Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #41 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Edit: dobbelpost. Endret 21. oktober 2009 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 #42 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så bra at alt gikk godt hos legen i dag Nå skal vi bare ruge i 8 mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja nå skal det ruges Har du funnet ut ca termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 21. oktober 2009 #44 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja nå skal det ruges Har du funnet ut ca termin? Tja, sånn ca 3 juli. Hva med deg? Får opp litt forskjellig resultat på hvor langt jeg er på vei alt etter hvilken kalkulator jeg bruker. Noen sier at jeg er 4 uker og 3 dager, mens andre igjenn sier 3 uker og 6 dager. Hvordan kan det ha seg når jeg taster inn 20 sep som første dag i siste mens på alle? Det er jo så vidt jeg klarer å regne på 4 uker og 3 dager siden. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har ca 19. eller 20. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. oktober 2009 #46 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heisann Dinedama med en liten huleboer i magen Måtte jo få den nye boka på mine innlegg Godt å høre at du blir fulgt opp tett, da klarer man jo å slappe av bedre selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jepp det er godt Fra i dag har jeg begynt med nytt medisin program så jeg er spent på hvordan det blir Kansje jeg får litt mer overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #48 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare innom med noen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sweetnose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #50 Del Skrevet 22. oktober 2009 :rødme: 6 uker :rødme: legger igjen masse til mammaen til huleboeren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jess! Takk for alle Man kan ikke gi en uten å få en tilbake Hvorfor henger ikke tickeren helt med? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jo der hang den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 22. oktober 2009 #53 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ny dagbok Gratulerer igjen! Jeg trykket inn i "The Dindedama Show" og kunne ikke forstå at det ikke var kommet et eneste innlegg der hele dagen Men, her ser mang jo grunnen! Godt å lese at det gikk fint på sykehuset Høres jo ut som de har tenkt til å følge deg ordentlig opp! Begynner det å synke inn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. oktober 2009 #54 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ha en superduper dag Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ny dagbok Gratulerer igjen! Jeg trykket inn i "The Dindedama Show" og kunne ikke forstå at det ikke var kommet et eneste innlegg der hele dagen Men, her ser mang jo grunnen! Godt å lese at det gikk fint på sykehuset Høres jo ut som de har tenkt til å følge deg ordentlig opp! Begynner det å synke inn nå? Takk igjen kjære du Nei det er vist en grunn til det Men jeg syns ikke vi skal glemme den andre boka.. Det begynner å synke ordentlig inn nå ja, men samtiig så kjenner jeg jo ingen plass at jeg er bortsett fra at puppene er ømme... alt annet som jeg kjente i forrige uka er borte nå Men det gjør jo egentlig ingenting Ha en superduper dag Dinedama Du og 16 ukers guri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #56 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det gjør vel ingenting at den bittelille huleboeren ikke er veldig slem med deg ennå? LilleEkorn kan vel sikkert fortelle deg at det kommer mer etterhvert.... Håper du får en kjempefin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei denne uka har h*n jo vært grei med meg Regner med det kommer litt av hvert ja Håper bare jeg slipper spying Du må også ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2009 #58 Del Skrevet 23. oktober 2009 Får vi lov å tippe kjønn? I få fall tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 23. oktober 2009 #59 Del Skrevet 23. oktober 2009 Krysser fingre og tær for at du slipper spying... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. oktober 2009 #60 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her vil jeg også henge Ønsker deg en super fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå