Gjest nobilian Skrevet 28. oktober 2009 #61 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tenker du på at rævkjøreren kan ha barn i bilen? Barn som er helt uskyldige og ikke kan noe for at den som kjører bilen de sitter i er en idiot? Faller det deg ikke inn at disse kan bli skadet, helt uten at de har gjort noe galt for å fortjene det? Tenker du på at de som kommer bak rævkjøreren også kan bli innblandet? Tenker du på alt det unødvendige arbeidet du skaper for andre, som må rydde opp etter en kollisjon? *** I grunn ikke. Jeg bryr meg nok mest og mine. Jepp. Det er såre enkelt. Ikke vær et rasshøl - hold avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #62 Del Skrevet 29. oktober 2009 *** I grunn ikke. Jeg bryr meg nok mest og mine. Jepp. Det er såre enkelt. Ikke vær et rasshøl - hold avstand. Når du driter i andres sikkerhet har du ikke noe myndighet til å be -andre- om ikke å være rasshøl. Fei for din egen dør først, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå