Devilina Skrevet 14. april 2010 #1861 Del Skrevet 14. april 2010 Fiskeboller huff.... tror jeg har blitt fostra opp på det... så da jeg var rundt 15-16 forbød jeg mamma og lage det og siden har jeg ikke spist det og hun lagde det heller ikke før jeg flyttet ut Grøss altså..... Så her i huset finnes det ikke en eneste fiskebolle... skjønt.. de er ikke så værst når de er galde rett fra boksen da, det går faktisk an... SHIT... er klokka så mye? Kjære er hjemme om 30-40 min og jeg har ikke tenkt på hva vi skal ha til middag en gang.... :gjeiper: PC'en tar over hverdagen til tider... i alle fall når det er så mye artig og lese her og der og så må man jo svare Skulle hatt ei som deg her nede jeg da, Dinedama... har ENDA ikke funnet ei/en jeg er fornøyd med... til og med når frisørene får frie tøyler, så ender jeg opp med omtrent samme sveis.. og nei.. jeg kler det ikke heller. Er for mange som har for dårlig fantasi altså... eller er det det at jeg er kritisk? :klø: Har i alle fall lyst på kort hår nå.. hatt langt i alle slags fasonger og varienter siden... tja... videregående.. 10 år det!! Og hvor deilig er det ikke å ha en snerten stilig og kort frisyre når man får bebisen ut? Og jeg som BARE skulle svare kort på fiskebolle snakket her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 14. april 2010 Fiskeboller er jko heaven Jeg er også oppfostret på fiskeboller, men jeg kommer nok aldri til å bli lei av det Ja dettan håret... Jeg er litt lei av mitt hår jeg og så jeg har lyst å finne på noe sprell, men jeg vet at hver gang jeg gjør sprell med det så ender det opp med at jeg bli misfornøyd.. Også eier jeg ikke fantasi når det kommer til meg selv for jeg er så inngrodd i håret jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2010 #1863 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har bestilt time hos kjæres frisør i begynnelsen av mai, og har tenkt at hun skal få finne på et sprell eller to. Så lenge jeg får beholde mye lengde, er jeg klar for noe nytt og sprekt! Det jeg har nå, fungerte første gangen det ble klippet sånn, men hva som har skjedd nå aner jeg ikke. Jeg får det ihvertfall ikke til å være som det skal... Så nå er jeg klar for rocka innspill om en snau måned! Kos deg med middag dinedama! Jeg har akkurat spist "middag" i plastboks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1864 Del Skrevet 14. april 2010 Er "middag" i platboks det samme som is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1865 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Har fått solgt bilen :strix: Endret 14. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 14. april 2010 #1866 Del Skrevet 14. april 2010 Gratulerer med bilsalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1867 Del Skrevet 14. april 2010 Thænk ju Et problem mindre å tenke på! Så nå kan vi lete litt mer seriøst etter stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. april 2010 #1868 Del Skrevet 14. april 2010 Nå trenger dere bare hund eller katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2010 Forfatter #1869 Del Skrevet 14. april 2010 Har katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. april 2010 #1870 Del Skrevet 15. april 2010 Har dere sett dere ut en bil dere kunne tenkt dere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1871 Del Skrevet 15. april 2010 Næææh... titter litt etter SKoda Octavia, men har ikke funnet noen i vår prisklasse enda Eneste kriteriene jeg har er at det skal være stasjonsvogn med 4wd Fant faktisk en råbillig Octavia som var perfekt, meeeen den ble akkurat solgt selvfølgelig, så det var litt dumt Vi får bare fortsette jakten Stresser ikke så mye enda med det... Godt å ha bare en bil en stund sikkert.. blir jo mindre utgifter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. april 2010 #1872 Del Skrevet 15. april 2010 Lykke til med oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1873 Del Skrevet 15. april 2010 Jo takk du Nå er den levert så det får briste eller bære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. april 2010 #1874 Del Skrevet 15. april 2010 Har katt Herregud, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2010 #1875 Del Skrevet 15. april 2010 Er "middag" i platboks det samme som is? Nei Det var Rett i koppen pastating! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2010 Forfatter #1876 Del Skrevet 15. april 2010 åååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2010 Forfatter #1877 Del Skrevet 16. april 2010 30 uker i dag Jeg er kommer inn på 3-tallet Jeg er ferdig med 3/4 av graviditeten! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2010 #1878 Del Skrevet 16. april 2010 30 uker! :dåne: Nå er huledingsen rett rundt hjørnet jo! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2010 Forfatter #1879 Del Skrevet 16. april 2010 Ja ihvertfall sånn omtrent For alt jeg vet kan det være bare 6 uker igjen også :dåne: Kommer jo ann på hvordan den vokser. Jeg kjenner at jeg stresser litt plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2010 #1880 Del Skrevet 16. april 2010 6 uker? Det er jo ingenting! 6 uker bakover i tid var det 5.mars, og det er jo ikke lenge siden! :dåne: Snart blir du mamma! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå