Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjer med sladre bygda hos deg da... har ikke fått med meg det før nå jeg.. makan til jordmor... Håper ikke jeg får ei sånn ei... nei.... det bor tross alt 55000 her.. så har vel kanskje ikke det problemet.. pluss at jeg ikke er herfra ;)

Når er det påtide og skaffe seg jordmor da? Du som er litt inn i gamet allerede...

Gratulerer med 8 uker overstått!!! :hoppe:

Hvordan klarer du å holde styr på både denne boka og den andre... hadde gått rundt for meg..

Det er jo omtrent de samme personene som skriver i begge ;)

:hug: til deg

Jeg vet ikke når det er normalt :fnise: Jeg gikk bare innom til jordmoren og sa jeg var gravid med diabetes, så sa hun hvor jeg skulle bestille timer og når :Nikke:

Jeg holder egentlig ikke så mye styr på noe.. :sjenert: Men her inne snakkes det bare om babyting og det gjør vi ikke i den andre :Nikke:

:klem: til deg og!

Gratulerer med 8 uker! :hoppe:

Ha en fin helg! :klemmer:

Takk skal du ha :klemmer:

Ha en fin helg du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme livmoren :sur:

Gjør vondt i den når den strekker seg.. :sukk: Også gjør det vondt i bekkenet mitt for det strekker seg også... hadde noen fortalt meg at det skulle være vondt å være gravid, så tror jeg jeg hadde ventet litt lengre... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker du sikkert ikke når du har den herlige bebisen i armene dine :fnise:

Og du kan sikkert bare forberede deg på enda mer smerter, slik jeg har skjønt av å henge i graviditetsforumet her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme livmoren :sur:

Gjør vondt i den når den strekker seg.. :sukk: Også gjør det vondt i bekkenet mitt for det strekker seg også... hadde noen fortalt meg at det skulle være vondt å være gravid, så tror jeg jeg hadde ventet litt lengre... :glare:

Føler meg deg der... våknet med litt diffuse magesmerter i dag.. men bare på den ene siden som jeg har hatt hele veien... Fortsatt små begymret for dette, men trøster meg med at det sikker er den tullete livmora...

Bekkensmerter allerede? Æsj altså.

:klemmer: til dinedama

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren sa det var helt vanlig at man kunne kjenne det i bekkenet tidlig, for det begynte å strekke på seg det også for å klargjøre til dingsen skal komme ut :Nikke:

Så jeg håper det er noe som går over.. :sukk: For godter det ikke...

Vondt har jeg i dag og.. blærk :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler en tur til fysioterapaut, for å kunne hjelpe deg å styrke bekkenmusklaturen, du som står for det meste på hardt gulv på jobb, har en risiko for å få plager med bekkenet. Gjennom fysioterapauten gjør dere forskjellige øvelser som styrker bekkenmuskulaturen slik at fødselen og svangerskapet blir litt lettere. Og det ikke blir så vanskelig å trene etter fødselen.. (altså knipe knipe)

Jeg anbefaler det på det varmeste, det å ligge i slynga og svinge bekkenet frem og tilbake er veldig avslappende også.. (jeg har gjort det av andre grunner) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det både ser og høres herliog ut :jepp:

Jeg skal høre når jeg er på sykehuset til UL hva de tror, så kan de evt. foreskrive meg til fysio :Nikke:

Takk for tipset :klem: Det hadde jeg ikke tenkt på engang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, høres ikke greit ut å ha så mye vondt.. :troest: Men samtidig så må det vel til for at huleboeren skal kose seg og vokse seg stor og sterk! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Æsj, jeg gruer meg til alle vondtene :( Og jeg takler så dårlig å være kvalm og slikt, så jeg blir sikkert morsom å ha med å gjøre når jeg er gravid.. :fnise:

Håper du får en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man trenger jo ikke å bli kvelm :) Jeg har ikke vært noe kvalm i det hele tatt enda :hoppe:

-----

Nå har vi vært hos pappa i farsdagslaberas og han fikk en CD-plate med kort der det sto " Til bestefar. Gratulerer med farsdagen. Hilsen huleboeren i magen (og mamma & pappa)" :)

Han ble mest glad for lappen for å si det slik :ler:

Morgenen begynte rålekkert i dag med at jeg lagde frokost og te på sengen til Ælen :lol: Her skal det feires farsdag :fnise:

For i teorien så er han jo pappa allerede nå selv om ungen ikke er ute :sjenert: Den finnes jo og Ælen har laget den :Nikke: Dermed er han pappa! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kos :klemmer:

Det er ikke lett å kontrollere dette blodsukkeret når det svinger så innmari :sukk: Og så skal det ikke være høyt for da kan utviklingen til huleboeren bli smårar... og han kan få ekstra lemmer eller kluss med organene... :sukk: Men det er så vanskelig... når man ikke kan spise en brødskive engang når man er sulten for at man er redd blodsukkeret skal fly til himmels.. Så kan jeg ikke sette insulin hele tiden heller for å få det ned, for virkningen sitter i i 3-5 timer og da får jeg bare følinger og tull og kan besvime.. :bond:

Dette blir nok ikke bare bare...

Dagens sutring... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å vennen :klemmer: det høres fryktelig vanskelig ut. håper du finner ut av det, eller får hjelp av noen.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...