Småkjekset Skrevet 23. februar 2012 #6141 Del Skrevet 23. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #6142 Del Skrevet 23. februar 2012 takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2012 #6143 Del Skrevet 24. februar 2012 Håper du har fått slappet av godt i natt! Det tar litt tid å hente seg inn igjen etter slike dager, ønsker dere en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #6144 Del Skrevet 24. februar 2012 Joda har vel slappet av.. opp en gang med snuppa da, men ellers har hun sovet hele natta Men jeg ser ikke ut i dag..! Er så hoven rundt øynene og føler meg som et vrak! Er sur, sint og trist og snuppa er kranglete og grinete når hun ikke får viljen sin... Kjenner at jeg ikke har dagen helt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. februar 2012 #6145 Del Skrevet 24. februar 2012 Godt det er helg nå da, så har du mannen hjemme også! Prøv å få litt tid for deg selv, litt velværetid - du trenger det nå! Håper helga blir bedre enn starten på dagen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. februar 2012 #6146 Del Skrevet 24. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2012 #6147 Del Skrevet 24. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #6148 Del Skrevet 24. februar 2012 Godinger Jeg dro litt tidligere fra jobb i dag for å bare være litt alene hjemme før mann og barn kommer hjem, så nå ligger jeg på sofaen og ser private practice og nyter stillheten Skal på jobb i morgen også, så helga er ikke kommet riktig enda, men har kjøpt inn litt snop til meg selv som jeg kan kose meg med til tv-kvelden Også skal jeg lage kylling chop suey til middag, og det er bestandig NAM God helg søte flicker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. mars 2012 #6149 Del Skrevet 8. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 9. mars 2012 #6150 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei DD en liten tur innom for å legge igjen en fredags og ønske deg og familien en goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. mars 2012 #6151 Del Skrevet 15. mars 2012 Du som er så flink med matlaging.. Har du en god oppskrift på kylling chop suey du vil dele? Håper alt er bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. mars 2012 #6152 Del Skrevet 15. mars 2012 Håper alt står bra til med deg og familien! Lenge siden jeg har vært innom her nå, men nå har jeg ny bok, så kanskje litt mer liv herfra fremover Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2012 #6153 Del Skrevet 4. april 2012 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. april 2012 #6154 Del Skrevet 14. april 2012 Håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2012 Forfatter #6155 Del Skrevet 21. april 2012 Heisann.. her er lenge siden jeg har vært Det har skjedd en del siden sist.. Jeg er blitt gravid helt uplanlagt og det passet litt dårlig så vi var veldig usikre på om vi skulle beholde barnet eller ikke... Iallefall pga sykdommen min da ble det tidlig UL.. var inne i går på sykehuset (uke 6+5) og der fant de ikke noe liv.. Det har vel vært stillstans inni der i ca 14 dager så jeg må igjennom en kjemisk abort på sykehuset på mandag.. Gruer meg egentlig en del... Men egentlig er jeg ikke sånn kjempe trist heller siden det egentlig var et dårlig tidspunkt og at vi var usikre på hva som ville være rett.. Det er vel naturen sin måte å ordne opp på.. Men selv om det ikke er noe liv inni der så er graviditetstegnene veldig tydelige så det er kjempe rart.. Så.. ellers har vi det bra Har hatt en kjempefin påske med mye fint vær og flotte turer for både store å små Snuppemor imponerer hver eneste dag med nye triks og ord Hun er så stor :rodmer Håper det går bra med dere fine jenter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. april 2012 #6156 Del Skrevet 21. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2012 Forfatter #6157 Del Skrevet 21. april 2012 Setter også pris på om dere ikke nevner noe på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2012 #6158 Del Skrevet 21. april 2012 Lykke til på mandag. Sier selvfølgelig ikke noe på fb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. april 2012 #6159 Del Skrevet 21. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. april 2012 #6160 Del Skrevet 21. april 2012 Her har det jammen skjedd litt ser jeg, siden det tok den retningen det gjorde så er det godt du,for å bruke dine ord, ikke er kjempe trist. Og godt det går bra ellers med dere Lykke til på mandag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå