Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muffins er bare lekkert ja :nigo:

Det er så lett å lage og ALLE liker det :jepp: Både liten og stor :)

:opplyser: Store My liker det ikke. Betyr det at jeg hverken er liten eller stor? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess :bolledeig:

Det må nesten feires med sex og kjøtt :nigo:

:skratte:

Neste så jeg ser det for meg... en pølsebit/snabb i handa og Ælen som jobber på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: Forbanna POSTEN!!!! :kjefte:

Tror du ikke jeg fikk lapp i posten i dag og attpå til Duplikatmelding!!! Pakka fra deg har liggi og kost seg og venta på å bil henta siden 15 april!!! Jeg gir meg ende over! Har ikke fått beskjed før. :nei:

Men da vet du det at den har i alle fall kommet fram ;) Må bare få henta den nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært plaget med posten i det siste! Fikk plutselig lapp om at jeg hadde glemt å hente en pakke som jeg aldri hadde fått hentelapp på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye luft i magen, og det er ikke "frisk luft" for å si det sånn... :spy: Fy flate!

Skylder på katta jeg.. :sjenert:

Kanskje too much information, men er man på tjukken så er man på tjukken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hva man ikke snakker om inne på KG! Jeg kan si jeg føler dette til tider også....og jeg som allerede sliter med kvalmen.... :spy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med graviditeten Smaragd :blomst:

Så flott at det klaffet!! :hoppe: :hoppe:

:hug: til Liviaen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så mye luft i magen, og det er ikke "frisk luft" for å si det sånn... :spy: Fy flate!

Skylder på katta jeg.. :sjenert:

Kanskje too much information, men er man på tjukken så er man på tjukken :ler:

:fise: kjenner meg igjen...

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ i dag... trøtt og laber form... magen er vond og Lisja lager et helvettes leven :sukk: Sikkert derfor den er vond.. det kjennes ut som den er strukket helet ut av sitt gode skinn på en måte.. :glare:

Også tror jeg jeg ser antydning til et par nye strekkmerker.. :sur: Møkk!

Men men... skal ringe banken i dag og bekrefte at vi tar imot tilbudet deres og ringe mannen som skal tegne utbygget vårt :jepp: Så nå blir det litt mer fart på sakene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har for mye spekk på kroppen jeg :ler: for jeg har enda ikke hatt vondt eller smerter i forbindelse med samba i magen og sparking.... :klø: eneste er at magen er stramt som et pølseskinn det er stappa for mye i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...