Minttu Skrevet 9. mars 2010 #1481 Del Skrevet 9. mars 2010 Så koselig med bebi i venneflokken da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er så glad jeg har Ælen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2010 #1483 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er så glad jeg har Ælen Det er en veldig bra ting å være glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1484 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er en bra ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2010 #1485 Del Skrevet 10. mars 2010 Så bra Ælen er god med deg når dagene er tunge Dinedama! Håper dagen i dag blir bedre enn gårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. mars 2010 #1486 Del Skrevet 10. mars 2010 Innom for å oppdatere meg litt, og legger igjen en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1487 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for dere. --- Dagen har startet så som så... svigers skulle egentlig komme på besøk i dag, men de kommer ikke og det gjør meg ingenting for jeg er rimelig sliten etter denne uka Jeg så fram til et glass saft og en dusj i dag, men vannet er frosset så vi må tine snø for å bruke til å skylle ned i do når vi tisser... Eneste positive med det er at Ælen er hjemme fra jobb for å prøve å finne en løsning på problemet Meeeeen problemet stopper ikke der... tekninsk etat som har spylevogn som kan hjelpe oss har ikke tid pga monstersnøfall iløpet av gårdagen og natta! :dåne: Det er kommet i overkant av en halv meter!! Så alle mann må brøyte og vann må vi være fri for.. Så nå er vi på jakt etter private bedrifter som kan gjøre det... ene vi fikk tak i kunne ikke komme før i morgen tidlig og nå prøver vi noen andre.. Så det er en morsom dag Det er så merkelig at vannet skulle fryse nå når det har vært nesten varmegrader helt siden lørdag! Før det har vi jo hatt en laaaaang periode med -20 hver eneste dag, men da var det ikke noe problem.. Merkelig med disse vannrørene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2010 #1488 Del Skrevet 10. mars 2010 Som jeg har lært i disse kalde tider, er det når det er omslagsvær fra kulde til pluss-grader som utgjør den store trusselen mot vannrørene. For da slår kulden inn.. Vi har hatt vår del av dette vi også, pappa har satt på en vifteovn på rørene som tiner vannet sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi har viftovn på de inne i huse, men denne frysingen er i hoveddelsen som ligger under bakken en plass... Så vi må ha hjelp av en steamervogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2010 #1490 Del Skrevet 10. mars 2010 Da blir det klart vanskeligere, vi har rørene under huset i en krypkjeller så det var derfor vifteovn fungerte hos oss.. Håper det ordner seg for dere fort.. You never miss the water until it's gone... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1491 Del Skrevet 10. mars 2010 Nemlig.. Nå skulle jeg vasket meg på fingrene med varmt vann og såpe Men siden det har snødd så masse i natt er heldigvis snøen helt ren og fin Så vi har smeltet en del av den for å bruke til sånn skjit-vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2010 #1492 Del Skrevet 10. mars 2010 Det jeg syns er det værste er å ikke å få trukket ned på do, og vasket hendene ordentlig Håper dere får hjelp fort, ikke noe er kjipere enn å ikke ha vann, stakar de i Afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mars 2010 #1493 Del Skrevet 10. mars 2010 Huff... miste vannet er ikke noe moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1494 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja det håper jeg også Han siste vi ringte sto å tinet noen rør nå, så skulle han en til plass å tine noen andre rør og så skulle han komme hit å se på våre Jeg er sikker på at det ikke finnes en eneste husstand her i bygda som ikke har plagdes med enten vann eller kloakk rørene i vinter siden vi har hatt så lite snø.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2010 #1495 Del Skrevet 10. mars 2010 Du skulle med glede ha fått all snøen som har vært i trøndelag.. "har aldri sjett det vær æ" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2010 #1496 Del Skrevet 10. mars 2010 Dæven, det var litt av en start på dagen!! :dåne: Håper det ordner seg så han karen kommer for å fikse rørene deres, det er jo litt tungvint å ikke ha vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1497 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja det er litt tungvindt, men det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. mars 2010 #1498 Del Skrevet 10. mars 2010 Så kjipe greier Dinedama... Kjenner jeg begynner å bli irritert på Kong Vinter som ikke tar et hint og reiser sin vei.. Er jo snart midt i mars jo.. Legger igjen en gooood til deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1499 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja vinteren har vært vanskelig med oss i år over hele landet tror jeg Sørpå snør dere ned, mens her er det fritt for snø og bare kaldt slik at alt fryser Goooooog til deg og snuppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mars 2010 #1500 Del Skrevet 10. mars 2010 Uff får håpe de klarer å fikse det med rørene..... Ja tror det har vært en vanskelig vinter over hele landet.......men jeg savner mer å ha iiiiiiiskaldt en å ha så mye snø.....er jo ikke fra det varmeste landet i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå