Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Vi kan godt dra ilag, blir sikkert litt ventetid på helsesenteret...

Siripiri hadde mye hun skulle gjøre hjemme og var ikke sikker på om hun kunne være med.

Jeg har litt vondt i hodet og hvis ikke formen blir bedre blir jeg nok bare hjemme. :sukk:

Vet ikke helt hva jeg skal finne på da, vi er fri for tv siden svigerfar har glemt å betale regninga til Viasat... Og så jeg som følger med på C.S.I... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heller ikke helt i form... magen lager opprør :sukk:

Å såpass ja.. kjipt.. Du får spille litt Wii eller se film :Nikke:

Hvis du vil kan jeg ta opp CSI til deg, så kan du komme å se det her en dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Grattis med baby i magen :hjerte:

Håper magen er litt bedre og at du har en fin dag! Blir spennende å følge med her i månedene som kommer :jepp: Og så bra at du får ekstra oppfølgning søtnos! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag :Nikke:

I dag har jeg vært å hatt naturfagsprøve på vidregående :Nikke: Og mens jeg var der ringte endelig jordmoren :jepp: Så jeg fikk time der onsdag om en uke :hoppe:

Blir spennende :jepp:

Nå sitter jeg å koser meg med te :kaffekopp: og strikkingen min og nyter de timene jeg har med fri :) Kjenner at energien er ikke helt den samme som før huledingsen ryddet plass til seg selv.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen og enhver kan føle seg litt tomme på denne tida av året, men ikke alle har en like koselig grunn til det! :rødme: Kos deg med strikking, te og huledingsen :) Når begynner du på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner klokka ett :Nikke:

Fikk føling plutselig jeg... god grunn til å smake på kaka som jeg bakte til Ælen i går da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg og Tusle!

-------------

Åååååh Pusi har bæsjet i kassen inne siden vi ikke kan ha henne ute når hun er nyoperert, og det stiiiinker :grine: Og Ælen er ikke hjemme! og jeg får ikke være i nærheten av kattebæsj... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg og Tusle!

-------------

Åååååh Pusi har bæsjet i kassen inne siden vi ikke kan ha henne ute når hun er nyoperert, og det stiiiinker :grine: Og Ælen er ikke hjemme! og jeg får ikke være i nærheten av kattebæsj... :sur:

du bør kjøpe sånn Xit spray :jepp: den er effektiv og tar lukt, så kan du spraye over til Ælen kommer hjem :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Så du forresten gravidmagen til hun som spiller Julie? Dårlig skjult bak blomstene gitt.. Men fin mage da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke sett mer enn to min av Cæsar i dag jeg. Men kan jo trøste litt likevel. :kose:

Veldig trist å lese om pusen din, men godt det går bedre med den nå. :) (Håper Ælen har kommet hjem og skiftet i kassa. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig at du har fått deg graviditetsdagbok! Om jeg kan være med og tippe så tror jeg også det blir :babygutt:

Godt å høre at du får så god oppfølging og at det går bra med pusekatten!

Også godt å høre at du er i grei form! Er ikke gøy å :spy: nei, håper du slipper det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det opp Mia :jepp:

Datamaskinen min hjemme tok plutselig kveld i går :grine: Ælen prøvde å fikse den i går, men det hjalp ikke, så han skal prøve mer... Han er en luring med sånne datagreier :Nikke:

Men maskinen er bare ett år gammel! Da skal den ikke slukne!! Vi har mistanke om at det er harddisksen som er ødelagt... den nekter å starte ordentlig... Det går å slå den på og sånt, men så blir det bare tull og vas igjen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...