DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 11. april 2010 Nesjda Det er leeeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1822 Del Skrevet 11. april 2010 Og så kommer det jo helt an på om man faktisk har tid Jeg har kjøpt masse sånn scrapbook ting... men kom til å tenke på i går... når i granskauen skal jeg ha tid til dette? :klø: Når Wiktoria sover så er vel jeg like svimeslagen vel Godt det er noe som heter netter da... er jo en skikkelig natteravn... men ting kan jo forandre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1823 Del Skrevet 11. april 2010 Man finner vel alltids litt tid innimellom får jeg håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1824 Del Skrevet 11. april 2010 Satser på det, ellers ber jeg kjære om å ta pappaperm mye før Den er ikke fastsatt enda, så god til på å planlegge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. april 2010 #1825 Del Skrevet 11. april 2010 Synes du er så flink med all den strikkinga di....sitter her jævla frustrert over en oppskrift jeg nesten ikke skjønner Hvis jeg får det til blir det jo første ordnlige ting jeg strikker, utenom skjerf da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1826 Del Skrevet 11. april 2010 Men jeg er ikke så flink skal du vite Oppskrift-strikking kan jeg bare glemme Skjønner ikke bæret av oppskrifter jeg, men har veldig lyst å lære meg det Jeg er sikker på at du får det til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. april 2010 #1827 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg liker veldig godt å både strikke og hekle, men er ikke så veldig flink med oppskrifter. Men da jeg fant et teppe på garnstudio sine sider fant jeg ut at jeg måtte prøve. Og etter halvannen måned er jeg straks ferdig! Teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1828 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg liker veldig godt å både strikke og hekle, men er ikke så veldig flink med oppskrifter. Men da jeg fant et teppe på garnstudio sine sider fant jeg ut at jeg måtte prøve. Og etter halvannen måned er jeg straks ferdig! Teppe Har du heklet det? :dåne: Kjempe fint teppe, men ikke noe jeg hadde fått til. Skjønner jo ikke en dritt av oppskrifter og angrer på at jeg ikke lærte mer av bestemor Hadde jo vært så knall å heklet en dåpskjole synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1829 Del Skrevet 11. april 2010 Synes du er så flink med all den strikkinga di....sitter her jævla frustrert over en oppskrift jeg nesten ikke skjønner Hvis jeg får det til blir det jo første ordnlige ting jeg strikker, utenom skjerf da Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1830 Del Skrevet 11. april 2010 Ojj det var et fint teppe Skulle gjerne lært meg å hekle, men det er for mye pirk for meg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. april 2010 #1831 Del Skrevet 11. april 2010 Skoene/sokkene på bildet prøver jeg å strikke......går som det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1832 Del Skrevet 11. april 2010 ÅÅÅÅ sånne er så nusselige :rødme: Også noe jeg fikk lyst til å prøve meg på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. april 2010 #1833 Del Skrevet 11. april 2010 Ja veldig søte, men jeg tror nå jeg har bommet skikkelig på oppskriften...... kanskje dere jenter kan hjelpe meg......oppskriften er på svensk....men rm=rettmaske....så da lurer jeg på når det står 1rm f.eks.....betyr det en maske skal være rettmaske....eller skal jeg gjøre hele raden rettmasker :klø: sokken ser jo så stor ut plutselig...så tror jeg har bommet skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1834 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg tolker det som EN (1) rettmaske. Hadde det vært en rad så hadde det stått en rad med rm vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. april 2010 #1835 Del Skrevet 11. april 2010 Ja det var det jeg trodde....da tror jeg sokken blir litt kortere igjen så får jeg prøve meg igjen...uffameg jeg kan rett og vrang og alt det der......men å lese en oppskrift.....herrigud så komplisert de må lage det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1836 Del Skrevet 11. april 2010 Ja jeg vet... må jo nesten være rakketforsker for å kunne lese en oppskrift la et innlegg i boka di om forkortelser på de nordiske språka, kanskje den hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1837 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg tolker det også som 1 rettmaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. april 2010 #1838 Del Skrevet 12. april 2010 Har du heklet det? :dåne: Kjempe fint teppe, men ikke noe jeg hadde fått til. Skjønner jo ikke en dritt av oppskrifter og angrer på at jeg ikke lærte mer av bestemor Hadde jo vært så knall å heklet en dåpskjole synes jeg... Det er ikke heklet, men strikket Går mye fortere å strikke synes jeg, for blir så sliten i fingrene når jeg hekler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. april 2010 #1839 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan er formen? Har ikke vært i boka di på ei stund.. Nå er det ikke lenge til fødsel da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1840 Del Skrevet 12. april 2010 Hei sveis Mia Formen er egentlig veldig bra Men jeg kjenner jeg er mer sliten og ting tar litt lengre tid og slikt Det er vel en naturlig del av utviklingen regner jeg med Så er jeg dritlei generelt nå pga blodsukkeret... Det er bare et mas og jeg koser meg ikke med å være gravid, men føler meg hemmet og teit pga den forbanna sykdommen.. Men det er godt å vite at det går over og jeg blir normal igjen etterpå Heldigvis ikke lenge igjen nå nei Jeg skal be på sykehuset om belønning for å være flink med sykdommen at jeg kan få bli satt i gang et par uker før Hehe... skal spørre bare på tull da, men hvis de går med på det er jeg all-in Ingenting hadde vært bedre enn å få sykdommen tilbake på rett kjøl tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå