Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Den ser vel rett og slett ut som en slimpropp :fnise: Det er liksom den beste beskrivelsen...

Mine var ca 5-8cm lange helt blanke geleklumper rett og slett... Ikke noe farge eller noe... Det skal vist vært greit at den går tidlig så lenge det ikke er blod i den :Nikke:

Og mine kom dagen etter litt "røff behandling".. :sjenert: Begge gangene når jeg satt på do... Det er helt ulikt alt annet som har kommet ut derfra før iallefall :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Det er jo ikke så gøy med lang, rolig kosestund hele tiden!

Syns den kroppen din kan holde geleen inne litt lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er snakk om slimproppen her... altså... det er ikke sikkert det er det :fnise:

Nå som vi er gravide så er jo kroppen og ting litt anderledes.. og siden det har oppstått etter sex... ja da er det left overs fra Ælen :fnise: Har diskutert dette masse på andre forum før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest flere steder at man kan ha sex når slimproppen har gått flere ganger, men at man da må bruke kondom?

Det må være enormt kjipt - å bruke kondom når man faktisk er gravid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da passer det jo, for vi liker ikke den geleen. (men jeg liker den man får på butikken) :hoho:

Bruke prevensjon når man er gravid også, det er artig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg enig, å bruke kondom må være kjipt...når man først har blitt gravid...

Ok da skjønner jeg sånn ca hvordan slimproppen er...håper den ikke går igjen hos deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, hva slags supermann er det som kan lage 8 cm lange slimklumper som leftovers? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, Devilina, dette var ikke leftovers :riste:

VI hadde sex på morgenen en lørdag og proppen kom søndags morgen... Så det var jo litt seint at left oversene skulle komme ;)

Og Ælen lager ikke gealtinklumper på mange cm :fnise:

Jeg får fortsatt ikke noe tisselur jeg.. :glare:

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde leftovers kommet som slimklumper, hadde jeg jammen bynt å lure, uansett når de kom! :ler:

Tisselur :hoho:

Jeg kan tørke litt sammen med deg jeg :)

Her er vi nok bare kjedelige, og idag drar jeg hjem, så da kan han jaggu ha det så greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen gidder å tørke sammen med meg :ler:

Skal til jordmor i morgen så får vi høre hva hun sier.. :Nikke: Det blir rimelig ukult å bruke kondom resten av tiden tror jeg.. :roll: Jeg syns det lukter så rart etter kondom-sex :spy:

Jeg ble forresten sykemeldt 70% i fra 1.april... Så nå er det lite jobbing om dagene og det er egentlig veldig greit. Det blir mye sykehus turer også framover så jeg ville tapt mye penger på de dagene jeg ikke kunne hatt salongen åpen.. derfor var det også veldig greit å få utvidet sykemeldingen litt...

Men om ca en mnd skal jeg begynne å pakke ned sakene mine og flytte alt hjem.. Det blir rart.. :sjenert:

Jeg kjører på med salg på alle varene også nå :Nikke: Så jeg har allerede fått vekk en god del bare i går :jepp:

Jeg gleder meg til snuppa kommer ut nå! Vil ha sykdommen min tilbake til slik den var :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skjønner godt det blir rart å skulle pakke ned alt og flytte det hjem! Blir du bare frisør på hobbybasis framover nå da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sikkert.. :Nikke: Iallefall i permisjonstiden :)

Får se når permisjonen er ferdig hva jeg har lyst til da :Nikke:

Jeg skal ikke legge ned foretaket, sånn at jeg har en jobb om jeg ikke skulle finne noe annet :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer noe nytt rett som det er når jeg leser i denne boka. Nå vet jeg hvordan en slimpropp er. :fnise:

Kondom er noe herk. Får håpe jordmoren har et annet lurt forslag. :)

Lykke til med nedtrappingen og nedpakkingen av salongen. Skjønner at det er rart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisselur..? :klø:

Trodde det var et annet barnslig ord for mannlig kjønnsorgan, på linje med tissefant, og det er vel ikke noe mål å plutselig få? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penis :tunge1:

Det er mitt mål å få låne Ælen sin til hyggelig samvær :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal ha den med meg på kaffebesøk jeg :hoho:

-----------

Men nå e rjeg snurt igjen... skulle i dusjen i stad og hva skjedde? :roll: Joda, fri for vann igjen!! :sur:

Så jeg er sur og skitten..

Også har jeg lyst på all slags godsaker som jeg ikke kan spise.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...