Gå til innhold

Sjekke opp noen på butikken..

Gjest

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å småprate med en av gutta som jobber i kassa på butikken jeg normalt handler i. I starter var det mer sånn småprat bare, men i det siste har det blitt mer: hva driver du med o.s.v

Jeg føler jeg har lyst til å gå et skritt videre, men ærlig talt, jeg har kun blitt sammen med gutter jeg faktisk har kjent fra før eller pratet en god del med, så jeg må si jeg er helt fersk her haha.. Aldri datet eller noe sånt..

Hvordan funker dette? Er helt nybegynner på date/sjekke/flørte greiene, har mer eller mindre vært i forhold siden jeg ble sammen med han først (og hadde ikke stor intresse for gutter før det)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Vera_*

Stå på! Go girl! Norske menn tør jo ingenting, de ser knapt på deg....så i Norge må det kvinner til for at det skal bli klining. Mennene er grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Go girl! Norske menn tør jo ingenting, de ser knapt på deg....så i Norge må det kvinner til for at det skal bli klining. Mennene er grønnsaker.

Haha, hittil må jeg nok si at det er han som er mest frampå på pratinga, men jeg vet liksom ikke hvor skillet på normalt prat og flørting går.. Så vidt jeg vet er det ikke normalt å prate utover vanlig, hei hallo med kunder med mindre man muligens er interessert i noe, vel, hvertfall ikke i matbutikker..

Men det har liksom blitt litt småprating når jeg er innom, om litt intresser, og om jeg jobber e.l. og når jeg da sa jeg var sykemeldt for depresjon så ble det litt sånn ååhh, stakkars o.s.v hehe..

Var innom der 3 ganger i dag for å sjekke om han jobba. Dog det var ikke sånn tydelig, en gang på morran, for frokost, og når jeg skulle ut på tur og når jeg kom tilbake fra turen hehe, så godt med mellomrom hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, får vel si litt hvordan det går da ^^ Var innom der i går og småpratet litt med han, han er vist veldig pratsom ja.. Også fiklet jeg litt med iphonen min siden jeg pratet med ei vennine på msn, også sjekket jeg noe på facebook, og han lurte på om jeg var veldig glad i å skrive meldinger siden jeg satt med mobilen hele tiden, også sa jeg at nei, jeg sjekker noe på facebook, så da sa han at jamen da kan du jo legge til meg da om du er på nå, så tar nå det som et godt tegn ^^

Sendte han en beskjed, så får se om han svarer på den, men nå vet jeg i det minste hva han heter, sånn ca hvor han bor og litt sånt hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Vel, får vel si litt hvordan det går da ^^ Var innom der i går og småpratet litt med han, han er vist veldig pratsom ja.. Også fiklet jeg litt med iphonen min siden jeg pratet med ei vennine på msn, også sjekket jeg noe på facebook, og han lurte på om jeg var veldig glad i å skrive meldinger siden jeg satt med mobilen hele tiden, også sa jeg at nei, jeg sjekker noe på facebook, så da sa han at jamen da kan du jo legge til meg da om du er på nå, så tar nå det som et godt tegn ^^

Sendte han en beskjed, så får se om han svarer på den, men nå vet jeg i det minste hva han heter, sånn ca hvor han bor og litt sånt hehe..

Owæ! Så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom i sta en kjapp tur fordi noen venta på meg, og han var litt småstressa og dreiv på med varer, men tar det som et godt tegn at når jeg vennlig dytta borti han med beintet så smilte han og ble veldig pratsom hvertfall. Det kanke værra gærent det ^^

Men den facebook delen er jeg usikker på, for det er ikke internett der de bor så hvis han skal på nett må han stjele nettet til broren sin..

Hva er det man ikke får vite når man stalker folk på kiwi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...