Luna_82 Skrevet 27. oktober 2009 #121 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vi kan godt dra ilag, blir sikkert litt ventetid på helsesenteret... Siripiri hadde mye hun skulle gjøre hjemme og var ikke sikker på om hun kunne være med. Jeg har litt vondt i hodet og hvis ikke formen blir bedre blir jeg nok bare hjemme. Vet ikke helt hva jeg skal finne på da, vi er fri for tv siden svigerfar har glemt å betale regninga til Viasat... Og så jeg som følger med på C.S.I... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er heller ikke helt i form... magen lager opprør Å såpass ja.. kjipt.. Du får spille litt Wii eller se film Hvis du vil kan jeg ta opp CSI til deg, så kan du komme å se det her en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. oktober 2009 #123 Del Skrevet 27. oktober 2009 Grattis med baby i magen Håper magen er litt bedre og at du har en fin dag! Blir spennende å følge med her i månedene som kommer Og så bra at du får ekstra oppfølgning søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 27. oktober 2009 Næmmen hei Krekis Takk skal du ha Magen er litt i ulage.. Men men, det overlever jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. oktober 2009 #125 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt å lese at pusen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. oktober 2009 #126 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei vennen!! Bra det går bedre med pusen, sender masse til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ny dag I dag har jeg vært å hatt naturfagsprøve på vidregående Og mens jeg var der ringte endelig jordmoren Så jeg fikk time der onsdag om en uke Blir spennende Nå sitter jeg å koser meg med te og strikkingen min og nyter de timene jeg har med fri Kjenner at energien er ikke helt den samme som før huledingsen ryddet plass til seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2009 #128 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen og enhver kan føle seg litt tomme på denne tida av året, men ikke alle har en like koselig grunn til det! :rødme: Kos deg med strikking, te og huledingsen Når begynner du på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 28. oktober 2009 Begynner klokka ett Fikk føling plutselig jeg... god grunn til å smake på kaka som jeg bakte til Ælen i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. oktober 2009 #130 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 28. oktober 2009 til deg og Tusle! ------------- Åååååh Pusi har bæsjet i kassen inne siden vi ikke kan ha henne ute når hun er nyoperert, og det stiiiinker Og Ælen er ikke hjemme! og jeg får ikke være i nærheten av kattebæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2009 #132 Del Skrevet 28. oktober 2009 til deg og Tusle! ------------- Åååååh Pusi har bæsjet i kassen inne siden vi ikke kan ha henne ute når hun er nyoperert, og det stiiiinker Og Ælen er ikke hjemme! og jeg får ikke være i nærheten av kattebæsj... du bør kjøpe sånn Xit spray den er effektiv og tar lukt, så kan du spraye over til Ælen kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har fyrt på duftlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2009 #134 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har fyrt på duftlys smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jævla Cæsar igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2009 #136 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så du forresten gravidmagen til hun som spiller Julie? Dårlig skjult bak blomstene gitt.. Men fin mage da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 28. oktober 2009 nei det la jeg ikke merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. oktober 2009 #138 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk ikke sett mer enn to min av Cæsar i dag jeg. Men kan jo trøste litt likevel. Veldig trist å lese om pusen din, men godt det går bedre med den nå. (Håper Ælen har kommet hjem og skiftet i kassa. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2009 #139 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei! Så koselig at du har fått deg graviditetsdagbok! Om jeg kan være med og tippe så tror jeg også det blir Godt å høre at du får så god oppfølging og at det går bra med pusekatten! Også godt å høre at du er i grei form! Er ikke gøy å nei, håper du slipper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skrev det opp Mia Datamaskinen min hjemme tok plutselig kveld i går Ælen prøvde å fikse den i går, men det hjalp ikke, så han skal prøve mer... Han er en luring med sånne datagreier Men maskinen er bare ett år gammel! Da skal den ikke slukne!! Vi har mistanke om at det er harddisksen som er ødelagt... den nekter å starte ordentlig... Det går å slå den på og sånt, men så blir det bare tull og vas igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå