Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så stas med bilde!! :jepp:

Skal dere vite kjønn på huledingsen etterhvert eller skal h*n forbli huledings til h*n kommer til verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælen har ikke helt bestemt seg for om han vil vite det eller ikke, men jeg vil gjerne vite det :Nikke:

Det er ikke store kulen, men nok til at det smått vises litt :jepp: Folk som ikke vet noe tror vel bare jeg er feit :lol:

Har investert i to mammabukser i dag, så det skal bli deilig å slippe bukser som er så små at de gnager eller så store at de faller av :ler: Joggebukse og tights har vært mine beste venner de siste ukene ;) Eneste jeg har klart å gå i.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg synes vi skal le av det jeg :lol:

Jeg trøster meg bare med at jeg har enda ikke like stor mage som det jeg hadde for et år siden :hoppe: Og til å være gravid syns jeg det er supert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en liten oppdateringsrunde, lenge siden jeg har vært aktiv i dagbøkene nå.

Først av alt; GODT NYTT ÅR, DINEDAMA!

Så det viktigste: Nåååååååååååh, magebilde! :rødme:

Nydelig! Det er jo en tydelig kul jo, selv om den ikke er så kjempestor ennå!

Som jeg gleder meg til å ha en sånn kul igjen selv! :sjenert:

(Selv om jeg sikkert må være minst 20 uker på vei med "bare" et foster før folk ser at det er gravidmage og ikke bare Nillas vanlige.):flau::fnise:

Håper du fikk greie svar i dag, og at avvikling av salong og utbetaling av permisjonspenger går i orden!

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nilla :klemmer:

Fint å se deg her inne igjen :hoppe: Godt nytt år til deg også! :skaal:

Joda det begynner å bli en tydelig liten kul der :jepp: Gleder meg til den blir litt større slik at det ikke ser ut som bare en valk lengre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir deilig :Nikke:

Jeg hater den usikre økonomien... omsetningen fra 2009 har sunket med omtrent 20% fra året før, så da sier det seg selv at det blir bare krøll.. :sukk: Synd det skal bli slik, men men... det er slik man ikke finner ut før man har prøvd :) Jeg er en megastor erfaring rikere iallfall :jepp:

Synes du er tøff jeg. Ikke alle som tør å være selvstendig næringsdrivende. :) Og slike erfaringer er supre å ha med seg. :)

Så gøy at det begynner å vises med litt mage nå. Blir litt mere virkelig da, ikke sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine babykulen :rødme:

Håper min mage også bare popper ut når som helst nå! :fnise:

Du har jo en liten bollemage du :hoppe: Din vises bedre enn min :Nikke:

Synes du er tøff jeg. Ikke alle som tør å være selvstendig næringsdrivende. :) Og slike erfaringer er supre å ha med seg. :)

Så gøy at det begynner å vises med litt mage nå. Blir litt mere virkelig da, ikke sant. :)

Ja det er mye mer moro nå når jeg både ser kulen og har kjent liv inni meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen noen fotspor... og må gratulere så mye også her med barn i magen!! :gravid: Spennende tid dere har foran dere, jeg gleder meg vilt til vi er der :jepp:

Jeg har ikke rukket å lese mange sidene, men lurte på ca hvor lang tid det tok før du fikk menstruasjonen din tilbake?

Flott bilde på FB! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tutta :klemmer:

Godt å ha deg tilbake :klemmer: :klemmer:

Vel, jeg tok siste pillen 8.august og fikk mensen 10.september, så det blir vel i teorien ca 33 dager :Nikke: Noen får den jo bare etter et par dager, mens andre igjen må vente kjempe lenge.. Men ihvertfall kom eggløsningen til normal tid ca 14 dager uti i syklusen :Nikke: Så jeg regner med jeg hadde kommet til å ha en høvelig stabil syklus hadde den fått vist seg frem :fnise:

Er dere blitt prøvere nå da? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er foresten 50% sykemeldt nå slik at jeg får tid til meg selv og blodsukkeret mitt :Nikke: Jeg stortutet hele tiden på sykehuset i går og klarte ikke se på legene uten å sette i gang :rolleyes:

Men heldigvis beroliget de meg veldig og sa at tallene mine var egentlig ikke så dumme, men når de hadde gravide satt de strenge krav og utførte perfeksjonisme... Så mine tall var litt høyere enn perfekt, men langt fra skadelig for huleboeren :)

Men jeg må jo fortsatt prøve å forbedre meg, og jeg håper jeg skal få det til nå når jeg får bedre tid... :Nikke:

Så ville de ta stoffskifteprøver av meg for å finne ut av denne svimmelheten.. og de er helt oppgitte av legene her hjemme som ikke gidder å sjekke ting, men bare sender meg hjem gang på gang uten at jeg blir tatt på alvor..

Men hvem vet.. det kan jo rett og slett være at noen bare blir svimmel i graviditeten, men et kan jo også være et problem som er utløst av graviditeten som kan behandles...

Jah.. :Nikke: Dagens info :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Jeg synes vi skal le av det jeg :lol:

Jeg trøster meg bare med at jeg har enda ikke like stor mage som det jeg hadde for et år siden :hoppe: Og til å være gravid syns jeg det er supert :jepp:

Ja, kan egentlig det :ler:

Men snart skal kroppen veies, måles og dokumenteres på bilde!

Så alt kan sammenlignes om forhåpentligvis ikke alt for mange mnd! :)

Så bra at alt er bra med huleboer :) Og at legene tar deg seriøst :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go! :tommelopp:

Det er sikkert lurt å dokumentere slikt :jepp: For selv om man ikke merker eller ser så mye framgang kan det være mye hvis man sammenligner bilder :jepp:

Håper du har en fin fredagskveld :klem: Skal du se korslaget eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tutta :klemmer:

Godt å ha deg tilbake :klemmer: :klemmer:

Vel, jeg tok siste pillen 8.august og fikk mensen 10.september, så det blir vel i teorien ca 33 dager :Nikke: Noen får den jo bare etter et par dager, mens andre igjen må vente kjempe lenge.. Men ihvertfall kom eggløsningen til normal tid ca 14 dager uti i syklusen :Nikke: Så jeg regner med jeg hadde kommet til å ha en høvelig stabil syklus hadde den fått vist seg frem :fnise:

Er dere blitt prøvere nå da? :hoppe:

Det hørtes jo egentlig veldig normalt ut :tommel:, så da satser vi på at det går like greit når jeg skal slutte med pillen :jepp: Vi tenker å bli prøvere i 2011, skal prøve å tilpasse en eventuell graviditet litt i forhold til jobb/studier. Prøver å samle litt info om hvor lang tid i forveien jeg bør slutte på pilla, for å få en rimelig sjans til å oppnå det vi ønsker... Men man vet jo aldri :vetikke: Gleder meg hvertfall veldig! Rart å tenke på at det blir "siste sommeren" og "siste jul" i år... :hoppe:

*edit: V-mannen vil at jeg skulle påpeke at vi ikke var prøvere, vi var bare tørrtrenere... :fnise:

Jeg er foresten 50% sykemeldt nå slik at jeg får tid til meg selv og blodsukkeret mitt :Nikke: Jeg stortutet hele tiden på sykehuset i går og klarte ikke se på legene uten å sette i gang :rolleyes:

Men heldigvis beroliget de meg veldig og sa at tallene mine var egentlig ikke så dumme, men når de hadde gravide satt de strenge krav og utførte perfeksjonisme... Så mine tall var litt høyere enn perfekt, men langt fra skadelig for huleboeren :)

Men jeg må jo fortsatt prøve å forbedre meg, og jeg håper jeg skal få det til nå når jeg får bedre tid... :Nikke:

Så ville de ta stoffskifteprøver av meg for å finne ut av denne svimmelheten.. og de er helt oppgitte av legene her hjemme som ikke gidder å sjekke ting, men bare sender meg hjem gang på gang uten at jeg blir tatt på alvor..

Men hvem vet.. det kan jo rett og slett være at noen bare blir svimmel i graviditeten, men et kan jo også være et problem som er utløst av graviditeten som kan behandles...

Jah.. :Nikke: Dagens info :tunge1:

Godt at det er noen leger i nærheten som tar dine symptomer alvorlig! Hvor langt unna deg er dette sykehuset? Er det dit du må dra for sjekk i forbindelse med graviditeten?

Kanskje jeg kan svare deg om det med svimmelheten om noen uker... da begynner jeg endelig på semesteret jeg har gledet meg til helt siden jeg begynte: mor og barn! Så da kan jeg sjekke om svimmelhet er vanlig ;) Men de har tatt standard blodtrykk og hemoglobin av deg?

:hug:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...