Muffin! Skrevet 26. januar 2010 #961 Del Skrevet 26. januar 2010 Og DER gikk det opp for meg at jeg faktisk skal få baby Søta. Men kan skjønne at det tar litt tid før det faktisk går opp for en. Å være gravid er jo én ting, men at det faktisk kommer en liten baby som er avhengig av deg i lang tid fremover, og som du kommer til å bli så ubeskrivelig glad i, er jo veldig stort og ufattelig. UL-dag i dag, jo! Gleder meg til oppdatering her etterpå. Kos dere på UL og shopping. (Ni minutter?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. januar 2010 #962 Del Skrevet 26. januar 2010 UL Jeg er spent på om huledingsen har, øøh, dings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. januar 2010 #963 Del Skrevet 26. januar 2010 Så koselig med UL i dag! :rødme: Håper det gikk bra og at dere fikk se om det er gutt eller jente! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. januar 2010 #964 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei Dinedama Nå har jeg lest meg littegranne opp her. Bare de fem siste sidene, tror at en hel måned blir å ta meg vann over hodet! Håper det gikk bra på UL idag, og at du koser deg på shopping Er spent på om jeg gjettet rett, så jeg håper han var samarbeidsvillig idag Har faktisk også ei vennnine som nettopp har fått baby, og ei som ligger på sykhuset nå! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #965 Del Skrevet 26. januar 2010 Hallo allihopa Da var vi kommet hjem før stormen Ask setter inn UL'en var kjempekoselig Huledingsen vinket ,gapte, blåste bobler og gjorde seg til for oss :rødme: Meeeen sjenert skal det sies at den er, så noe kjønn fikk vi ikke se.. Morkaken min lå i veien og ikke snakk om at UL-dama fikk lurt den og snudd den slik at vi fikk se Men alt ser veldig bra ut sa hun Hjertet er perfekt, ryggen er perfekt, hodet er perfekt og nussenesen er så søt Vi får se om det blir flere ultralyder snart og kanskje den ikke er så sjenert da Så har vi fått shoppet litt også ja Har fått kjøpt to dyner, 4 sengesett og to laken Så har jeg kjøpt gave til babyen til venninnen min som kom så tidlig Kjøpte body og sparkebukse i str 50 Så har jeg kjøpt meg en cardigan og to lange ensfargede gensere, og Ælen har fått to nye bukser Men nå er formen rævva!! :dåne: Sofa resten av dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 26. januar 2010 Også har vi bestilt vogn åff kårs :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. januar 2010 #967 Del Skrevet 26. januar 2010 Så herlig å lese at ultralyden gikk bra! Alt sto bra til med vår lille krabat også. Den var ikke sjenert og viste gladelig fram utstyret sitt. Jepp, det var en gutt. Vi har også shoppet! Følgte ditt tips og var på Princess vi også! Slapp godt av resten av kvelden, håper formen kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #968 Del Skrevet 26. januar 2010 Åååå så gøy med en gutt!!! Gratulerer så masse Fikk du ny termin eller? Jeg ble satt tilbake 8 dager så pr i dag er jeg altså da 18+4 og har termin 28.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #969 Del Skrevet 26. januar 2010 Så koselig med ultralyd :rødme: Jeg fikk beskjed om å hoppe litt rundt på gulvet så han snudde seg i magen min. Og da så vi at det var gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. januar 2010 #970 Del Skrevet 26. januar 2010 Så flott at alt så bra ut Hva slags vogn ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Dama dyttet og dyttet og dyttet, men det var ikke snakk om Det ble Emmaljunga city cross i fargen Brown Check edit. blir mye skriveleif når man ligger sidelengs og trykker.... Endret 26. januar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. januar 2010 #972 Del Skrevet 26. januar 2010 for at den lillehuleboeren er perfekt! Og neivel, så fikk vi ikke vite kjønnet idag.. Men, er det en ting som er sikkert, så er det at vi kommer til å få vite det Men, jeg tror fremdeles det er en Men det ble kjønnsnøytral shopping da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #973 Del Skrevet 26. januar 2010 Det ble kjønnsnøytralt ja Hvite lakener og hvite sengeklær med lysebrune kaniner og sånt Jeg skal jo sannsynligvis på flere UL så kansje vi får vite det alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #974 Del Skrevet 27. januar 2010 I dag blir det tur til jordmor etterfulgt av legetime. Nå skal det slåes hardt i bordet og de skal finne ut hvorfor jeg er en svimling Stoffskiftet mitt var kjempefint, så det er også utelukket nå.. Er spent på turen til jordmor Da blir det veiing og jeg er spent på hvor mye jeg har lagt på meg Sist var det en halv kilo Men nå tipper jeg 2-3 kg Den derre stormen som var meldt her var slapp syns jeg.. Det er ikke så mye som en brekt grein på gårdsplassen vår Men det er nesten 6 varmegrader, regn og polert is på veiene :dåne: Regner med forsikringselskapene får noe å gjøre med utforkjøringer og kollisjoner i dag Men jeg skal kjøre forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #975 Del Skrevet 27. januar 2010 Så koselig med UL Dinedama, selv om huledingsen er sjenert. Det må være utrolig deilig å se at alt er bra der inne! :rødme: Lykke til hos jordmor og lege i dag, du får sette hardt mot hardt så de gir deg noen svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. januar 2010 #976 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå ble jeg glad for at alt stod bra til på UL! Selv om huledingsen ikke ville vise seg frem (styrker teorien min om at det er en liten ) Håper alt går bra hos både jordmor og lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #977 Del Skrevet 27. januar 2010 Alt gikk bra til jordmoren Når hun skulle lytte på hjertelyden ville ikke lille huledings og svømte vekk Hver gang hun fant lyden igjen stakk den bare av Ellers var blodtrykk og alt fint Og jeg har gått opp 1,4kg siden jeg ble gravid Det tåler jeg Legen orket som vanlig ikke å undersøke noe særlig.. Jeg ble sendt hjem med resept på en medisin som kansje kunne virke, men sannsynligvis ikke.. Og sykemeldt 50% i februar også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. januar 2010 #978 Del Skrevet 27. januar 2010 Gratulerer med vel overstått UL. Synd den lille var sjenert. Ikke alle er like villige til å vise seg fram som gutten vår. Vi kunne ikke unngå å hvilket kjønn det var, så det var i grunnen greit at vi faktisk ville vite det også. Men, som du har diabetes får jo mange sjanser til å se kjønnet etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #979 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja jeg håper det Hvor mange UL'er var du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. januar 2010 #980 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, skal vi se, jeg hadde vel UL i uke 7, 9, 11, 18, 28, 32, 36 og 38. Uke 9 og 11 var ikke pga diabetes, men fordi jeg hadde småblødninger hele første trimester så de (og jeg) ville gjerne se at alt var i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå