Gjest Gaby Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Mandelflarn (rull dem sammen før de stivner så blir de ikke så skjøre), kokosmakroner, ingefærnøtter og brune pinner liker jeg best.
Gyda Skrevet 6. desember 2009 #22 Skrevet 6. desember 2009 Sjakkruter, potetmelstopper, serinakaker, julemenn og harde vafler
Suzy Skrevet 6. desember 2009 #23 Skrevet 6. desember 2009 Serinakaker er min favoritt De egner seg nok fint for poseputting også.
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #24 Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker best pepperkaker og risboller.
Gjest Gjest_P_* Skrevet 6. desember 2009 #25 Skrevet 6. desember 2009 Det er sikkert lurt å ikke satse på de aller skjøreste kakene. I tillegg hadde jeg nok laget noen som ikke er av de letteste/billigste/vanligste hvis jeg skulle gi bort en sånn pose. Selv er jeg veldig glad i nøttetopper, bordstabelbakkels, marvposteier, sandkaker og krumkaker. Jeg hadde nok gått for noe som ikke er vanlig i familien, sånn at ikke alle hadde fulle kakebokser av det samme som jeg kom med. Eller hjemmelaget marsipan, evt med noe godt i. Kvernkaker er kanskje det samme som sprutstenger? I såfall fins oppskriften i de fleste eldre kokebøker.
known Skrevet 7. desember 2009 #26 Skrevet 7. desember 2009 Sandnøtter En klar favoritt her i gården iallefall.. Goro havner på en god 2.plass..
Gjest Bianca26 Skrevet 8. desember 2009 #27 Skrevet 8. desember 2009 Sandnøtter En klar favoritt her i gården iallefall.. Goro havner på en god 2.plass.. pepperkaker med melis og nonstop på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå