Gå til innhold

Han henger fremdeles på nett

Gjest søkk i magen

Anbefalte innlegg

Gjest søkk i magen

Har møtt en mann via nett. To dater i løpet av de siste fire dagene. Den siste av dem meget hot og av ett døgns varighet. Åja, han vil selvsagt treffe meg igjen, sa han da han dro.

Hvorfor er han da inne på datingsiden i dag????

Ja, jeg vet at jeg bare bør spørre han.

Og ja - jeg registrerte en ny kjapp gratisprofil bare for å sjekke dette, siden jeg har lite å gjøre i kveld.

Min profil er gått ut, og jeg hadde ikke tenkt å fornye den, og gidder heller ikke logge inn med den.

Vet ikke hva jeg vil med dette, trenger bare noen trøstens ord kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To dater er vel ikke så mye.. Kansje han skjekker mulighetene?

Men, kansje mer trøstende, det er jo også mulig å finne personer man ønsker vennskap med på slike sider, kansje han har noen av dem som han prater med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er der inne for å gi beskjed til andre han har hatt kontakt med om at han er stormende forelsket i deg og at det dermed ikke kommer til å bli noe mer mellom dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt en mann via nett. To dater i løpet av de siste fire dagene. Den siste av dem meget hot og av ett døgns varighet. Åja, han vil selvsagt treffe meg igjen, sa han da han dro.

Hvorfor er han da inne på datingsiden i dag????

Ja, jeg vet at jeg bare bør spørre han.

Og ja - jeg registrerte en ny kjapp gratisprofil bare for å sjekke dette, siden jeg har lite å gjøre i kveld.

Min profil er gått ut, og jeg hadde ikke tenkt å fornye den, og gidder heller ikke logge inn med den.

Vet ikke hva jeg vil med dette, trenger bare noen trøstens ord kanskje.

For ett par måneder siden kom jeg i kontakt med en mann via en datingside. Vi møttes og det var "full klaff" og møttes igjen. Etter siste møte flyttet han inn på datingsiden igjen og så vidt jeg vet bor han der enda... Jeg er glad det ikke ble noe!

Men etter fire dager og to dater så er det jo ikke slik at man automatisk skal slette sine profiler... Man kan ha mange ulike grunner for å logge inn men det er klart, sitter man der hele tiden så får man jo følelsen av at man ikke var interessant NOK og jakten fortsetter.

Har dere noen avtale om å treffes igjen da? Eller var det bare noe han sa da han gikk... For tidlig intim kontakt kan noen ganger ikke være så bra selv om alt oppleves som himmelen der og da.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere avtalt at dere ikke kommer til å date andre? Det er mange som synes parallelldating er helt greit. Hvis du ikke synes det er greit, så fortell det til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søkk i magen

Nei, vi har ikke avtalt noe om å ikke date andre. Snakket bare om å møtes igjen. Nå er han på en ukes reise med jobben i en annen by.

Jeg har fortsatt å stalke, og ser at han har vært innlogget hver ettermiddag.... så da burde han jo fått gitt beskjed til "eventuelle andre". Får håpe at han bare sitter der og kjeder seg i pausene på jobben.... kanskje jeg hadde vært innom selv, på min profil, dersom ikke betalingstida mi hadde vært gått ut... hvem vet.

Og ja, han sender sms'er til meg morgen og kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell han at du dater en annen fra nettstedet. Du kan samtidig si at du regner med han gjør det samme. Dersom han da er overrasket og nekter for det, kan du jo nevne at du et par ganger har lagt merke til at han også har vært innlogget når du har vært inne. Derfor regnet du med han var ganske aktiv, og du bestemte deg derfor for også å takke ja til date med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dater på fire dager også er han din for alltid? :gjeiper:

Selvfølgelig er det ikke det det dreier seg om. Men dersom en gutt er tilsynelatende så engasjert at han tilbringer et døgn med dama, og fortsatt sender sms morgen og kveld, stusser man jo over at han driver med flere. Jeg ville ikke følt meg særlig spesiell da. Tror faktisk jeg ville mistet interessen. Bismaken blir for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sikkert at han driver med flere da?

Hvor fort logger man av/tar pause fra nettsiden der man møttes?

Kan man bli litt hekta på vanen å kikke innom der?

Kan det være at han logger inn for å se om du har vært innlogget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min x fra nettet hadde heller ikke slettet sin profil etter ganske mange dater - så det da jeg søkte han opp for morro gjennom en venninnes profil på et vorspiel. Så jeg spurte han om det neste dag "Jeg har bare ikke tenkt på det" var svaret også var den profilen borte :) og vi var sammen i et halvt år og det ble slutt av helt andre grunner (les: at jeg ikke var forelsket i han lenger...)

Så noen gutter tenker bare ikke på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
min x fra nettet hadde heller ikke slettet sin profil etter ganske mange dater - så det da jeg søkte han opp for morro gjennom en venninnes profil på et vorspiel. Så jeg spurte han om det neste dag "Jeg har bare ikke tenkt på det" var svaret også var den profilen borte :) og vi var sammen i et halvt år og det ble slutt av helt andre grunner (les: at jeg ikke var forelsket i han lenger...)

Så noen gutter tenker bare ikke på det ;)

En ting er å ikke tenke over å slette profilen sin, en annen ting er å gå innom der hver eneste dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke avtalt noe om å ikke date andre. Snakket bare om å møtes igjen. Nå er han på en ukes reise med jobben i en annen by.

Jeg har fortsatt å stalke, og ser at han har vært innlogget hver ettermiddag.... så da burde han jo fått gitt beskjed til "eventuelle andre". Får håpe at han bare sitter der og kjeder seg i pausene på jobben.... kanskje jeg hadde vært innom selv, på min profil, dersom ikke betalingstida mi hadde vært gått ut... hvem vet.

Og ja, han sender sms'er til meg morgen og kveld....

Hvis du ikke liker at han driver med parallelldating, så si fra da! Ikke bare sitt på ræva og spekuler på alt som kan gå/være galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...