Gå til innhold

Er norske menns evinnelige nedrakking av norske kvinner berettiget?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Norsk kvinner derimot virker som de tror det holder med å sminke seg en gang i mellom, men ellers kan de syte om for lite oppmerksomhet, for lite påspandering, for høy gubbefaktor, for lite forståelse etc etc... Dette har menn som ikke er alt for godtroende gjennomskuet.

Bra!

Noe annet ville være trist (at menn er godtroende og lar seg lure altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra!

Noe annet ville være trist (at menn er godtroende og lar seg lure altså).

Betyr det at du prøver å lure menn da eller? ;)

Og når du klarer å lure en så forkaster du ham? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inlegget ditt er nedrakking på norske menn, men det er ikke et fenomen - Det er helt normalt i dag ;)

Hmm.. Denne argumentasjonen funker dårlig i Cuckolds originale motsvarende tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
"Jeg synes det finnes så få interessante jenter... Det vil si de er interessante helt til man faktisk snakker med dem. Ikke det at det har så mye å si om man egentlig bare vil ha litt kos. "

"Tro meg, menn går på smell etter smell der de avvises av kviner de vil ha. Mens kvinnene haøster alle fruktene fra menn som øsnker å ha et forhold til dem. Ergo, kvinner er kyniske."

"Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot. "

Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der menn mer åpenlyst rakker ned på sine landskvinner og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter.

Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er:

Er norske kvinner faktisk for dårlige for norske menn? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske mebb enn norske kvinner?

:romeo:

Synes ikke det er det minste rart at denne kjønnsdebatten holdes gående, det kommer vitterlig mange rare utspill både fra kvinner og menn som er ment å treffe der det kjennes best.

Her inne kan det virke som det er mange kvinnehatere, men jeg tror ikke et øyeblikk at de er representative for den mannlige befolkningen. Det går an å tenke seg at det merkes ekstra godt her fordi forumet har så mange kvinnelige lesere de kan dele gallen sin med. Trenger ikke å lete så lenge etter mannshatere heller, men jeg håper og tror de er færre enn man først får inntrykk av.

Kunne ikke ha tenkt meg noe annet enn en norsk kvinne, og det ligger ingen rasisme bak det. Liker selvstendigheten, selvtilliten, det at de er oppvokst med det å kunne være åpen og ikke være kun slike mystiske følelsesvesener man må bruke hvert ledig minutt på å finne ut av. De vakreste kvinnene i verden er norske, og jeg skjønner meg overhodet ikke på dem som mener det er langt mellom skjønnheten her til lands.

Sånn i rene ord, norske kvinner er ikke for dårlige for norske menn. Og nei, denne nedrakkingen sier ikke mer om norske mebb enn om norske kvinner. Vil tro andelen negative og bitre individer som skal forsure alt for andre er omtrent like stor for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Betyr det at du prøver å lure menn da eller? ;)

Og når du klarer å lure en så forkaster du ham? hehe

Går nok ikke bevisst inn for å lure menn...vet ikke helt en gang hvordan det skulle arte seg (å "lure" en mann) - men om det nå skulle skje, så ville jeg nok ha forkastet en som lot seg lure, ja.

Mannen må være sterk og takle kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Mye rask av norske kvinner ja. Imøtekommenhet og kompromiss er fremmedord der i gården... Kravstorhet og kynisme en selvfølgelighet. Du er ikke Norsk kvinne uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rask av norske kvinner ja. Imøtekommenhet og kompromiss er fremmedord der i gården... Kravstorhet og kynisme en selvfølgelighet. Du er ikke Norsk kvinne uten...

:filer: Nehei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
:filer: Nehei?

Nei. Det er nemlig slik en som mann i Norge blir møtt på "markedet". Kvinnene krever og syter, noen idioter av menn kryper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Nei. Det er nemlig slik en som mann i Norge blir møtt på "markedet". Kvinnene krever og syter, noen idioter av menn kryper.

Herregud, for en gjeng.

Kanskje dere pleier å sjekke opp jenter på Rutebilstasjonen i en liten norsk "by"? Hvor kommmer dere menn her fra?! De indre bygder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok ikke bevisst inn for å lure menn...vet ikke helt en gang hvordan det skulle arte seg (å "lure" en mann) - men om det nå skulle skje, så ville jeg nok ha forkastet en som lot seg lure, ja.

Mannen må være sterk og takle kvinnen.

Men ikke sterkere enn at du alltid får viljen din til slutt selvfølgelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Men ikke sterkere enn at du alltid får viljen din til slutt selvfølgelig?

Jeg er ikke avhengig av å få viljen min til slutt. Jeg pleier å drøfte underveis og vurdere. Jeg er åpen for å endre mening om andre har gode argumenter. Jeg tenker ikke konkurranse når ejg er sammen med en mann, så det handler ikke om å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si at det "markedet" du snakker om er rimelig ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Synes ikke det er det minste rart at denne kjønnsdebatten holdes gående, det kommer vitterlig mange rare utspill både fra kvinner og menn som er ment å treffe der det kjennes best.

Her inne kan det virke som det er mange kvinnehatere, men jeg tror ikke et øyeblikk at de er representative for den mannlige befolkningen. Det går an å tenke seg at det merkes ekstra godt her fordi forumet har så mange kvinnelige lesere de kan dele gallen sin med. Trenger ikke å lete så lenge etter mannshatere heller, men jeg håper og tror de er færre enn man først får inntrykk av.

Kunne ikke ha tenkt meg noe annet enn en norsk kvinne, og det ligger ingen rasisme bak det. Liker selvstendigheten, selvtilliten, det at de er oppvokst med det å kunne være åpen og ikke være kun slike mystiske følelsesvesener man må bruke hvert ledig minutt på å finne ut av. De vakreste kvinnene i verden er norske, og jeg skjønner meg overhodet ikke på dem som mener det er langt mellom skjønnheten her til lands.

Sånn i rene ord, norske kvinner er ikke for dårlige for norske menn. Og nei, denne nedrakkingen sier ikke mer om norske mebb enn om norske kvinner. Vil tro andelen negative og bitre individer som skal forsure alt for andre er omtrent like stor for begge kjønn.

Godt innlegg :) Er helt enig med deg, og det er virkelig forfriskende med en mann som evner å se nyanser, i motsetning til de fleste menn her inne, som bare ser svart/hvitt.

Heldigvis opplever jeg ikke noe av det samme i virkelighetens verden. De menn jeg omgås, er veldig balanserte i sitt syn på kvinner. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Da må jeg si at det "markedet" du snakker om er rimelig ukjent for meg.

Mens det er veldig godt kjent for norske menn. Sett deg i et hjørne av et utested og observer. Følg så opp med å snakke med menn du vet hvem er men som ikke er dine venner. Gjerne mens dere begge har hatt et par glass. Da vil du bli ønsket velkommen inn i en verden de fleste norske menn sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke berettiget - noen veier. Det finnes alltid mennesker som vil generalisere, enten det gjelder kvinner, menn, muslimer eller nordlendinger. Men heldigvis så finnes det flere vettuge mennesker enn det gjør av dem som spyr edder og galle - sistnevnte gjør bare så mye ut av seg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...