Gjest glamourgirl Skrevet 18. august 2003 #21 Del Skrevet 18. august 2003 Fy flate, så mange raske jenter det er her da. Jeg trenger tiiiiid om morran! Kan skynde meg, men hvorfor skal jeg, føler meg bedre når jeg bruker tid, dagen blir mer avslappet. føler jeg. Here goes: 1. dusjer, vasker håret annenhver dag. Produkter: Sheer blonde sjampo og balsam, har blanda mørk rom i balsamen som hjelper mot håravfall, og gjør håret blankere og tykkere! Biotherm vask (den gule) Dr. Greven intim Clinique ansiktssåpe Barberer tredjehver dag 2. steller meg med Toner, øyenkrem og dagkrem fra Clinique Bodylotion fra Biotherm Deodorant fra Dove 3. frokost Kaffe, halvliter vann, ett glass eplejuice, vitaminer og yoghurt med kornblanding. Leser litt, og titter ut av vinduet og planlegger dagen. 4. ordnings Pusser tennene m Rembrandt. Sminker meg med, concealer rundt øynene, Dior foundation, Helena Rubinstein pudder, lancome mascara og eyeliner, øyenskygge og lebestift fra clinique. kler meg, etter dagsformen, greier ut håret og tar litt skum i det. Parfyme, sko, sjekker at alt jeg trenger er i veska og går. Bruker minimum en time, og ser at mine ritualer er ganske Rainman aktige i forhold til mange andre her :D Works for me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2003 #22 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er treg om morgenen, men MÅ ha tid til aviser og kaffe i tillegg til dusjen *Dusjer; vasker håret med Redken shampoo og conditioner, kroppen med Sanex. Venus barberhøvel *Bodylotion og deodorant fra Biotherm, ulike parfymer etter humør (i dag Chance) *Smører ansiktet med Dermalogica *Blåser håret raskt tørt (enkel frisyre), styler med Tigi creative genius Sminke (samtidig med kaffe/aviser): *Helena Rubinstein mascara *Kanebo concealer *Chanel pudder *Guerlain solpudder Minimumstiden er 20 minutter, men bruker helst det dobbelte :oops: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 18. august 2003 #23 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg dusjer, og vasker håret med TIGI Oatmeal&Honey. Går ut av dusjen, og tar på deodorant, vanligvis en fra Biotherm. Så tar jeg tannpussen med Colgate, og til sist vasker jeg ansiktet med Facial Cleanser eller hva den nå heter, fra MD Formulations. Etter å ha tatt på klær, børster jeg håret, smører inn fjeset med Dermalogica Active Moist, og sminker meg. Bruker ikke mye, kun mascara og lipgloss. For tiden går det i mascara fra Clarins og Star Gloss fra Lancôme. Parfyme bruker jeg sjelden. Jeg er ikke av de som legger frem klær kvelden før, men jeg har som regel ganske god følelse av hva jeg skal ha på meg likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 18. august 2003 #24 Del Skrevet 18. august 2003 Slik ser min morgen ut: -Sniker meg ut av sengen for å ikke vekke barna (er jeg riktig heldig rekker jeg å dusje eller kanskje sminke meg ferdig før de står opp). -Dusjer, vasker håret/renser huden. -Tar på undertøy, deodorant, parfyme (sensi fra armani), pusser tennene -Sminker meg, på skole/jobb klarer jeg meg med øyenbrynsblyant (blonde fra christian dior), eyeliner (artliner i brun metallic fra lancome), mascara, rouge (varierer farge og merke) og Leppestift (Lipfinity selvsagt!) Frem til nå har jeg brukt ca. 30 minutter. -Fikser håret. Dette er noe jeg virkelig hater og jeg bruker lang tid! Ca. 20 minutter hvis det skal gjøres ordentlig. Så da sier det seg selv at på enkelte dager gidder jeg ikke, da setter jeg det bare opp med en hårklemme, det tar ca. 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 18. august 2003 #25 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er treeeg om morgenen og hater å stå opp. :evil: De dagene jeg begynner tidlig begynner jeg kl 8, men står jeg aldri opp før jeg må, og det resulterer i dette: Dusjer om kvelden etter trening. Tannpuss, voks/skum i håret, mascara, kattevask, fuktighetskrem, linser, parfyme. Klær finner jeg der og da, resulterer ofte i litt stress men jeg har prøvd å finne fram klær dagen før. Det funker ikke for jeg ombestemmer meg alltid, og så er ikke været som forventa. Dette pleier å gå veldig fort fordi jeg ikke har tid til annet. 10 minutter kanskje? Spiser heller ikke frokost, det tar jeg på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 18. august 2003 #26 Del Skrevet 18. august 2003 Hmmm, skjønner jeg bruker laaaang tid! Står opp og dusjer: 20 min. Tørker meg, smører meg (Biotherm bodylotion), tar på meg undertøy, sminker meg, fikser håret, og kler på meg: 45 min. Spiser frokost og leser avisen: 15 min. Jeg finner også frem tøyet mitt dagen i forveien, det må jeg bare. Sparer endel tid på det på morgenen! Jeg er helt avhengig av å ha god tid om morgenen, hvis ikke blir hele dagen min rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 18. august 2003 #27 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er også ganske rask: Står opp og trener i ca 10 min mens kjæresten dusjer. Børster meg med hampvott og dusjer i 2-5 min. Vasker meg i ansiktet med Clinique rinse of foaming cleanser, vasker meg og barberer meg under armen, vasker håret annen hver dag med SP curl saver. Tørker meg og smører meg med fuktighetskrem fra L'oreal og tar på deo fra Biotherm. Bruker deretter toner og fuktighetskrem fra Clinique. Spiser frokost. Børster tenner og bruker tanntråd. Sminke: Mascare, solpudder og kanskje litt fundation. Starter alltid med City Block med solfaktor 15. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 18. august 2003 #28 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg er superduperrask om morgenen. Prioriterer tid til å spise frokost og drikke te + lese avisen, så jeg dusjer nesten alltid om kvelden. Det første jeg gjør er å vaske ansiktet med The Bar fra Dermalogica, så litt skrubb med Daily Exfoliant, deretter fuktighetsserum og dagkrem fra samme merke. Så spiser jeg, pusser tennene, grer håret - tar på parfyme om jeg husker. Bruker aldri sminke på jobb. Kler på meg etter impulsmetoden og hopper på sykkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 19. august 2003 #29 Del Skrevet 19. august 2003 Oi, dere var flinke om mårran! Jeg prøver å stå opp, dette tar som regel 30 minutter... Nå om dagen er det litt kronglete å dusje med gips og greier, men prøver å klare det... Vasker håret og kroppen, shaver under armene hvis det trengs. Så børster jeg gjennom håret og setter det i strikk, pusser tenna, tar på mascara og løper til bilen for å prøve å rekke jobb. Håret mitt er et kapittel for seg. Vi er rett og slett uvenner så det beste er å bare sette det opp i strikk! Frokost rekker jeg vanligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. august 2003 #30 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg dusjer og vasker håret hver morgen. -Redken All Soft Shampo -Redken All Soft Balsam -Hver 4. vask Redken All Soft Heavy Cream i stedet for balsam. -Peeling fra Matis -Vivag Intimsåpe (over hele kroppen) -Barberhøvel og skum fra Gilette (tar bare armhuler og legger) til daglig. Tørker meg og påfører bodylotion og deo -Matis Body Lotion -Clarins Roll On Pusser tennene -Colgate Fresh Confidence Renser ansiktet og påfører fuktighetskrem -Dermalogica Special Cleansing Gel -Dermalogica Daily Microfoliant -Dermalogica Multi Active Toner -Decleor Rose D`Orient olje -Dermalogica Skin Smoothing Cream Sminker meg -Beige øyenskygge -Dior Maximeyes mascara -Lipgloss fra L`oreal Grer håret Finner/føner klær (de er aldri tørre når jeg trenger dem) Vekker sambo Smører meg mat Tar på en dæsj parfyme (utenpå klærne for jeg tåler dem ikke så godt) Også er jeg klar for dagen. Bruker ca 40minutter-en time om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 19. august 2003 #31 Del Skrevet 19. august 2003 Kan bruke alt fra fem minutter til en time om morgenen, men vanligvis foregår det slik: Står opp. Setter på en kanne med espresso før jeg hopper i dusjen. Dusjer i noen minutter. Tar av kaffen. Kysser og vekker min kjære. Kler på meg. Lager frokost til min kjære. Tar på mascara og foundation under øynene. Styrter en espresso og tar på meg støvlettene før jeg går på jobb. Men elsker lange morgener hvor alt kan ta ti ganger så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #32 Del Skrevet 20. august 2003 Stå opp kl. 06.00 (stort sett betyr det i praksis 0610 fordi jeg bare må ligge littegranne til...) Badet i ca 15 minutter, vaske ansikt (clarasil), hudkrem (essex), mascara (Diorshow), pudder (Aco) og kanskje øyenskygge (L'Oreal). børste og evt sette opp hår, kle på. Legger fram klær, eller har tenkt gjennom kvelden før hva jeg skal ha på. Frokost minst et kvarter og helst mer... må ha matro. Pusse tenner kl 0645 og vekke datter'n før jeg drar hjemmefra 0650. På jobb ca 0700. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå