Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får bare gjøre det med BH og ammeinnlegg :ler:

Men forhåpentligvis slipper jeg det før produksjonen kommer skikkelig i gang etter ungen er kommet ut ;)

Håper iallefall jeg slipper å plages med det før fødselen :) Det kom bare en liten dråpe ut av hver brystvorte når jeg klemte på dem :fnise: Jeg så nemlig noe som var stivnet så jeg måtte klemme og da kom det ut litt :sjenert:

Jeg er spent på hvordan det blir på ene puppen for jeg har piercing igjennom brystvorta, så da er det jo to hull ekstra i den :ler: Kommer til å sprute til alle kanter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg har også tenkt på det med sex og en plutselig sprut fra puppen etter en klem fra kjære!

Jeg lurer på hvordan allerede mødre opplever det når dem ammer, får mannen lissom ikke klemme på puppene kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sikkert individuelt :Nikke: Jeg vet ikke hvor følsom puppene blir, men jeg regner med det er lettere at noe kommer ut hvis det er lenge siden siste amming ifht hvis man nettopp har ammet :)

Får passe på å klemme like etter amming da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å svare på det - det sprutet ingen veier når han klemte :ler: Bare hvis man gjør sånne melke-ku-dra-bevegelser - og det har vi ikke for vane å holde på med når vi har sex ihvertfall. :lol:

Kan man amme med piercing?

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke leke melking nei :hoho:

Nei må ta ut piercingen :Nikke: Men har jo hatt den så lenge at den blir neppe å gro :) Har en venninne som har i begge (hun som jobbet på tatoverings sjappa i byen.. du vet hvem jeg mener?) og hun tok bare ut sine mens hun ammet, og satte dem i igjen innimellom bare for å sjekke at det ikke var grodd, også satt hun dem i for godt når hun var ferdig med ammingen :Nikke: Hun fortalte meg også at strålene kunne komme både litt hit og dit hvis man ikke var rask og fikk ungen plassert rett på brystet når man skulle amme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet hvem du mener. Det bør jo ikke være noe stort problem å ta den ut før du ammer og sette inn igjen etterpå :jepp:

Det kan jo bli underholdende å amme for deg da - plutselig får du en sprut i øyet :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her diskuteres det som kan diskuteres :ler:

I dag har jeg vært hos kiropraktor, jordmor og lege :) Vekten min er rå stabil og det er vi fornøyd med, for dvs at jeg tar av meg i kroppen mens barnet og magen vokser ;) Jeg har lagt på meg "hele" 1,4kg siden starten av svangerskapet :lol::hoppe:

Magemålet er fint, blodtrykk er perfekt, litt sukker i urinen, men det har jo sin naturlige forklaring med diabetesen :Nikke: Blodprosenten min er fin, jernlagret fint og langtidsblodsukkeret mitt har gått ned :strix: Ting er bare fint!!

Det eneste jeg plages med for tiden er at hulekvinnen dytter på magesekken og lungene mine slik at jeg konstant er så mett at jeg vil spy og er forferdelig tungpustet.. :fnise:

I morgen blir det ny UL :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...