Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte forresten å spørre... hvordan går det med buksa? :) Skal begynne på beina her... men nå... hmmm... har hatt strikkefri dag her :ler: Så ting tar tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. slitsomt å måtte bytte ut BH'er til støtt og stadig. Har kun to som passer nå, melkefabrikken har ikke vokst så veldig... tror søren meg ikke at jeg er stand til å amme heller.. ikke noe ømhet i de og ikke noe mer runde eller harde.. men det kommer kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fina! :jepp: Går det an å kjøpe stretch-bher eller noe sånt, eller må man kjøpe nye annenhver uke etterhvert som melkefabrikken eser? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper bare nye jeg, men heldigvis ikke gått så mye opp... for jeg de ballongene så ender de vel opp på knære når de blir sugd tomme eventuelt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare cupen som har vokst og ikke rundt, så jeg må sikkert kjøpe nye :Nikke: Men jeg har noen fra jeg var en del større som sikkert passer nå :jepp: Men de er ikke så fine for det er så breie stropper på de... de tar seg ikke ut under singletter og slikt liksom.. :sjenert:

Men jeg tror ikke jeg gidder å investere i noe nytt før det blir amme-bh'er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage ;)

Mine pupper har heller ikke vokst noe særlig, merker jo at bh'ene er litt mindre, men bruker de samme som før. Tipper jeg har gått fra DD til E-cup, så det holder nå.. Trenger ikke bli større, nei! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage du har. :)

Så koselig at forloveren din også er gravid da! :hoppe: Når jeg en gang blir gravid så håper jeg så på at en venninne er det samtidig. Tenk så koselig å ha jevngamle barn, og kunne finne på masse hyggelig sammen. :jepp:

Har dere fått igjen vannet nå eller? Slitsomt å ikke ha vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Slenger meg med på mageskrytet her inne! :) Kjempekoselig med nytt bilde! :jepp:

Ha en fin dag (forhåpentligvis med både kaldt og varmt vann!) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda vi fikk vannet igjen i går ettermiddag :jepp: Måtte steame hovedvannledningen og det tok sin tid :fnise:

Det har snødd så mye i natt :dåne: JEg tror aldri jeg har sett det har snødd så mye på engang!!

Bilen min var rett og slett borte i morrest! Så absolutt ingenting av den, og den er rød så om den hadde vistes ville jeg sett det :snø:

Ælen måtte fram med fresen bare for å komme seg ut av innkjørselen i det hele tatt.. Jeg tror ikke jeg tuller hvis jeg sier at det har snødd ca 70-80cm fra i går kveld..! :overrasket:

Kombinert med den halvmeteren vi fikk dagen før, har vi altså fått litt snø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Dæven, det var voldsomt på to dager/netter! :hakeslepp: Da ser det jo ut til at dere når oss igjen likevel da! :ler: Men nå var du kanskje klar for vår? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke gjort noe med littegrann mindre snø i allefall :fnise: Litt i meste laget her ;) Den rekker helt opp til stue vinduet vårt nå som er omtrent 160cm fra bakken.. :dåne:

Meeen det blir vel 17.mai med brøytekanter i år også :lol:

Det er egentlig ganske mildt vær ute så snøen klapper nok fort litt sammen og det er tilogmed fare for at det kan slå over til regn så det kan fort forandre seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...