Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så kommer det jo helt an på om man faktisk har tid :lol:

Jeg har kjøpt masse sånn scrapbook ting... men kom til å tenke på i går... når i granskauen skal jeg ha tid til dette? :klø: Når Wiktoria sover så er vel jeg like svimeslagen vel :ler:

Godt det er noe som heter netter da... er jo en skikkelig natteravn... men ting kan jo forandre seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det, ellers ber jeg kjære om å ta pappaperm mye før :fnise: Den er ikke fastsatt enda, så god til på å planlegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så flink med all den strikkinga di....sitter her jævla frustrert over en oppskrift jeg nesten ikke skjønner :sur:

Hvis jeg får det til blir det jo første ordnlige ting jeg strikker, utenom skjerf da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke så flink skal du vite :ler:

Oppskrift-strikking kan jeg bare glemme :fnise: Skjønner ikke bæret av oppskrifter jeg, men har veldig lyst å lære meg det :jepp:

Jeg er sikker på at du får det til jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt å både strikke og hekle, men er ikke så veldig flink med oppskrifter. Men da jeg fant et teppe på garnstudio sine sider fant jeg ut at jeg måtte prøve. Og etter halvannen måned er jeg straks ferdig!

Teppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å både strikke og hekle, men er ikke så veldig flink med oppskrifter. Men da jeg fant et teppe på garnstudio sine sider fant jeg ut at jeg måtte prøve. Og etter halvannen måned er jeg straks ferdig!

Teppe

Har du heklet det? :dåne:

Kjempe fint teppe, men ikke noe jeg hadde fått til. Skjønner jo ikke en dritt av oppskrifter og angrer på at jeg ikke lærte mer av bestemor :sukk:

Hadde jo vært så knall å heklet en dåpskjole synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så flink med all den strikkinga di....sitter her jævla frustrert over en oppskrift jeg nesten ikke skjønner :sur:

Hvis jeg får det til blir det jo første ordnlige ting jeg strikker, utenom skjerf da :fnise:

Hva strikker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj det var et fint teppe :jepp:

Skulle gjerne lært meg å hekle, men det er for mye pirk for meg tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig søte, men jeg tror nå jeg har bommet skikkelig på oppskriften......

kanskje dere jenter kan hjelpe meg......oppskriften er på svensk....men rm=rettmaske....så da lurer jeg på når det står 1rm f.eks.....betyr det en maske skal være rettmaske....eller skal jeg gjøre hele raden rettmasker :klø: sokken ser jo så stor ut plutselig...så tror jeg har bommet skikkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker det som EN (1) rettmaske. Hadde det vært en rad så hadde det stått en rad med rm vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg trodde....da tror jeg sokken blir litt kortere igjen så får jeg prøve meg igjen...uffameg jeg kan rett og vrang og alt det der......men å lese en oppskrift.....herrigud så komplisert de må lage det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet... må jo nesten være rakketforsker for å kunne lese en oppskrift :fnise: la et innlegg i boka di om forkortelser på de nordiske språka, kanskje den hjelper :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du heklet det? :dåne:

Kjempe fint teppe, men ikke noe jeg hadde fått til. Skjønner jo ikke en dritt av oppskrifter og angrer på at jeg ikke lærte mer av bestemor :sukk:

Hadde jo vært så knall å heklet en dåpskjole synes jeg...

Det er ikke heklet, men strikket :) Går mye fortere å strikke synes jeg, for blir så sliten i fingrene når jeg hekler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hvordan er formen? Har ikke vært i boka di på ei stund.. :sjenert:

Nå er det ikke lenge til fødsel da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis Mia :vinke:

Formen er egentlig veldig bra :Nikke: Men jeg kjenner jeg er mer sliten og ting tar litt lengre tid og slikt ;) Det er vel en naturlig del av utviklingen regner jeg med :lol:

Så er jeg dritlei generelt nå pga blodsukkeret... Det er bare et mas og jeg koser meg ikke med å være gravid, men føler meg hemmet og teit pga den forbanna sykdommen.. :sur:

Men det er godt å vite at det går over og jeg blir normal igjen etterpå :jepp:

Heldigvis ikke lenge igjen nå nei :hoppe: Jeg skal be på sykehuset om belønning for å være flink med sykdommen at jeg kan få bli satt i gang et par uker før :lol: Hehe... skal spørre bare på tull da, men hvis de går med på det er jeg all-in :jepp:

Ingenting hadde vært bedre enn å få sykdommen tilbake på rett kjøl tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...