Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere har hatt en foreløpig fortsatt fin påske, og at resten av påsken blir like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den god eller? :)

Jeg har ikke luktet på den før :fnise: Men jeg syns alle de andre er gode, så jeg tok sjangsen på å kjøpe den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er god. Ikke med én gang, men den er veldig god etter en stund. Synes den har en vårlig/sommerlig duft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin dag :klem:

Anbefaler Daisy av Marc Jacobs - Den dufter himmelsk, skulle gjerne ha sendt en luktepost inne på KG nå ;)

marc-jacobs-daisy-intense-eau-de-parfum.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle vært mulighet for å lukte på ting på nett :jepp: Jeg har nemlig gjort et bomkjøp for en stund siden for at den ble anbefalt meg ift hvilke andre dufter jeg likte... kan ikke si det stemte akkurat :rolleyes:

Den skal jeg notere meg bak øret å dra å sjekke på parfymeri en gang :jepp: Jeg er fæl å gå meg fast i noen spesielt utvalgte lukter også blir jeg liksom der :ler: Er jo moro å prøve noe nytt også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita Lempica ble jeg utrolig fort lei, den ble litt for tung, men den var god i en liten stund og særlig på vinterhalvåret.

Av Escada er det Magnetism jeg liker aller best ;)

Men du må lukte på Daisy, den lukter godt ;)

Luktepost må være når de skal endre KG neste gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg vi skal foreslå i ris&ros :ler:

Jeg liker som regel alle sommerduftene til escada :fnise: Har pacific paradise, island kiss, ibiza hippie og en til :fnise: Den eneste jeg ikke har vært så veldig keen på er den som var for 2007 eller 2008... det var en gul og orange flaske... tror den het noe med sun... :vetikke:

Men Escada treffer som regel hver gang :jepp:

Jeg liker litt tunge dufter jeg da, og av en eller annen grunn syns jeg det er de som funker best på meg ;) Får flere komplimenter for parfymen jeg har på meg når det er litt tyngre dufter faktisk :jepp:

Jeg fikk Lolitaen av Ælen i julegave, men flasken var lekk så vi var å byttet den, og da hadde de ikke inne i rette størrelsen... Så da valgte jeg meg ut en annen heller, men jeg likte jo Lolitaen og Ælen hadde virkelig lagt sin flid i å finne den perfekte parfymen til meg :rødme: Så han ble litt lei seg når jeg byttet den i en annen... :sjenert:

Men nå blir han glad igjen :nigo:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. men ikke når dem setter oss på sex-tørke :sukk:

Ælen er så streng :grine: Den nye gravid-cravingen min er kanskje sånn omtrent sex.. :sjenert: Meeeeen så går den dumme slimproppen min, og da skal man jo være forsiktig.. :roll: Så Ælen nekte å ha sex med meg før jeg har snakket med jordmor på torsdag for å høre om det er greit eller om vi må være forsiktige :sur:

Blir småsnurt da altså :snurt:

Så han må bare være så glad han vil.. jeg er snurt så lenge han ikke slipper meg til :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste inne på gravidforumet at den hadde gått to ganger hos deg ja..

Trenger ikke å vente helt til torsdag, send en sms eller ring ;)

Jeg merker selv at graviditeten gjør at jeg blir mer Sahara der nede.. Men jeg håper det tar seg opp utover i graviditeten.. Og at vi får noe eget snart :lur:

Men det å være seksuelt frustrert er ikke noe morsomt.. Tror mannen vegrer seg litt etter vi ble gravide :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også litt med glien til tider nå etter jeg ble gravid..

Joda jeg kan jo ringe, men jeg har jo time til henne på torsdag så da gidder jeg ikke plage henne unødvendig :jepp: Så har det jo vært alle disse helligdagene og alt, så da syns jeg hun kan få så mye fri som mulig uten å bli ringt ned av hysteriske hormonelle sexgale kvinner :ler:

Det er bare èn jordmor her i kommunen så hun må liksom ta alle gravide :dåne: Regner med det blir en del mas på henne stakkar...

Heldigvis har ikke Ælen forandret noe syn på sexen etter jeg ble gravid.. og ikke jeg heller :) Mange får jo en stopper i hodet pga at det er "en tredje" i senga liksom, men jeg er glad vi har sluppet det.. :Nikke:

Det blir litt skjeldnere merker jeg da, for det skal mer til før jeg får skikkelig lyst, men som sagt så har det plutselig kommet en ny craving til gårds :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært tørt i sikkert 1år :sjenert:

Føler det er ganske unormalt, så jeg skylder på dumme p-pilla!

Så da er glidemiddel godt å ha :Nikke:

Bra at han ikke har fått et annet syn på sex hvert fall! Det må være gørt.

Hvorfor har slimproppen gått, og to ganger? Det er da en liten stund til den skal gå :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går for at den kan gå når man har litt sånn sex.. :sjenert: Sånn hvis det blir litt mer eller litt kraftigere enn vanslig eller noe sånt.. :sjenert:

Men den danner seg på nytt når den går så tidlig altså... Men bare kjedelig at man må være forsiktig.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er litt skeptisk til mye sex.....er nok pga tredje mann men han vil ikke inrømme det....men herrigud jeg har også fått en ny craving...og det dumme er at mannen er på sjøen :sur:

Hvordan vet du at slimproppen har gåttt?hvordan ser det ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...