DDuck Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #601 Del Skrevet 17. desember 2009 Usj...uggen og trøtt.. tok reisesyketabletten min altfor sent i dag, så jeg fikk ikke sovet gjennom det verste og den har ikke fått begynt å virke helt enda... Men det går over Kort dag på jobb i dag. Jeg har ikke skrevet opp så kjempemasse kunder i dag og i morgen siden jeg blir fort sliten i hoftene og ryggen.. Så det skal bli deilig å gå hjem før alle andre Jeg fikk bursdagsgaven min fra Ælen i går! Bedre sent enn aldri Fikk ihvertfall ordentlig godt scooter/vinter sko Så nå slipper jeg å fryse på beina når vi er på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. desember 2009 #602 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper kvalmen og uggenheten har lettet, og at du får en fin dag Når har/hadde du bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg hadde bursdag midt i september I fjor fikk jeg ikke bursdagsgaven min før på julaften, så han har jo forbedret seg Joda nå begynner formen å lette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. desember 2009 #604 Del Skrevet 18. desember 2009 Da går det jo riktig vei hvertfall. Høres lurt ut med korte dager på jobb nå. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 18. desember 2009 Jepp, jeg innbiller meg at det er smart I dag begynner jeg halv ellve og er ferdi klokka to... akkurat i tide til å se semifinalen Norge-Russland Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2009 #606 Del Skrevet 18. desember 2009 I dag må jeg si jeg misunner deg arbeidstida di! Fordømte tidsforskjell så man ikke får sett kampen!! Håper formen er bra og at du får en god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 18. desember 2009 Den er jo overført på radio også, så om du har mulighet kan du jo høre den der Hvis ikke dekker jo VG live den også på nett Ikke med lyd å bilde da, men med hendelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #608 Del Skrevet 18. desember 2009 Her kommer vintern :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2009 #609 Del Skrevet 18. desember 2009 Den er jo overført på radio også, så om du har mulighet kan du jo høre den der Hvis ikke dekker jo VG live den også på nett Ikke med lyd å bilde da, men med hendelser.. ...men jeg skal på jobbmøte.... Fordømte iPhone som ikke har radio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er bekymret for ene pusen I morges når jeg skulle stryke henne kjente jeg at hun hadde rar form på hodet. Hun var ikke så villig til at jeg skulle få ta noe mer på hodet hennes. Når jeg kom hjem spurte Ælen om jeg hadde merket noe rart med katten, og da sa jeg jo det. Vi fikk løftet henne og holte henne mens vi undersøkte henne litt, og det virker nesten som om hun har fått noe i hodet og at det er brudd på kraniet.. Det er liksom en sprekk med noe hardt som står opp.. akkurat som om det er knekt og ene delen er forskøvet over den andre... Også er hun veldig hoven over ene øyet, men det er ikke noe blod eller noe noen plasser.. hun oppfører seg også helt normalt og er like kosete, spiser normalt og øynene og ørene er fine.. :klø: Jeg lurer på om vi bare skal se det ann og følge godt med henne over helga. Forandrer hun seg må vi ta henne med til dyrelegen... Merkelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. desember 2009 #611 Del Skrevet 18. desember 2009 Det med katten hørtes merkelig ut! Det skal da ikke være slik :klø: Hm, håper dere finner ut av det! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja merkelig... men tror det går bra med henne Skal se det ann over helga... hun er i fin form enda, selv om hun er ganske hoven God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 18. desember 2009 #613 Del Skrevet 18. desember 2009 Skal vi være terminbuddies? Håper alt er bra med pus, også ønsker jeg deg en goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #614 Del Skrevet 18. desember 2009 Så bra at formen er stigende! Håper det ikke er noe galt med pus! Ønsker deg en fantastisk god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 18. desember 2009 Skal vi være terminbuddies? Håper alt er bra med pus, også ønsker jeg deg en goood helg! Har vi samme termin? Da kan vi godt være buddies ja God helg Så bra at formen er stigende! Håper det ikke er noe galt med pus! Ønsker deg en fantastisk god helg! Nei håper hun blir frisk av seg selv Hun virker i fin form God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. desember 2009 #616 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg er bekymret for ene pusen I morges når jeg skulle stryke henne kjente jeg at hun hadde rar form på hodet. Hun var ikke så villig til at jeg skulle få ta noe mer på hodet hennes. Når jeg kom hjem spurte Ælen om jeg hadde merket noe rart med katten, og da sa jeg jo det. Vi fikk løftet henne og holte henne mens vi undersøkte henne litt, og det virker nesten som om hun har fått noe i hodet og at det er brudd på kraniet.. Det er liksom en sprekk med noe hardt som står opp.. akkurat som om det er knekt og ene delen er forskøvet over den andre... Også er hun veldig hoven over ene øyet, men det er ikke noe blod eller noe noen plasser.. hun oppfører seg også helt normalt og er like kosete, spiser normalt og øynene og ørene er fine.. :klø: Jeg lurer på om vi bare skal se det ann og følge godt med henne over helga. Forandrer hun seg må vi ta henne med til dyrelegen... Merkelige greier... Stakkars lille pus.. fått aua i hodet.. Kan jo hende ho har ramla ned fra en liten høyde og lande litt feil.. er ikke alle katter som lander på beina først.. eller om hun har vært i en slosskamp? :klø: Håper i alle fall det går bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 19. desember 2009 Hevelsen har gått en del ned til i dag og hun er fortsatt i fin form Så det kommer nok til å gå bare bra, heldigvis -------------- Fult julerush på gang her nå Begynte dagen med å dra på grensehandel Og nå er det for alle penga! Ælen svinser rundt med støvsugeren overalt, mens jeg har tatt for meg sofaen og gulvmatta grundig! Så er det jo litt forefallende arbeid som rydding og klesvask også Skal få vasket alle gulvene og badet iløpet av helga også, samt få skiftet senga og vasket soverommet grundig også ...og pynte litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. desember 2009 #618 Del Skrevet 19. desember 2009 Så flinke dere er Godt å få slikt unna kan jeg tenke meg Bra at det går bedre med pus Ha en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja det ergodt Ikke så mye som blir gjort når jeg kommer hjem fra jobb, for da er jeg sliten og jeg skal jobbe tilogmed lillejulaften Så da fant jeg ut at vi kan like greit ta alt nå i helga, og bare gå over med støvsugeren på kvelden på lillejulaften etter vi har fått inn treet Ha en fin lørdag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. desember 2009 #620 Del Skrevet 19. desember 2009 Uff håper pus blir bedre da, husk at hvis hun har slått hodet på en eller annen måte kan de alltid ha yndre blødninger....så eg ville kanskje fått dyrelegen se på ho allikevel...hmm... Ellers er du kjempeflink med rydding og sånt til jul....eg orker rett og slett ingeting....må kanskje få mannen til å vaske badet, noe han ikke er så flink til, men er kanskje bedre en å ikke gjøre noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå