Happy Feet Skrevet 1. januar 2010 #681 Del Skrevet 1. januar 2010 Åh, så koselig... :rødme: Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. januar 2010 #682 Del Skrevet 1. januar 2010 ååååå så digg med spark GODT NYTT ÅR TIL DEG, MANN OG HULEBOER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 1. januar 2010 #683 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår og vel overstått jul! Så gøy at du endelig kjenner spark. Tiden fremover kommer til å bli så spennende for deg. Magen kommer til å sprette ut og sparkene blir bare mer og mer tydelige. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. januar 2010 #684 Del Skrevet 1. januar 2010 GODT NYTTÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #685 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår!! Så koselig å kjenne spark! Det er så herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #686 Del Skrevet 2. januar 2010 Endelig snø :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. januar 2010 #687 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det ikke fantastisk å kjenne spark? :rødme: Merket masse liv her de siste dagene og det er så deilig Håper formen din kommer seg, ser visst ikke ut som om noen av oss slipper unna, men vi får bare holde fokuset på den flotte premien vi får for strevet! Godt nyttår! 2010 bringer oss utrolig mange gleder, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja det blir nok mye kos og glede dette året regner jeg med Vi får bare slite oss igjennom resten.. det positive er jo at vi har jo omtrent blitt ferdig med halvpraten nå Det var spesielt å kjenne spark jo Men jeg har kun kjent det ene sparket.. gleder meg til den blir enda mer aktiv og jeg kan kjenne det litt oftere Godt nytt år til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 2. januar 2010 #689 Del Skrevet 2. januar 2010 Så gøy med spark :rødme: Og så på selveste nyttårsaften da Godt nytt år til deg og huleboreren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 2. januar 2010 Litt ebay shopping på gang igjen Denne greia her har jeg kjøpt for å ha hengende på stelleplassen med de mest nødvendige greierne jeg trenger å ha innen rekkevidde Dette Ole Brumm fleecepleddet byr jeg på, og dette pleddet også Får se om jeg beholder det selv eller om noe av det blir barselgaver til gravide venninner Men Ole Brumm fleecen skal vi ha selv Skulle ønske de lagde sånne for voksne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 2. januar 2010 Seeee på denne!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. januar 2010 #692 Del Skrevet 2. januar 2010 Så søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. januar 2010 #693 Del Skrevet 2. januar 2010 Et lite tips om du kjøper babyklær fra Usa over nett, størrelsene der er ofte noe mindre enn de norske babystørrelsene Søte fleecepleddene og bodyen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #694 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk for tipset Det var liksom ikke noe ordentlig størrelseguide på ebay.. :klø: Det sto fra 0-3mnd og 3-6mnd så da bør det vel passe en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #695 Del Skrevet 3. januar 2010 Oooog denne er bestilt.. Jeg syns jeg trenger den Lettere å sette opp hår på andre folk også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #696 Del Skrevet 3. januar 2010 Oooog denne er bestilt.. Jeg syns jeg trenger den Lettere å sette opp hår på andre folk også da Du kjøpte ikke den på ebay vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #697 Del Skrevet 3. januar 2010 God morgen forresten Bolla mi hilser til huledingsen din (H*n sparket idet jeg skrev god morgen :rødme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei jeg kjøpte den ikke fra ebay Men jeg har en sånn converter som gjør at jeg kan bruke amerikanske støpsel i norske kontakter Så jeg kunne ha kjøpt der hvis den hadde funnes da OBH nordica var det dårlig stelt med gitt... men jeg kjøpte den på lefdal for 395,- På elkjøp kostet den 599,- Så koselig med bollehilsen da Huledingsen hilser siokkert tilbake Kjenner ikke noe til den i dag Er vel ikke hver dag man kjenner noe nå i børjan regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #699 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg stjeler foresten utstyrslista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2010 #700 Del Skrevet 3. januar 2010 Hi hi, good Tenkte bare jeg skulle advare sånn i tilfelle for pappa og meg glemte det engang vi Fikk trådløs router av pappa som han kjøpte der over og tok med seg hjem.. Og da vi satt støpselet i veggen sa det bare *poff* pluss litt røyk for å vise at den hadde kapitulert Nei jeg kjente ikke så mye da jeg var 16-17 uker, bare litt sånn av og til Men nå, siden dagen før nyttåraften kjenner jeg masse hver dag :rødme: Så er nok ikke lenge til du kjenner mer Si ifra om du kommer på noe mer til lista da, føler det sikkert er ørten ting jeg har glemt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå