mening enn TS, og gjett hvem som får pepper???? Joda det er Dinedama det... bare for at jeg ikke driter rosa skyer eller er glad i folk jeg ikke har møtt... Nei KG med sure gamle tanter som krangler i hytt og pine er mye mer gøy og nært virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. april 2010 #2078 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) For en kjedelig unggutt! Haha, sånne gærne damer, det der hørtes litt for dumt ut. Jeg har ikke møtt deg, men jeg liker deg hvert fall Har prata med mange folk over nett, og ikke møtt irl. Man får jo en eller annen kontakt/følelse for folk, men om man blir glad i dem er vel noe annet Det kommer vel ann på folk Endret 29. april 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2079 Del Skrevet 29. april 2010 Ja det er spesielle damer der inne Av typen som lager tråder der det kun står: Husk at dere er så vakre! Dere er de vakreste menneskene i heeeele verden og jeg eeeeeer så glad i dere! Og det skal selvfølgelig stå med rosa store bokstaver og masse hjertesmileyer rundt Jeg liker deg også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. april 2010 #2080 Del Skrevet 29. april 2010 Haha.. er du på babyverden du og Ja det er mye raringer der inne.... :gjeiper: Forresten... angående fargen jeg kjøpte av deg.... hvor lett tror du det er å gå å spørre i en salong om jeg kan kjøpe en flaske vannstoff av de? Er man gnien på det? Eller har de ikke lov? Føler på meg litt freshing av meg snart :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå