Gå til innhold

mariapia's tanker.


mariapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt om meg!

Jeg er en 14 år gammel jente ved navn Maria. Jeg bor litt utenfor Bergen med mamma, pappa og 8 dyr.

Jeg går på ungdomskolen i 9.klasse. Jeg er egentlig en ganske sjenert jente og jeg er alltid redd for å gjøre noe dumt eller pinlig slik at alle skal se dumt på meg.

Jeg er veldig redd av meg og overtroisk. Jeg har problemer om natta, får ikke sove, fordi jeg innbiller meg at jeg hører lyder som ikke er der og barneskrik som ikke er der.

Jeg innbiller meg også at det er noen som prøver å bryte seg inn i huset. At det er noen som tar i dørhåndtaket på ytterdøren, dunker på vinduene. Jeg er livredd!

Ellers så sitter jeg bare forann pc'en, for det meste. Hører på musikk, er av og til med venner og går på volleyball om tirsdagene. :)

Noe mer du vil vite? Bare til å spørre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra skolen idag.

Jeg tror mamma prøver å gi meg dårlig samvittighet for at jeg er hjemme fra skolen. Jeg våknet med ufattelig vondt i magen pga. mensen og vi har 6 timer teori om tirsdagene, orket virkelig ikke tanken på det. Så når jeg kom ned prøvde jeg å "vri" meg unna og bruke så lang tid jeg klarte. Så kom jeg med argumenter som at "pappa tar jo ikke telefonen når jeg ringer fra skolen?" - mamma skal reise vekk idag, i 1 tiden eller noe, så hun kunne heller ikke ta telefonen - når jeg kommer med slike argumenter å pleier hun ikke å svare, så jeg gikk å kledde på meg og så på klokken at jeg ville ikke rekke bussen om jeg ikke skyndtet meg veldig. Men da sa mamma at jeg kunne sitte på med pappa for han skulle til legen ti på halv 10.

:sukk: Så jeg gikk opp og satte meg forann pc'en og ventet på at pappa skulle til legen. Men ikke før jeg hadde kommet inn på facebook kommer mamma og sier til meg "du skal ligge når du har vondt i magen," så jeg legger meg bort i senga med dyne over meg og mamma slukker lyset og går ned igjen.

Da skjønte jeg at slipper å gå på skolen. Men jeg ble så utrolig rørt og lei meg på samme tid. For jeg tror mamma ble skuffet over meg, eller noe, så jeg begynte å gråte. ~ gråter såå lett når jeg har mensen, gråter for ingenting.

Jeg er så utrolig glad for at jeg har mamma. :yvonne:

Jaja, jeg skal tilbringe tiden min hjemme forann pc'en, i den varme senga mi, under dyna. :klemmer:

# - Hva har dere tenkt til å gjøre idag?

Endret av mariapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Beklager at jeg ikke har skrevet og vært så veldig aktiv i det siste, men jeg har følt meg så utrolig sliten og trøtt.

Jeg sover veldig dårlig om natten, så jeg har det hardt om dagen. Jeg har ikke vært på pc'en så mye i det siste, men jeg tror jeg skal prøve å være litt mer aktiv.

Det har ikke skjedd så veldig mye i det siste, hadde samf. prøve på skolen idag om land og hovedstader i Europa, den gikk helt greit, håper på en 4+

Ellers har jeg besøk av kusinen min, kjempe koselig. Også skal kanskje tante Jannicke komme senere, gleder meg!

Hade bra, håper dere får en god helg. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...