Gå til innhold

Donatella

Silfen

Anbefalte innlegg

Starfish skrev:

Det passer meg utmerket å drite her.

Jeg driter nemlig ikke på andre forum jeg er, for der er tilstandene langt fra diktatoriske.

Det er det tåpeligste jeg har hørt. Hvis du synes det er så forferdelig her inne, hvorfor holder du deg ikke på disse foraene hvor du påstår at du klarer å oppføre deg da?

Jeg er ihvertfall mektig lei den dritten du serverer her inne

Sterke ord for en med 34 innlegg. *applauderer*

Du er godt informert, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan skrive navnet mitt riktig neste gang?

Jeg visste ikke at man var nødt til å skrive tusenvis av innlegg for å vite hva som skjer her inne :o

Jeg LESER mer enn jeg skriver her inne. Det er mye god underholdning på forumet men den siste tiden har det vært så mye dritt at jeg har holdt meg unna en stund.

De fleste "vanlige" brukerne hiver seg ikke på alle krangler som er. Derfor syntes jeg nå at det var på sin plass å si i fra. For jeg er dypt sjokkert over at voksne mennesker som aldri har truffet hverandre irl klarer å spy ut så mye eder og galle på én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

må kanskje prøve å ta enkelte ting med ei klype salt..? alt er ikke så på tryne som det kan virke som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så viktig for meg at jeg gidder ta meg bryet med å stave navnet ditt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det beriker livet ditt når du får en PM, så kan du gjerne tenke at jeg syns du er viktig. Fantasier, men whatever goes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihi jeg skal ikke si til noen at du ikke vet forskjell på en PM og en Personlig Melding.

Nå tror jeg at jeg har beveget meg lenge nok nede hos allmuen, så jeg trekker meg ut av denne latterlige tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarer ikke se sammenhengen mellom PM brukt på et forum som heter Personlige Meldinger og de evt. pm som du får i innboksen din?

Forsøker du virke dum, eller er du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...