Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Skal vi ta en tur på Søstrene Hagen til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Why not? Når passer det for deg? Jeg er opptatt tirsdag og onsdag, men tror det er rimelig blankt på torsdag. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 ... som er den dagen jeg er opptatt.... Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Øh... :-? Dette var ikke lett, men ganske typisk Fredag ettermiddag, ikke kveld? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 :-? ... når begynner kvelden din? Jeg tror jeg jobber til 1800.... Sender deg en PM-PM heller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå