Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Er huledingsen skeiv sier du? Da er det bevist en gang for alle at det ikke er noe man bestemmer seg for å være eller "kan noe for", men noe man er født som! :jepp::sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lå på rygg istad og plutselig ble magen min helt skeiv :ler: På høyre siden av navlen ble den mye høyere enn på andre siden :fnise:

Så helt sprøtt ut :lol:

Hvis ungen din blir homofil kan du si: ja, det visste vi allerede da du lå i magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her går det sannelig unna, over halvveis! :hoppe:

Blir spennende å følge fortsettelsen med den lille astronauten deres!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag nr.2 på steinhardt insulinnivå! :opplyser:

Håper det går like bra som i går. I natt våknet jeg uten at jeg hadde noe form for føling eller noe.. så stod jeg opp og målte blodsukkeret og det var så lavt som det ikke har vært siden jul :hoppe: Og ingen ubehag! :jepp: Så da vet jeg at jeg skal i teorien klare å presse meg ned på det nivået :jepp:

Vi får se hva dagen bringer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det funkere med økningen av insulin!! :hoppe:

Du fortjener å ha noen flotte dager framover nå med mindre plager av DM

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkalling til UL om en uke :bolledeig:

Snakker om å få varsel god tid i forveien... fikk med et blodprøve skjema også, der prøvene skal taes en uke før :rolleyes: Og det er i dag det... jaja.. det får vente til i morgen.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja bedre og bedre.. :sjenert: Det er bare jeg som er hardere på dosene... men i dag vil ikke kroppen være med på lekene slik som i går, så jeg er ganske forvirra.. :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så koselig med UL :)

Jeg skjønner meg dessverre ikke på det med insulin osv, så jeg har ikke så mye å si ang.det :sjenert:

Håper du har hatt en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mye annet å skjønne enn at kroppen må ha det og min vil ikke lage det for meg :Nikke: SÅ derfor må jeg ta sprøyter, men det er vanskelig å få til rette doser under svangerskapet :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg t-skjorte jeg :nigo: På e-bay :fnise:

T-skjorta! :Nikke:

Nå skal Ælen å hente sprinkelsenga vi skal ha :hoppe: Og i morgen skal vi hente stellekommode :strix:

Redebygging :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...