DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1341 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja disse hulekvinnene.. Snakker om godt sovehjerte :dåne: Ca tre timers middagshvil før middag.. Nå blir det grandis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. mars 2010 #1342 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg får lyst til å sende grandis til deg i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1343 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har grandis i fryseren så det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #1344 Del Skrevet 1. mars 2010 Nok prat om grandiosa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #1346 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som har lyst på? Ikke jeg i alle fall. neida. Ikke i det hele tatt. Jeg lover. *lygekors* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1347 Del Skrevet 1. mars 2010 Sorry Vi kan prate om vaflene dine Som jeg ikke har smakt, men som jeg er sikker på er kjempegode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. mars 2010 #1348 Del Skrevet 1. mars 2010 Men da får du jo enda flere i fryseren, vi kan fylle den opp så du har ut svangerskapet Vaffel er godt Jeg har lyst på sånn jern som lager belgiske vafler, de som selges på tusenfryd er så gode Jeg må ha meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1349 Del Skrevet 1. mars 2010 Åååh ja belgiske vafler med vanilje is og fersk jordbær på Det er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #1350 Del Skrevet 1. mars 2010 Sorry Vi kan prate om vaflene dine Som jeg ikke har smakt, men som jeg er sikker på er kjempegode Hihi. Neida. I sin egen dagbok har man lov til å snakke om det man vil. Inkludert grandiosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1351 Del Skrevet 1. mars 2010 Blæh... jeg bør vel tenke på å finne senga snart, meeeen etter en tre timers før-middagshvil er det litt vanskelig Skal tidlig opp i morgen på sykehuset for å se bebis-dingsen på UL igjen Er spent på om de ser at det er en jente da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2010 #1352 Del Skrevet 2. mars 2010 Så gøy! Gleder meg til å høre! Fikk du sove i natt, forresten? Med middagslur nesten på lengde med en halv natts søvn er det ikke rart om det er litt vanskelig å sovne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2010 #1353 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjært barn har mange navn, nå også bebis-dingsen! :rødme: Gleder meg til å høre om det bekreftes at Turbo-Turid er jente! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2010 #1354 Del Skrevet 2. mars 2010 Gleder meg til å høre om det bekreftes at Turbo-Turid er jente! Lykke til i dag! Ellers blir det prins Turbo Turid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mars 2010 #1355 Del Skrevet 2. mars 2010 Når jeg får satt meg ned med KG, da pleier klokka å være så mye at folk har gjort alt de skal for dagen. Men kanskje ikke idag! Vært på UL enda, hvordan gikk det? Var vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mars 2010 #1356 Del Skrevet 2. mars 2010 Gleder meg til referat!!!!! Nå må hun vise seg.... Jepp... bestemt på at det er jente nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 2. mars 2010 Hihi Like sjenert som alltid denne greia Meeeen han legen som tok UL'en mente at han klarte ike å se noe tut så han trodde også det er jente Så da sier vi det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2010 #1358 Del Skrevet 2. mars 2010 Ekstremt sjenert denne lille!! Her er det viktig å holde på hemmelighetene sine så lenge det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja man skulle tro det Neida, men nå er det to leger som sier det samme, så da får vi satse på at det er det som gjelder Neste UL blir om fire uker, så vi får se om hun har grodd tut til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2010 #1360 Del Skrevet 2. mars 2010 Da blir det virkelig prins Turbo-Turid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå