DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1961 Del Skrevet 26. april 2010 Er ikke så mye smerter når hun sparker eller slikt, men heller det at det kjennes ut som om den strekkes veldig mye på en måte... er litt vanskelig å forklare Usj jeg stresser litt jeg... skal ha eksamen snart jo Den har liksom vært så langt unna helt til nå, men det er bare 4 uker til jeg skal opp i norsk og 4,5 uke til engelsk! :dåne: Også ser jeg jo at da er jeg jo fødeklar også! Tenk om jeg ikke klarer å knipe igjen??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #1962 Del Skrevet 26. april 2010 Da får du bli en av dem som står frem i avisen, ser for meg overskriften "Tok eksamen mens litja var på vei ut" Så får du heder og ære, og gratis bleier osv dette klarer du fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1963 Del Skrevet 26. april 2010 ser det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1964 Del Skrevet 26. april 2010 Ja kanskje jeg blir rikskjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #1965 Del Skrevet 26. april 2010 Det var jo ei på god morgen norge i dag, som hadde født på badegulvet.. Kanskje du kommer dit også Da skal jeg i allefall se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2010 #1966 Del Skrevet 26. april 2010 Bruker du noe krem for strekkmerker? Jeg bruker den fra Dr.greve, nå er jo ikke jeg gravid og ikke tror jeg at jeg får så mange strekkmerker til. Men når man går fra 65 til 88 på rundt 2 år, så blir det jo litt på sideflesket og låra Uansett, den kremen bleker hvert fall de jeg har på sidene! De var veldig røde før, men nå er de mye finere Også har jeg lest at denne skal funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1967 Del Skrevet 26. april 2010 Kremer funker ikke... er man disponert så kommer de Jeg gikk opp 30kg på kort tid da jeg var 16år og fikk maaaasse merker da både på lår, mage og i sidene så de har vært helt bleke og fine til nå Har ikke fått et eneste nytt, men det ser ut som om et par av de på magen har blitt litt lengre bare... Men nå er jo huden veldig strukket så jeg vet ikke om det er tilfelle eller om det bare er synsbedrag Jeg brukte en strekkmerkekrem fra Loreal tror jeg ( :klø: ) for noen år siden, men merket ikke noe særlig forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2010 #1968 Del Skrevet 26. april 2010 okei ikke vet jeg, men jeg syns den dr.greve funker litt på meg. har ikke prøvd den på låra enda, bare på sidene siden de er store. og den bleker de godt, så jeg kommer til å fortsette med den og evt.andre kremer jeg finner. funker det ikke, så jaja, jeg vil bare prøve ting, for tenk om de forbedrer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #1969 Del Skrevet 26. april 2010 Ingen kremer virker som vidundermiddel på strekkmerker, men jeg har lest at man kan redusere dem så lenge man holder magen myk og smører seg inn jevnlig.. Apotekets A-krem er anbefalt.. Jeg bruker biotherm lait corporel (den lukter appelsin) den holder magen min myk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1970 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg smører meg med body butter fra body shop på magen og sidene Det holder huden myk iallfall SÅ får det gå som det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #1971 Del Skrevet 26. april 2010 Noe annet er fint lite å gjøre Det er jo rett å slett sår i underhuden som gir arr.. Og arr blekner jo med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1972 Del Skrevet 26. april 2010 Ja heldigvis Mye rart man skal bli plaget med... men jeg tok med meg strekkmerkene inn i dette ekteskapet, så Ælen vet hva han får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #1973 Del Skrevet 26. april 2010 Det gjorde jeg også, ingen overraskelser der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1974 Del Skrevet 26. april 2010 Strekkmerker går det ikke an å smøre bort nei.... sånn er det bare, så folk som kjøper kremer for dette blir lurt men så klart, bedre å smøre seg masse og PRØVE å forebyggen enn å la vær. Det å få strekkmerker er genetisk dessverre og har igjen også noe med hormoner å gjøre. Men jeg blir like irritert hver gang jeg ser ei tynn bærte med den magen og ingen strekk merker.... er det bare meningen at de som har litt ekstra her og der skal få noe? Mammas mage ser ut som et verdens kart så vet dommen min.... huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1975 Del Skrevet 26. april 2010 Mamma sin mage er også preget av å ha bært fram meg og broren min.. Pappa har også strekkmerker her og der etter vektøkninger og sånt, så jeg er vel dødsdømt på det feltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1976 Del Skrevet 26. april 2010 Det er godt vi er gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. april 2010 #1977 Del Skrevet 26. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. april 2010 #1978 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er ikke gift.. Da blir jeg vel ikke det heller da, siden jeg har fått strekkmerker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1979 Del Skrevet 26. april 2010 Å det er da håp for alle Men vi som er gift er i alle fall sikra på en måte... de har jo tatt oss med alle de skavanker vi har.. så noe sjarmerende må det da være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2010 #1980 Del Skrevet 26. april 2010 Ingen kremer virker som vidundermiddel på strekkmerker, men jeg har lest at man kan redusere dem så lenge man holder magen myk og smører seg inn jevnlig.. Apotekets A-krem er anbefalt.. Jeg bruker biotherm lait corporel (den lukter appelsin) den holder magen min myk Jeg vet det, jeg tror jo ikke jeg får fler, siden jeg nå prøver å gå ned i vekt. Men jeg prøver bare å bleke de som er, for de er så røde. Og den fra dr.greve har jo funket på meg, så da fortsetter jeg jo, og jeg har ikke noe imot å prøve andre ting heller. Så lenge det ikke er for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå