Gjest *ehm* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sånn er saken: Jeg har INGEN problemer med å gå på date, har det stort sett veldig hyggelig, men det blir ikke noe mer fordi jeg ikke har møtt han som gir meg noe ekstra. Men NÅ tror jeg at jeg har møtt han, og jeg blir så usikker på hva jeg skal gjøre videre...?? Han virker keen på å treffe meg igjen også, så sånn sett er jo alt bare bra, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta initiativet... eller om jeg skal ta det i det heletatt...??? Ja, jeg bør jo kanskje det, har ingenting å tape på å være litt frampå liksom... vise at jeg er intr. Er ikke slik at jeg legger meg ned og dør om det ikke blir noe mellom oss... ÅÅÅ! vanskelig!!! Noen tips til hva som er okei fremgangsmåte før en blir noe mer (kjærester) eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Del Skrevet 19. oktober 2009 Send meldinger og finn ut av ting.Er han int? Klar for å fortsette? Felles interesser? Gå på second date, hvor du vil klare å være mer deg selv og tilegg klare å finne ut enda mer om det her er veien å gå. Så fortsetter det med filmkveld hjemme hos en av dere, og har du først kommet så langt, så går det nok veien for deg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober 2009 #3 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis du har lyst til å gå ut på en date til, så ville jeg sagt det. Send han en mld og vis at du er interessert i å treffes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *ehm* Skrevet 19. oktober 2009 #4 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe! Jeg kom dere i forkjøpet gitt, sente han en melding og vi skal treffes i morgen! Detta blir gøy! *krible* Men, jeg skal nok ta det litt med ro, la det gå begge veier, selv om jeg per i dag er ganske sikker på at han har lyst å bli bedre kjendt med meg også! Skader ikke å ta tida til hjelp! Men, takk for råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå