Britt Banditt Skrevet 26. april 2010 #1981 Del Skrevet 26. april 2010 Å det er da håp for alle Men vi som er gift er i alle fall sikra på en måte... de har jo tatt oss med alle de skavanker vi har.. så noe sjarmerende må det da være Samboeren påstår han skal fri, og har planlagt når, og at det skal være en overraskelse. Mon tro om det bare er en unnskyldning for å ikke fri helt ennå, siden jeg har fått strekkmerker???? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1982 Del Skrevet 26. april 2010 Noe dritt er det iallefall uansett Men en mager trøst er jo at de blekes litt Men aller verst ser de ut på vinteren når jeg er bleik.. da blir de sånn blåskjær i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1983 Del Skrevet 26. april 2010 Er det jeg har under disse ammejura jeg har nå... blå/røde... MØKK.... klør gjør det og... som om jeg ikke har nok av kløe fra før av med tanke på eksemen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. april 2010 #1984 Del Skrevet 26. april 2010 Er jeg helt bitch om jeg sier jeg har nesten ikke strekkmerker, og det med mange ekstra kilo fra før av Men jeg har hørt om strekkmerkene er røde så kan de "trenes" bort, det vil si om man er overvektig og har røde strekkmerker at det er tiden til å slanke seg...for når dem har blitt hvite er det lite å gjøre med.... jaja kjedelig er det uansett......heldigvis virker det som jeg har arvet mammas sin hud, du ser ikke at hun har hatt barn på både bryst eller mage......men jeg skal ikke si jeg aldri får de, vi får se når jeg har sprukket helt ut på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. april 2010 #1985 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) *dobbelpost Endret 26. april 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1986 Del Skrevet 26. april 2010 Når strekkmerkene først har kommet så nytter det nok dessverre ikke å gjøre noe med dem.. de kommer for å bli Men noen er disponerte for å få det og det skal ingenting til, mens andre kan legge på seg kjempefort og mye uten at det kommer et eneste merke Du har gode gener du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. april 2010 #1987 Del Skrevet 26. april 2010 Ja men jeg smører meg for det, elsker body butter fra bodyshop.....har den som lukter papaya nå Ja gode gener skal man sette pris på....og det kanskje fra begge sider hos meg...god hud mener jeg. Men ulempen er på andre områder...sånn som at vi må vokse mer hår bort en andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #1988 Del Skrevet 27. april 2010 Vokse hår ja... don't get me started... i en konkurranse om hvem som er mest hårete er jeg sikker på at jeg vinner Straffen for å ha mørk hår, hormon sykdom og ikke se Norsk ut.... synes det alltid er så bra når utendlandske kommer bort til meg og lurer på hvor jeg er fra, så tror de ikke på meg når jeg sier jeg er NORSK! Vel... jeg er... er verre med gener langt tilbake vel :gjeipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1989 Del Skrevet 27. april 2010 Upraktisk med hårvekst ja Det er det jeg som har fått gode gener da.. pappa ser ut som en gorilla, mens mamma er hårløs Så jeg er mørk å mystisk etter pappa Men uten hårvekst på laegger og sånne teite plasser Eller litt har jeg jo, men det andre må ta flere ganger i uka, tar jeg annenhver uke ----------- Nå skal jeg snart suse på jobb... skal ha bare en kunde i dag som jeg skal klippe å ta permanent på, så skal jeg og ei venninne dra til byen for jeg må på sykehuset til øyespesialist en tur Er ikke noe galt med øynene mine.. bare rutinekontroll under svangerskapet pga diabetesen SIst jeg var så sa han at jeg hadde så fine å frisk øyne at jeg fikk ikke lov å komme tilbake når jeg var ferdig å være gravid Er sikkert oppløftende for dem å se på helt frisk øyne og ikke bare stærer av ymse slag dagen lang Jeg velger å tro det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2010 #1990 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg vil feste for 100 sider :hoppe: Diners og Devilina kan få en Strekkmerker ja, jeg har mange på magen, og jeg er ikke genetisk disponert engang. Mamma har født tre digre unger (to på 4,5 kilo og en på snaue 5) og har ikke et bittelite et engang. Jeg lurer på hvordan jeg blir seende ut i et evnt svangerskap Verdenskart? Den eneste måten man kan fjerne strekkmerker på er ved bruk av laser, og ikke engang da er det 100% sikkert at de forsvinner, men på de aller fleste så vil de blekne og bli nesten helt hvite med årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1991 Del Skrevet 27. april 2010 Ja fest må vi ha Strekkmerker er jo ikke det verste i verden heldigvis og så er det jo så godt som allemannseie i dag Så lenge gubben er fornøyd så får man bare ta til takke med det man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. april 2010 #1992 Del Skrevet 27. april 2010 Vokse hår ja... don't get me started... i en konkurranse om hvem som er mest hårete er jeg sikker på at jeg vinner Straffen for å ha mørk hår, hormon sykdom og ikke se Norsk ut.... synes det alltid er så bra når utendlandske kommer bort til meg og lurer på hvor jeg er fra, så tror de ikke på meg når jeg sier jeg er NORSK! Vel... jeg er... er verre med gener langt tilbake vel :gjeipe: Du veeet jeg ikke ser skandinavisk ut, har en far som ikke er fra skandinavia......så har mamma også for mye hår på uønskete steder...så jeg har det dobbelt så ille......men ingeting som en brasiliansk voksing ikke kan fikse Upraktisk med hårvekst ja Det er det jeg som har fått gode gener da.. pappa ser ut som en gorilla, mens mamma er hårløs Så jeg er mørk å mystisk etter pappa Men uten hårvekst på laegger og sånne teite plasser Eller litt har jeg jo, men det andre må ta flere ganger i uka, tar jeg annenhver uke hehe heldigris på hårfronten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #1993 Del Skrevet 27. april 2010 Sant sant, har jo sett det Vi er vel litt i samme kategori der... har funnet ut etter litt nærmere granskning at i slekta til mamma så har vi tatere... altså.. russere, bulgariere.. u name it... så rart man er hårete? Men er seriøst dritt lei av å bli spurt om jeg kommer fra Iran, Irak, pakistan etc... er tydeligvis forbudt å ha mørkt hår i Norge, man blir stemplet med en gang... Og nå jeg går i Oslo's gater blir jeg uglesett av utenlandske menn... enten er jeg noe å se på eller så lurer de på hvor burkan min her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. april 2010 #1994 Del Skrevet 27. april 2010 Devilina <-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. april 2010 #1995 Del Skrevet 27. april 2010 Devilina <-- Skulle akkurat til å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2010 #1996 Del Skrevet 27. april 2010 Eg døyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 #1997 Del Skrevet 27. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2010 #1998 Del Skrevet 27. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. april 2010 #1999 Del Skrevet 27. april 2010 Må litt jeg også Jeg vil tro jeg har normal hårvekst, jeg plages da ikke med noe og ikke er det så mørke hår heller. Også er jeg grå i huden, har blå øyne og er egentlig blond (farget mørkt) Så jeg ser i hvert fall nordisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #2000 Del Skrevet 27. april 2010 Devilina <-- BurkaDevilina NAIJS Men tenkt så lettvindt da.... trenger ikke å tenke på hva man skal ha på seg av farger eller ordne håret... bare å tre på seg en burka :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå