DDuck Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 19. desember 2009 Ælen var heller ikke så flink å vaske badet Men det spiller ingen rolle, for jeg skal gå over det igjen til julaften Blir fort støvete der når vi har vaskemaskinen og masse klær der... Skjønner godt du ikke orker så mye når du er så kvalm. Det er helt forferdelig Men du får se det positive i det, for det går jo over og grunnen er så mye mer verdt enn det man kan forestille seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. desember 2009 #622 Del Skrevet 19. desember 2009 Sant det.....eg er fortsatt der "HErrigud eg er GRAVID!" pappaen er så søt som vil gjerne lage mat til meg, leser i pappa boken sin, og har begynnt å vaske badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja det er merkelig i begynnelsen.. tar vel en liten stund før det går helt opp for en og det blir en del av hverdagen Jeg har enda ikke ksjønt det helt og tenker mange ganger på at jeg skulle hatt meg et glass vin å kose meg med på kveldstid.. Men men... man får bare holde ut Jeg har sagt til Ælen at han skal stå klar med en White Russian med en gang jeg har fått presset ut ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. desember 2009 #624 Del Skrevet 19. desember 2009 Innom og oppdaterer meg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. desember 2009 #625 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg tenkte på deg i går. Husker ikke lenger hva, siden det var etter et par glass vin. Men etter et par glass vin pleier tankene å være ømme og varme, så det var nok noe fint noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #626 Del Skrevet 19. desember 2009 Godingen My Og en fin helg til deg også Happy Feet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #627 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har også fått ryddet og vasket ordentlig til jul i helgen. Godt å være ferdig Vi skal bort i jula, men det er jo likevel kjekt å ha det fint og i orden her Håper du er i god form i jula så du orker å ta for deg av alle herlighetene man får servert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 20. desember 2009 Jah Nå er vi endelig ferdige vi også Skal bare støvsuge over gulvene på lillejulaften og få opp treet da Formen har vært litt laber i går kveld og i dag.. jeg vet ikke om det er blodsukkeret som spiller meg noen puss, men i følge målingene skal det ikke være det... Håper det går fort over iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. desember 2009 #629 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan går det med pus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 20. desember 2009 Pus er betent... det lukter av såret, så i morgen bitte skal vi ringe dyredoktoren og få henne til å bedøve og rense og skjære ut betennelsen.. Får spørre henne om hun kan lage en fin frisyre hvis det må barberes noe siden det er jul og midt på hodet Men ellers har hun det bra Hun er fin på øynene og alt, hevelsen har gått mer ned og hun er frisk og rask ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Da har Ælen vært til dyrlegen med pus, så nå skal hun bli i orden igjen Men barbert på hodet ble hun Regner med hun ser rimelig lekker ut med den nye julefrisyren Så fikk hun antibiotika og legemannen barberte vekk noen pelsklumper også mens han var igang Så skal hun ha penicillin i 5 dager og være inne til såret er fint Endret 21. desember 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #632 Del Skrevet 21. desember 2009 Så godt at dere fikk sjekket pus ordnlig!! Er jo bedre at hun er barbert en å gå med bettenelse...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja det er klart Betennelsen kunne fort gått over til bldforgftning om hun hadde gådd lenge nok... bare synd det er så vanskelig å få tak i dyreleger i helgene Vi oppdaget det fredags ettermiddag etter stengetid.. Så vi måtte bare se det ann.. heldigvis hadde hun jo ikke vært dårlig på noe vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #634 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja det er klart Betennelsen kunne fort gått over til bldforgftning om hun hadde gådd lenge nok... bare synd det er så vanskelig å få tak i dyreleger i helgene Vi oppdaget det fredags ettermiddag etter stengetid.. Så vi måtte bare se det ann.. heldigvis hadde hun jo ikke vært dårlig på noe vis Ja skjønner.....men dyrelegen har vel nødtelefon? min har det ikvertfall.....vi måtte bruke det når pus ble påkjørt.....heldigvis fikk hun ikke mer en nedslitte negler og bittelite sår på nedre del av rygg.....men det hadde eg ikke klart å vente med til mandagen lissom......det her var kanskje ikke så akutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #635 Del Skrevet 21. desember 2009 De har vel sikkert en vakttelefon ja Men hun so har den var dratt hjem til trøndelag på juleferie, så det hadde ikke hjulpet uansett.. Men vi var til dyrelegen i nabokommunen da Og det var jo ikke akutt heller nei Nå går hun rundt å sjangler og spyr stakkar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #636 Del Skrevet 21. desember 2009 uffameg...er sikkert medisinen vettu.....mange til lille pus og håper den blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 21. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #638 Del Skrevet 21. desember 2009 neimenn hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 21. desember 2009 vil ikke snakke om det.... vil bare blåse ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2009 #640 Del Skrevet 22. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå