Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk at du skal anmelde henne for brudd på taushetsplikten. Og hvem vet hva annet hun også forteller videre.. Skummelt.

Her kan du få råd.

Edit: nå virker linken også.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vist nok rykte på seg på jordmor kontoret for å være løse i munntøyet... :glare:

Jeg skal tenke meg om hva jeg skal si og ta en prat til med hun som kom å spurte meg og hadde fått hørt dette... slik at jeg ikke blir usaklig.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:sjokk::hakeslepp::kjefte:

Det er faktisk både lovbrudd og grov uforstand i tjenesten! Hadde jeg gjort noe sånt hadde jobben min vært i fare umiddelbart, det burde da ikke være annerledes for henne!!! Goodness!

Masse :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at du skal anmelde henne for brudd på taushetsplikten. Og hvem vet hva annet hun også forteller videre.. Skummelt.

:jepp: Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, er det MULIG?!??? :kjefte: :slåss: :kjefte: Sånt går bare ikke an å gjøre!!! På en måte hell i uhell da at hun som hadde hørt dette faktisk kom og spurte deg og ikke bare lot vær å si noe, gudene må vite hvor mange andre som utsettes for sladringa dems :sjokkert: Sikkert lurt å nøste opp i det før du tar kontakt, men helt seriøst, stemmer dette så må du ta det opp - og helst langt opp i systemet :Nikke: Det bør svi skikkelig for den sladrekjerringa!!!!!

Ellers må jeg bare gi deg en :klem: og håpe helga di blir fin på tross av en kjip start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!!?? For ei BITCH! Tenk hvor mange som "plutselig" kan komme til å vite det da! Hun burde få seg ei skikkelig skrape! Sånt går bare ikke an! :frustrert: Skjønner godt at du er forbanna altså! Det ville jeg også blitt!

Men likevel må jeg :hoppe: litt for UL! Så spennende!! Det er helt fantastisk å se at man faktisk har et levende menneske inni magen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter :rødme:

Dere er gode :klemmer:

Ja jeg skal ta det vidre :Nikke: Må bare få samlet informasjonen litt slik at jeg kan slå det ned i bordet. Det er så feil gjort av henne... :riste:

I dag har jeg vært på helsestasjonen og tatt svinevaksine.. Jeg så henne der :glare: Men så fint vekk, hvis ikke hadde jeg nok kokt over! :kjefte:

I går på fest var det faktisk en kompis av oss som hadde kommet fram til i sitt stille sinn at vi hadde noe på gang jeg og Ælen.. så han skrev melding til Ælen og sa at jeg var gravid og at det ikke var vits å prøve å lyve :fnise:

Men jeg lurer på om det er noen som har vært store i kjeften, eller om han klarte å gjette det helt av seg selv...

Men vi har ikke bekreftet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... folk kan jo kjenne deg igjen her inne også, du er jo åpen om navn og yrke og sånt, og det er nok mange fra området som også er på KG? Bare en tanke! :jepp:

Går det greit med armen nå da? Har hørt at mange blir ømme og vonde ei stund, og tanta til Ælen var jo helt rød og hoven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at folk vet det før dere får sagt noe da :( Å få sagt noe sånt selv er jo det morsomste vil jeg tro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... folk kan jo kjenne deg igjen her inne også, du er jo åpen om navn og yrke og sånt, og det er nok mange fra området som også er på KG? Bare en tanke! :jepp:

Går det greit med armen nå da? Har hørt at mange blir ømme og vonde ei stund, og tanta til Ælen var jo helt rød og hoven!

Jeg vet ikke om noen som er her... men uansett. Det får bare være.

Det går bra enda :Nikke: Er litt øm rundt stikkstedet nå, men rett etter kjente jeg ingenting :)

Men jeg får vel min del av bivirkningene jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom for å ønske deg en fin gravid-lørdag. :klem:

Håper virkelig det er en annen forklaring på det der med hun jordmoren og sladringen altså. Er det sant, kan jeg nok i Photoshop til at jeg kan sakse henne inn i et lite egnet bilde. :fnise: Jeg bor selv på et lite sted, og sniker meg rundt når jeg skal på apoteket eller til jordmor for å holde ting hemmelig. Blir litt sint på dine vegne.. :sinna:

Ellers sniiiiker jeg meg nærmere deg på tickeren. I følge terminkalkulator.com er jeg altså 7 uker og 1 dag. :hoppe: Så jeg tviholder på den inntil de sier noe annet! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er det jeg leser?

Gratulerer så masse med en liten på vei Dinedama, Tenk så moro :hoppe: Enda et lite KG :babysmokk: kommer til verden :danser:

Får jeg være KG tante?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får være KG tanter :strix:

Koselig med hilsener fra dere som har vært innom i helga :klemmer: Dataen min hjemme er ødelagt så jeg har ikke fått vært noe særlig innom i helga :riste:

Jeg har begynt å få litt murringer i livmoren igjen nå, så det er vel et tegn på at den strekker seg og at huleboeren vokser :jepp:

Gleder meg til UL om 14dager!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...