DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 #1322 Del Skrevet 28. februar 2010 Tenk om man har sex, også klemmer fyren til og da bare spruter det melk Hahah sånn har jeg tenkt på liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. februar 2010 #1323 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg tenker litt sånn som Minttu Hvordan skal det gå når man dusjhette på nipplene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1324 Del Skrevet 28. februar 2010 Får bare gjøre det med BH og ammeinnlegg Men forhåpentligvis slipper jeg det før produksjonen kommer skikkelig i gang etter ungen er kommet ut Håper iallefall jeg slipper å plages med det før fødselen Det kom bare en liten dråpe ut av hver brystvorte når jeg klemte på dem Jeg så nemlig noe som var stivnet så jeg måtte klemme og da kom det ut litt Jeg er spent på hvordan det blir på ene puppen for jeg har piercing igjennom brystvorta, så da er det jo to hull ekstra i den Kommer til å sprute til alle kanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. februar 2010 #1325 Del Skrevet 28. februar 2010 Milkshake,tyter ut fra alle rettninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1326 Del Skrevet 28. februar 2010 Får satse på at det ikke blir så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. februar 2010 #1327 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har også tenkt på det med sex og en plutselig sprut fra puppen etter en klem fra kjære! Jeg lurer på hvordan allerede mødre opplever det når dem ammer, får mannen lissom ikke klemme på puppene kanskje :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1328 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er vel sikkert individuelt Jeg vet ikke hvor følsom puppene blir, men jeg regner med det er lettere at noe kommer ut hvis det er lenge siden siste amming ifht hvis man nettopp har ammet Får passe på å klemme like etter amming da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. februar 2010 #1329 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Sånn for å svare på det - det sprutet ingen veier når han klemte Bare hvis man gjør sånne melke-ku-dra-bevegelser - og det har vi ikke for vane å holde på med når vi har sex ihvertfall. Kan man amme med piercing? Endret 28. februar 2010 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1330 Del Skrevet 28. februar 2010 Skal ikke leke melking nei Nei må ta ut piercingen Men har jo hatt den så lenge at den blir neppe å gro Har en venninne som har i begge (hun som jobbet på tatoverings sjappa i byen.. du vet hvem jeg mener?) og hun tok bare ut sine mens hun ammet, og satte dem i igjen innimellom bare for å sjekke at det ikke var grodd, også satt hun dem i for godt når hun var ferdig med ammingen Hun fortalte meg også at strålene kunne komme både litt hit og dit hvis man ikke var rask og fikk ungen plassert rett på brystet når man skulle amme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. februar 2010 #1331 Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, vet hvem du mener. Det bør jo ikke være noe stort problem å ta den ut før du ammer og sette inn igjen etterpå Det kan jo bli underholdende å amme for deg da - plutselig får du en sprut i øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1332 Del Skrevet 28. februar 2010 Høhø Kan fort bli veldig spennende Har du fått mannen hjem nå? Og 5 mila på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. februar 2010 #1333 Del Skrevet 28. februar 2010 Jess, nå er mannen hjemme og gullet i boks og alt bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 28. februar 2010 Supert Ja han derre Northug kan når han vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 #1335 Del Skrevet 28. februar 2010 Og det ble gull på Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 #1336 Del Skrevet 28. februar 2010 Og det er bra jeg ikke er alene om den puppe-melke-tanken, og bra at noen forklarte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. februar 2010 #1337 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) måtte bare legge igjen en for melkeinnleggene her inne. Endret 28. februar 2010 av Kanutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2010 #1338 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva som ikke diskuteres her inne hos deg Dinedama!! Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1339 Del Skrevet 1. mars 2010 Her diskuteres det som kan diskuteres I dag har jeg vært hos kiropraktor, jordmor og lege Vekten min er rå stabil og det er vi fornøyd med, for dvs at jeg tar av meg i kroppen mens barnet og magen vokser Jeg har lagt på meg "hele" 1,4kg siden starten av svangerskapet Magemålet er fint, blodtrykk er perfekt, litt sukker i urinen, men det har jo sin naturlige forklaring med diabetesen Blodprosenten min er fin, jernlagret fint og langtidsblodsukkeret mitt har gått ned Ting er bare fint!! Det eneste jeg plages med for tiden er at hulekvinnen dytter på magesekken og lungene mine slik at jeg konstant er så mett at jeg vil spy og er forferdelig tungpustet.. I morgen blir det ny UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #1340 Del Skrevet 1. mars 2010 Hulekvinnene nu til dag, altså. Være snill mot mamma, prinsesse Turbo Turid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå