Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går bra enda :jepp:

Men er ikke ferdig før klokka fem idag... regner med det blir sofaen resten av dagen da :fnise:

Herregud så mye papirer og sjit som tårner seg opp når man ikke får dem unna :tunge1: Men jeg har fått gjort det også.. :Nikke:

Så nå er det 10min avslapping før neste kunde..

:klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk fint! :jepp:

Jeg fikk omsider surra meg til frisøren i dag, så nå har jeg endelig kortere hår!! :nigo: Skulle jo egentlig klippe meg rett etter bryllupet.. :flau: Men uansett - tenkte på deg mens jeg var der. Tipper det hadde vært 1000 ganger koseligere å klippe meg hos deg enn hos den bimbodama jeg var hos nemlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis jeg ikkke hadde blitt like paff som jeg var når eleit kom på salongen min :ler: "øøøh... hei!! HEI! ojj.. hei" :hoho:

Men koselig at du tenkte på meg da :rødme: Ble du fornøyd med håret da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber vel rimelig fult ja fram til 22.desember :Nikke: Skal jobbe litt lillejulaften også, men det er bare med venninner så det blir sånn kose dag :jepp:

Jeg tok ikke reisesyketabletten til rett tid i natt, så jeg er stuptrøtt nå :Gjesp: Får håpe det gir seg snart...

Ha en fin dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første kunden min kom ikke.. :grine: Siden jeg hadde vært så mye syk hadde hun ordnet seg time en annen plass, men ikke sagt ifra til meg... :sur: Så her sitter jeg da i en og en halv time uten noe å gjøre.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...