DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 3. januar 2010 Er jo ikke så lett å sette opp en sånn liste når man ikke har noe erfaring på feltet fra før Men brystvorte krem har jeg fått med meg er bra å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #702 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei det er sant det, stjal min fra ei på juni2010 forumet på babyverden jeg Brystvorte krem skal jeg notere Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2010 #703 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nyttår til deg og huledingsen! Så koselig med liv på selveste nyttårsaften! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #704 Del Skrevet 3. januar 2010 Hallo MazziBazzi Ja det var litt av en opplevelse Merkelig følelse, men med ett blir ting litt mer virkelige Godt nytt år til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #705 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjente foresten liv i går kveld også Da sparket det litt to ganger på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. januar 2010 #706 Del Skrevet 3. januar 2010 ohhhhh gleder meg til å komme meg der eg kan kjenne liv så søte ting du har funnet på ebay....ebay har vært min venn leeeeeeeenge.....kjøper alt mulig rart der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også Tror jeg kjøpte hele bryllupet mitt der Fantastisk plass Har kjøpt alt fra brudekjolen til mobiltelefon der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. januar 2010 #708 Del Skrevet 3. januar 2010 Ååh, mer liv Det er herlig!!! ...og enestående til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #709 Del Skrevet 3. januar 2010 Enestående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. januar 2010 #710 Del Skrevet 3. januar 2010 Ooh, hvilken mobil har du kjøpt, og funket den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #711 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjøpte en Vaio eller noe sånt Moro sak siden ingen andre hadde den, men fant ikke norsk språk noen plass på nett som vi kunne laste ned, så det ble ganske tungvindt Men det gikk ann å se TV på den En sånn lang antenne man kunne dra ut og da fikk jeg inn NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. januar 2010 #712 Del Skrevet 3. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. januar 2010 #713 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også Tror jeg kjøpte hele bryllupet mitt der Fantastisk plass Har kjøpt alt fra brudekjolen til mobiltelefon der Samme her....hele bryllupet til og med kjolen kjøpt fra ebay....nesten alt fra kina da Mobil...hmmm det har eg ikke prøvd før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjolen min var en orginal og kom direkte fra fabrikken i spania Tok ikke sjangs på å få et kupp fra Kina jeg.. Har jo sett utrolig mange flotte kjoler derfra, men også mange mindre flotte for å si det sånn Så jeg valgte å heller bruke det det kostet.. selv om det var bare en tredjedel av prisen i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #715 Del Skrevet 4. januar 2010 Ebay Gleder meg til minimazzi er på vei, sånn at jeg også kan kjøre på med ebay-handling igjen! Håper du får en ok dag, selv om natta ikke var spesielt god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #716 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja herregud for en natt... Det føles som om jeg ikke har sovet et sekund en gang! Bare snurret og snurret, men jeg vet jo jeg har sovet for det var jo tusen mareritt også Får satse på at dagen blir bedre Ha en fin dag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. januar 2010 #717 Del Skrevet 4. januar 2010 Har aldri helt turt å handle på ebay jeg, det virker så avansert med den der betalings metoden! MEN: Hvordan fungerer det å kjøpe mobil på ebay? (Jeg går rundt med en illusjon om at alle mobiler som er kjøpt utenfor Norge aldri i livet kommer til å fungere nemlig). Fungerer de her også? (Si nei så jeg slipper den shoppemuligheten! ) Håper du får en mye bedre dag enn natt kjære Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. januar 2010 #718 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjolen min var en orginal og kom direkte fra fabrikken i spania Tok ikke sjangs på å få et kupp fra Kina jeg.. Har jo sett utrolig mange flotte kjoler derfra, men også mange mindre flotte for å si det sånn Så jeg valgte å heller bruke det det kostet.. selv om det var bare en tredjedel av prisen i norge Ja eg så for meg at hvis den fra kina var rævva så skulle eg kjøpe den eg fant her(til mye dyrere pris), men den kom, var skreddersydd for meg, satt som et skudd og var i samme kvalitet som den eg prøvde i butikken! Eg hadde da tapt 1000kr. hvis den var dårlig...så var ikke så mye gambling altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #719 Del Skrevet 4. januar 2010 Har aldri helt turt å handle på ebay jeg, det virker så avansert med den der betalings metoden! MEN: Hvordan fungerer det å kjøpe mobil på ebay? (Jeg går rundt med en illusjon om at alle mobiler som er kjøpt utenfor Norge aldri i livet kommer til å fungere nemlig). Fungerer de her også? (Si nei så jeg slipper den shoppemuligheten! ) Håper du får en mye bedre dag enn natt kjære Dinedama Noen funker Det står hvilke nett de funker på.. husker ikke helt hva det var man skulle se etter, men det har med NMT og GSM og slike ting å gjøre Så den funka som bare juling altså, men jeg fikk ikke sendt mms med den av en eller annen merkelig grunn :klø: Det har vært en trøtt dag... dro tidligere fra jobb og hang en lapp på døra om at hvis noen ville bestille time kunne de bare ringe meg på mobilen Så nå sitter jeg hjemme og har fått fyr i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. januar 2010 #720 Del Skrevet 4. januar 2010 *oppdaterer meg* Så utrolig koselig med tegn fra lille huledingsen på selveste nyttårsaften :rødme: Det blir så mye mer virkelig når man har kjent spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå