Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Ja disse hulekvinnene.. :riste:

Snakker om godt sovehjerte :dåne: Ca tre timers middagshvil før middag.. :sjenert: Nå blir det grandis :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har lyst på? :)

Ikke jeg i alle fall. neida. Ikke i det hele tatt. Jeg lover. *lygekors*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry :fnise:

Vi kan prate om vaflene dine :Nikke: Som jeg ikke har smakt, men som jeg er sikker på er kjempegode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da får du jo enda flere i fryseren, vi kan fylle den opp så du har ut svangerskapet :fnise:

Vaffel er godt :) Jeg har lyst på sånn jern som lager belgiske vafler, de som selges på tusenfryd er så gode :sikle:

Jeg må ha meg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh ja belgiske vafler med vanilje is og fersk jordbær på :sikle: Det er deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry :fnise:

Vi kan prate om vaflene dine :Nikke: Som jeg ikke har smakt, men som jeg er sikker på er kjempegode :)

Hihi. Neida. I sin egen dagbok har man lov til å snakke om det man vil. Inkludert grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh... jeg bør vel tenke på å finne senga snart, meeeen etter en tre timers før-middagshvil er det litt vanskelig ;)

Skal tidlig opp i morgen på sykehuset for å se bebis-dingsen på UL igjen :hoppe: Er spent på om de ser at det er en jente da også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gleder meg til å høre! :jepp: Fikk du sove i natt, forresten? Med middagslur nesten på lengde med en halv natts søvn er det ikke rart om det er litt vanskelig å sovne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjært barn har mange navn, nå også bebis-dingsen! :ler: :rødme:

Gleder meg til å høre om det bekreftes at Turbo-Turid er jente! :jepp: Lykke til i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å høre om det bekreftes at Turbo-Turid er jente! :jepp: Lykke til i dag! :klemmer:

Ellers blir det prins Turbo Turid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får satt meg ned med KG, da pleier klokka å være så mye at folk har gjort alt de skal for dagen.

Men kanskje ikke idag!

Vært på UL enda, hvordan gikk det? Var vel :babyjente:?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til referat!!!!! :popcorn:

Nå må hun vise seg.... ;) Jepp... bestemt på at det er jente nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :fnise:

Like sjenert som alltid denne greia ;) Meeeen han legen som tok UL'en mente at han klarte ike å se noe tut så han trodde også det er jente :jepp:

Så da sier vi det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ekstremt sjenert denne lille!! :fnise: Her er det viktig å holde på hemmelighetene sine så lenge det går! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skulle tro det :fnise:

Neida, men nå er det to leger som sier det samme, så da får vi satse på at det er det som gjelder :jepp:

Neste UL blir om fire uker, så vi får se om hun har grodd tut til da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...