DDuck Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #6041 Del Skrevet 29. desember 2011 Første bæsj på potta i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. desember 2011 #6042 Del Skrevet 29. desember 2011 Vi skal begynne på nyåret nå.. Planen er bleiefri i løpet av sommeren 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #6043 Del Skrevet 29. desember 2011 Vi setter ikke noe plan for bleiefrihet, men om det skjer iløpet av sommeren så gjør ikke det noe altså Men jeg tror det er litt tidlig enda da... kanskje til nyåret 12/13 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #6044 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. desember 2011 #6045 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. januar 2012 #6046 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. januar 2012 #6047 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2012 #6048 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. januar 2012 #6049 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6050 Del Skrevet 3. januar 2012 til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6051 Del Skrevet 10. januar 2012 Hu hei, jeg planlegger sydentur Ælen vet ikke noe om den for det skal være bursdagsgave til han (evt bryllupsreise )Stakkaren har aldri vært utenfor skandinavia, så nå skal han få tur siden han har 30 års dag i år Jeg tenker at vi reiser uten lillesnupp, selv om det blir fælt å være så lenge borte fra henne Men samtidig skal det bli godt å være bare oss to å være kjærester Turen går til Kreta i begynnelsen av mai 1 uke Barnevakt er fikset og jeg har fiksa ferie.. nå må jeg bare søke om ferie for Ælen uten at han vet om det selv Oooog bestille turen så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. januar 2012 #6052 Del Skrevet 10. januar 2012 Så romantisk! Aner han ingen verdens ting? Når får han vite det? Høres utrolig deilig ut å få litt kjærestetid sammen, selv om det blir rart å dra fra jenta di Fordelen med å ha noen man savner der hjemme, er at det ikke blir så ille å dra hjem igjen etter feriens slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6053 Del Skrevet 10. januar 2012 Nei han vet ikke noe Han skal få vite det på bursdagen sin 8.mars Der sier du noe Mazzi Det blir sikkert godt å komme hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. januar 2012 #6054 Del Skrevet 10. januar 2012 Sydentur høres herlig ut! Så koselig,så snill du er! Nå kom jeg på en episode av "Jon & Kate plus 8", Jon ble 30 og han trodde overraskelsen var at de største jentene dems og noen til var på restauranten da han og Kate kom dit for å spise, men til dessert ble de servert key lime pie,og Kate sa "Florida key lime pie." Og spurte om han hadde vært i Flordia Keys, og han sa nei,"you're going, tomorrow", gjett om han ble overraska Håper alt står bra til med deg og familien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. januar 2012 #6055 Del Skrevet 10. januar 2012 Åh! For en utrolig flott gave! Dere kommer sikkert til å storkose dere, bare dere to , også kommer det til å bli like koslig å komme hjem igjen til Dina Så gøy med skikkelig overraskelse!! Tror du det blir vanskelig å få avklart det med jobben hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #6056 Del Skrevet 11. januar 2012 Den episoden så jeg Minttu Jeg tror ikke det skal bli så vanskelig å avklare med jobben hans nei Jeg kjenner mange av de som jobber der, og også noen i ledelsen så jeg tenker jeg søker om fri for han i ledelsen uten at han får vite noe.. skal ikke være noe prøblem til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2012 #6057 Del Skrevet 11. januar 2012 Så utrolig fin gave!!! Tenker han kommer til å bli kjempeglad, og han får jo et par måneder å glede seg på også etter at hemmeligheten er avslørt! Lykke til med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. januar 2012 #6058 Del Skrevet 11. januar 2012 Så super gave! Og så spennende å ordne alt i hemmelighet da. Det blir sikkert en kjempefin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #6059 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja han burde bli glad altså hvis ikke får han smekk Det eneste det skorter litt på er at Ælen går å venter på en operasjon i armen så jeg håper han skal få operasjonsdatoen snart slik at den ikke kræsjer med turen... men jeg må vel bare ta sjangsen på å bestille turen før det blir fullt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. januar 2012 #6060 Del Skrevet 12. januar 2012 Så kjekt å ha kontakter! Du har ikke mulighet til å ringe til sykehuset og høre? Og fortelle om planene evt.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå